Dezelfde.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef ry4life het volgende:
Bonnie st Claire?
Ik vind het altijd wel lachen, die iq-testen. Ze zeggen altijd dat het niks voorstelt, maar precies de mensen waarvan je verwacht dat ze dom zijn scoren ook altijd heel laag.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:15 schreef tong80 het volgende:
De gebroeders van der Kerkhof scoorden samen net iets hoger dan Rob Oudkerk.
Willibrord Frequin Pierre Bokma en Catherine Keijl scoorden ongeveer 100.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lachen, die iq-testen. Ze zeggen altijd dat het niks voorstelt, maar precies de mensen waarvan je verwacht dat ze dom zijn scoren ook altijd heel laag.
En ik nog denken dat hij te makkelijk isquote:
Te recent misschien voor mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:26 schreef ry4life het volgende:
[..]
En ik nog denken dat hij te makkelijk is
Te recent dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:41 schreef ry4life het volgende:is een Amerikaanse band, in 2008 kwam hun eerste album
uit en begin dit jaar kwam hun tweede album genaamd Contra uit. Hun muziek is kenmerkend door de combinatie van oa indie, Afrikaanse polyritmiek en Europese klassieke muziek.
Jupquote:
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 7 april 2010 17:48 schreef Neleos het volgende:
Vampire Weekend is wel een bekende band hoor.
Dat is het laatste waar ik naar zou kijken. Ik kijk dan nog liever naar reclame. En dat meen ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |