Prutser, waar is de foto danquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef dubidub het volgende:
Ik moest pas aan dit topic denken toen ik een SRT10 zag staan
Ik dacht dus aan het feit dat deze reeks ooit dood is gegaan, doordat gasten als Jaguarized niet meer postten en dat het geen zin had om een foto te maken en deze hier te posten.quote:
En natuurlijk het eeuwige gekanker dat een auto niet bijzonder genoeg is voor dit topic, waardoor posten nèt iets minder aantrekkelijk isquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik dacht dus aan het feit dat deze reeks ooit dood is gegaan, doordat gasten als Jaguarized niet meer postten en dat het geen zin had om een foto te maken en deze hier te posten.
Magoed, er is een nieuw topic, zal eerdaags wel even een foto maken. Inclusief een extra foto waar het belachelijke formaat duidelijk wordt. Ding steekt standaard een meter aan de voorkant uit, in een normaal parkeervak, en hij parkeert echt netjes in
_
Is dat in andere landen dan wel leverbaar geweestquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Volkswagen Polo Harlekin
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 26 maart 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: ik dacht dat deze uitvoering nieuw nooit in Nederland leverbaar is geweest
ja, ook als golf geloof ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Is dat in andere landen dan wel leverbaar geweest?
Helemaal met je eens. Volgens mij is het meer een soort van verzamelobject voor types alsquote:Wat een gedrocht zeg
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:46 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het afzichtelijk, maar het is wel handig als je schade hebt, nooit kleurverschil, en een andere kleur deur valt ook niet op
"Toverbal" of "Regenboog" vermoed ik zoquote:Op woensdag 7 april 2010 10:24 schreef Ataraxy het volgende:
Wat zou bij 'kleur' staan op het kentekenbewijs?
André Citroën was bevriend met Henry Ford. Ze deelden ook ideeën met elkaarquote:Op woensdag 7 april 2010 15:47 schreef Klonk het volgende:
Denk niet dat het een Citroen is, lijkt me eerder iets groot Amerikaans
Zo kom je er wel eens meer tegen:quote:Op woensdag 7 april 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Om ook nog een zinvolle bijdrage te leveren, een auto die ik vorig jaar maart gespot heb (we gingen naar Metallica, dus ik weet de datum nog precies). De auto op zich was al opvallend, maar om het kenteken moesten ik en mijn vriendin echt even giechelen.
[ afbeelding ]
Vooral Duitse kentekens zijn vaak erg grappig, op vakantie in Duitsland heb ik heel veel grappige kentekenplaten gefotografeerd. Maar deze was gewoon om de hoek bij m'n huisquote:Op woensdag 7 april 2010 17:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zo kom je er wel eens meer tegen:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 april 2010 02:41 schreef MaximumRush het volgende:
Buurvrouw is logopedist van beroep en heeft een praktijk aan huis. Het zijn bijna allemaal rijke kids die daar zitten en de mama's rijden bijna altijd in dikke bakken. Vandaag was wel het toppunt. Ik zou niet eens durfen om vrouwlief zo'n bak te geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stapel plaatwerk over, hop laten we een special edition maken dat we alles samen kunnen voegen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Volkswagen Polo Harlekin
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 26 maart 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: ik dacht dat deze uitvoering nieuw nooit in Nederland leverbaar is geweest
Zo'n RS6 is op zijn zachtst gezegd "nogal snel". Dat is een doodswens als je niet weet waar je mee bezig bentquote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
[..]
Waarom niet?Een vriendin van mij heeft altijd in dat soort dure en grote wagens gereden, zij zweert erbij. Niets mis mee toch en ach als ze het kunnen betalen
Gelukkig barsten vrouwen niet van de testosteron, dus dat zit dan wel snor!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zo'n RS6 is op zijn zachtst gezegd "nogal snel". Dat is een doodswens als je niet weet waar je mee bezig bent
Je hoeft geen vrouw te zijn om zo'n auto in een greppel te rijden, mannen doen dat ook. Ik merk het alleen maar opquote:Op donderdag 8 april 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig barsten vrouwen niet van de testosteron, dus dat zit dan wel snor!
Dan heb ik zoiets van neem dan een 2.0 TFSI in plaats van een 5.0 V10 met 580 pk als je toch niet hard gaat rijden. Scheelt toch weer zo'n 140.000 euro.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig barsten vrouwen niet van de testosteron, dus dat zit dan wel snor!
Dacht het niet. Als je dezelfde comfort opties wilt als op de rs6 is het verschil slechts ruim een tonquote:Op donderdag 8 april 2010 18:44 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dan heb ik zoiets van neem dan een 2.0 TFSI in plaats van een 5.0 V10 met 580 pk als je toch niet hard gaat rijden. Scheelt toch weer zo'n 140.000 euro.
Leuk hè?quote:
Vanmiddag zat er zo een achter me in Oosterbeek, alleen dan met Nederlandse platen en een open dak. Ik kon er helaas geen foto van maken maar heb 'm wel even bij de RDW opgezocht. Daar wordt 78K aan BPM voor afgetiktquote:Op woensdag 7 april 2010 11:25 schreef Quannum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel eerst netjes gevraagd natuurlijk (en de beste man heet Eric gok ik zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |