Oiquote:Op maandag 5 april 2010 20:52 schreef rubbereend het volgende:oi
heerlijk altijd, maandagavond is VI tijd
ja knap vervelend dat dat tegenwoordig tegelijk valtquote:Op maandag 5 april 2010 21:06 schreef borisz het volgende:
Ja neem ik op. Straks even kijken. Ben nu holland sport kijken.
Klote iddquote:Op maandag 5 april 2010 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja knap vervelend dat dat tegenwoordig tegelijk valt
Eigenlijk volg ik momenteel alleen X-factor En af en toe kijk ik nog wel naar Eredivisie live hier in een van de centrale keukensquote:
Maar met het gemiddelde spelniveau is dat ook geen plezier meerquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk volg ik momenteel alleen X-factor En af en toe kijk ik nog wel naar Eredivisie live hier in een van de centrale keukens
Nee inderdaad. Gelukkig zit ik ca 13 van de 34 zaterdagen in het stadion.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar met het gemiddelde spelniveau is dat ook geen plezier meer
okquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk volg ik momenteel alleen X-factor En af en toe kijk ik nog wel naar Eredivisie live hier in een van de centrale keukens
Het is dat het voor mij gratis is, anders had ik het ook nooit genomen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:25 schreef borisz het volgende:
[..]
ok
EL wil ik eigenlijk alleen maar nemen in een aanbieding of bij sport 1. Sport 1 is nog wel het geld waard maar de eredivisie niet.
Ga ik pissen en lees dit Rubbereend.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:44 schreef rubbereend het volgende:
gisteren sinds tijden weer eens döner op na een avondje zuipen
Goed hoor..quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:19 schreef borisz het volgende:
Hoe is het met de kleine Sien?
Ja dat filmpje is grappig
Wie zwijgt stemt toe Olequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:43 schreef Ole het volgende:
Volgens mij ben jij een hele leuke lieve papa sien
Dat eerst Arsenal er maar uit mag vliegen en Barcelona de volgende rondequote:
Mijn twee favoriete buitenlandse clubs.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat eerst Arsenal er maar uit mag vliegen en Barcelona de volgende ronde
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn twee favoriete buitenlandse clubs.
Je bent geen voetballiefhebber ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Laat ik het netjes zeggen................ ik mag beide niet zo
Altijd zo makkelijk hè om dat te zeggenquote:
Hij heeft jaren wel heel eenzijdig spelers gehaald qua nationaliteit. En dan ook nog die verschrikkelijke Fransenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:30 schreef tong80 het volgende:
Bij Inter stond vorige week niet één Italiaan in de opstelling tegen CSKA.
Dus wat Wenger doet, volgens jou, met de Fransen is helemaal niet raar.
PSV wilde hem net zo goed en dat was vrijwel rond. Verder zijn er veel meer clubs die dat doenquote:Hij geeft jonge spelers een kans. Van Persie die werd uitgekotst bij Feyenoord is onder Wenger bezig een wereldster te worden.
Arsenal heeft jarenlang bestaan uit lekker naar de goal pingelen en dan daar niks klaarmaken. Zeker halverwege dit decenium. Ze waren op tactiek te pakken. Kijk maar eens hoe Koeman ze met Ajax en PSV bij de neus had en PSV het jaar ervoor ook.quote:Zowel Arsenal als Barcelona spelen altijd op de aanval. Uit en thuis.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft jaren wel heel eenzijdig spelers gehaald qua nationaliteit. En dan ook nog die verschrikkelijke Fransen
Heb je gelijk in. Vooral Henry was een grtote miskoop.
PSV wilde hem net zo goed en dat was vrijwel rond. Verder zijn er veel meer clubs die dat doen
[..]
Hoe heet die voetballer ook alweer die PSV niet in het gareel kreeg en dit seizoen werd ontslagen ?
Arsenal heeft jarenlang bestaan uit lekker naar de goal pingelen en dan daar niks klaarmaken. Zeker halverwege dit decenium. Ze waren op tactiek te pakken. Kijk maar eens hoe Koeman ze met Ajax en PSV bij de neus had en PSV het jaar ervoor ook.
Heb je de CL-finale gemist tegen Barca ?
En ik vind puur en alleen de aanval niet het hoogst haalbare. Ik kan van zoveel meer genieten.
Ik ook, heb altijd genoten van John de Wolf Hans Kraaij jr en Berrie van Aerle.
Kocht er speciaal kaartjes voor.
Gaan we plots voetbaltechnisch praten ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:41 schreef rubbereend het volgende:
Dat is natuurlijk een belachelijke aanname
subtiel hèquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaan we plots voetbaltechnisch praten ?
Echte fanatiek favoriete clubs in het buitenland heb ik niet. Ik heb bij elke wedstrijd wel dat ik voor iemand ben.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:46 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend wat is of zijn jouw favoriete buitenlandse clubs. En waarom ?
Ik zag in 1971 Charley George in de FA-cup finale schitteren met zijn lange haren en afgezakte sokken. Ik was verkocht. Helemaal toen ik in London was in 1979 en Arsenal de FA-cup finale zag winnen.Ik had toen een Arsenal-shawltje om.
Ik was 12 toen Cruijff naar Barcelona ging. Ik was grote fan van Cruijff. Had zelfs een hondje die ik Cruijffie heb genoemd. Kon niet anders dan vanaf die tijd voor Barca zijn.
Glory hunterquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:51 schreef rubbereend het volgende:
Clubs in het buitenland die ik graag mag en waarop ik altijd de uitslag nakijk en hoe het gaat; Carlisle United, West Ham, Falkirk.
ja elke week feestquote:
dinsdagavond is tafeltennis!quote:
Als Arsenal had gewonnen had je gepost dat het mooi is dat Barca eruit ligt.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja elke week feest![]()
[..]
dinsdagavond is tafeltennis!
Maar goed nieuws dat Wenger en co eruit liggen
Bossie ga dromen over Messi.quote:
Nee hoor, lees maar terug, eerst moest Arsenal eruitquote:Op woensdag 7 april 2010 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Arsenal had gewonnen had je gepost dat het mooi is dat Barca eruit ligt.
Dank je, ik ga zelf ook zo weer liggen denk ikquote:Op woensdag 7 april 2010 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Nou ik ga ook maar eens slapen, wekker gaat weer op tijd.
Hopelijk kan je ergens wat slaap vinden Bos!
Tel de prijzen van PSV maar ipv van schaapjes, dat lijkt me leukerquote:Op woensdag 7 april 2010 01:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, ik ga zelf ook zo weer liggen denk ik
Truste
en nog ergens de slaap kunnen vatten ?quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nog ergens de slaap kunnen vatten ?
mooi zo !quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Ole het volgende:
Yup.
Vulling vervangen en schoongemaakt. Ik kan er weer even tegen!
De vraag is of de tandarts het overleefd heeftquote:
Dat is minderquote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef borisz het volgende:
Navratilovahttp://edition.cnn.com/20(...)ancer.ppl/index.html
Tja het blijft een rotziekte. Wie het ook krijgtquote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef borisz het volgende:
Navratilovahttp://edition.cnn.com/20(...)ancer.ppl/index.html
quote:
Vanavond ben ik voor Bayern, is dat wel goed tong?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga even een uurtje legge.
Straks een mooie wedstrijd.
VOlgens deze post wordt hij omstreeks 20.55 wakkerquote:Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga even een uurtje legge.
Straks een mooie wedstrijd.
Dan heeft hij al heel wat gemistquote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOlgens deze post wordt hij omstreeks 20.55 wakker
Kan tong dat dan wel? Hij had toch laatst problemen met een aantal sites?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Ja gelukkig kan je tegenwoordig wedstrijden terug kijken op internet. Dat "geluk" heeft ie weer. Maar dat is minder mooi dan het nu live meemaken, natuurlijk.
Geen ideequote:Op woensdag 7 april 2010 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kan tong dat dan wel? Hij had toch laatst problemen met een aantal sites?
Ja en het gaat nog steeds goedquote:Op woensdag 7 april 2010 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vanavond ben ik voor Bayern, is dat wel goed tong?
Niet voor Mark?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:07 schreef Bjoro het volgende:
Gunde het eigenlijk vd Sar het meest, maar toch wel leuk voor Louis en Arjen
PSVerquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:56 schreef Ole het volgende:
Er is een prachtige Hortensia uit mijn geveltuin gejat
leuke stad, dat Amsterdam. Hier staan meerdere hortensia's gewoon veilig in de tuinquote:Op donderdag 8 april 2010 13:56 schreef Ole het volgende:
Er is een prachtige Hortensia uit mijn geveltuin gejat
Hier in Zaltbommel bij mijn overbuurman werd zijn mooie Kerstboom die op straat stond vernield.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:20 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
leuke stad, dat Amsterdam. Hier staan meerdere hortensia's gewoon veilig in de tuin
Maar tis vooral klote natuurlijk. Gekke vraag maar kan je daar nou aangifte van doen?
levensgevaarlijk ook, kerstbomen op straatquote:Op donderdag 8 april 2010 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier in Zaltbommel bij mijn overbuurman werd zijn mooie Kerstboom die op straat stond vernield.
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
levensgevaarlijk ook, kerstbomen op straat
Is dat wel een goeie live band ?quote:
Ik hoop het, maar het is ieder geval briljante muziekquote:
Muziek is idd goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het is ieder geval briljante muziek
Zou wel kunnen denk ik, maar had hem net gekocht voor iets van 8 euro. Dus tja..quote:Op donderdag 8 april 2010 14:20 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
leuke stad, dat Amsterdam. Hier staan meerdere hortensia's gewoon veilig in de tuin
Maar tis vooral klote natuurlijk. Gekke vraag maar kan je daar nou aangifte van doen?
ik dacht bij die eerste klap dat was hat, maar later nog een keerquote:
nee sorry....vind het echt niet mijn type voetballer, als je er op let hoe hij speelt....metertje links, metertje rechts, alleen maar risicoloze balletjes breed...nee sorry.quote:
Ik ben het totaal niet met je eensquote:Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee sorry....vind het echt niet mijn type voetballer, als je er op let hoe hij speelt....metertje links, metertje rechts, alleen maar risicoloze balletjes breed...nee sorry.
Als hij in de finale van het WK de winnende scoort zal ik overigens niet minder hard juichen hoor
zo ben ik dan ook wel weer
Hoe lang is die lijst inmiddels?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:34 schreef rubbereend het volgende:
En weer een dame die erbij kan op het lijstje van Tiger Woods
Volgens mij zaten we al op de 10 ofzoquote:
hoorde het ook net. wist niet dat hij ziek was. Nooit het idee gehad dat die man enorm oud zou worden trouwens.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef borisz het volgende:
Sex Pistols star Malcolm McLaren dies aged 64 http://www.independent.co.uk/news/a1939621.html
Ik ga voor FOK!sport een stuk schrijven over zijn eerste overwinning destijdsquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef borisz het volgende:
Sex Pistols star Malcolm McLaren dies aged 64 http://www.independent.co.uk/news/a1939621.html
je vergeet Elia nog even voor het gemakquote:Op donderdag 8 april 2010 23:12 schreef Stefkuh het volgende:
Moet zeggen dat ik toch het aantal kaaskoppen in de halve finales van de EL en CL toch behoorlijk netjes vind!
Robben
Van Bommel
Van Nistelrooij
Matthijssen
Kuijt
Babel
Sneijder
Je lijkt net tong wel, die slaapt ook wanneer die wilt. (of juist nietquote:
Houdoe Bossiequote:
Ik hoop voor je dat ze erin blijven.quote:
Het is me wat hè ?quote:
Wanneer komt de uitvaarder Borisz ?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:46 schreef borisz het volgende:
Je moet hier de boel soms een beetje levend houden.
Kijk hier hebben we wat aan.quote:
goed he! ik log ook gelijk weer uitquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk hier hebben we wat aan.
Wat een bruisend topic plots
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
goed he! ik log ook gelijk weer uit
Castellen staat toch ook nog bij HSV onder contractquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je vergeet Elia nog even voor het gemak
leukquote:
Richard Sneekes speelde erquote:
Laatste jaren is het maar een Volendamploeg met het heen en weer.quote:
Meer De Graafschap nuquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Laatste jaren is het maar een Volendamploeg met het heen en weer.
Jij bent gewoon jaloers dat zo'n Volendammer Monique Smit heeft ingepiktquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:02 schreef borisz het volgende:
Ja maar die Superboeren zijn leuk en Volendam niet
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:17 schreef wickie het volgende:
Kobusgewoon staan!!
Groofkens wat een mooie kids
En Ivan, kan je Mette ff leren te rollen want mevrouwtje vind dat echt niet nodig. Op haar zij draaien kan ze al weken met gemak, speelt ook makkelijker. Maar rollen, nee joh waarom zou ik, denkt ze volgens mij..
Zitten daarintegen is ze helemaal fan van. Maar weer wat fotootjes van de kleine donderstraal.
Gewoon fotograferen zit er niet meer in. Als ik de camera voor haar neus houd, doet ze er alles aan deze te bemachtigen...
Mn minimeisje krijgt eindelijk een bol toetje en wat spekjes
En we houden van de Bumbo
ALlemaal inteelt daar. PLus men stemt daar PVV dus nee dankjequote:Op zaterdag 10 april 2010 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat zo'n Volendammer Monique Smit heeft ingepikt
Ook leuk voor in de PLquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:55 schreef borisz het volgende:
West Bromwich Albion gepromoveerd.
quote:Op zondag 11 april 2010 00:16 schreef rubbereend het volgende:
Als mn zusje blijft spammen met foto's van m'n nichtje dan val ik jullie er ook gewoon weer mee lastig
[..]
ik hoop hetquote:
Thuis tegen VVV moet toch gewoon 3-0 of 4-0 worden?quote:
5-1quote:Op zondag 11 april 2010 11:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thuis tegen VVV moet toch gewoon 3-0 of 4-0 worden?
tja, wat is gewoon tegenwoordig....quote:Op zondag 11 april 2010 11:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Thuis tegen VVV moet toch gewoon 3-0 of 4-0 worden?
O ja, jullie moeten vroeg vandaagquote:
Axel brengt nu al gelukquote:Op zondag 11 april 2010 11:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, jullie moeten vroeg vandaag
Goeie wedstrijd uitgekozenquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 11:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, wat is gewoon tegenwoordig....
Niet dat het Axel wat uit zal maken overigens. Vorige keer ging hij ook uit z'n dak bij het tegendoelpunt van Heerenveen
heb graafschap TV nu opstaan, huldiging van de graafschap van gister ff aan het kijkenquote:Op zondag 11 april 2010 16:27 schreef tong80 het volgende:
Hoi Pascal.
Ook aan het genieten van Cancellara ?
kreeg een smsje uit de Arena dat de eerste helft niet echt heel goed was ondanks de doelpuntenquote:Op zondag 11 april 2010 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie wedstrijd uitgekozen
Goeiemorgen
quote:Op zondag 11 april 2010 16:27 schreef tong80 het volgende:
Hoi Pascal.
Ook aan het genieten van Cancellara ?
Klopt wel idd. Zaten wel een paar mooie doelpunten tussen, maar veel slecht verdedigen van VVV.quote:Op zondag 11 april 2010 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kreeg een smsje uit de Arena dat de eerste helft niet echt heel goed was ondanks de doelpunten
[..]Spartacus
Eerst Studio sportquote:
Dan is het al wel afgelopen gok ikquote:
WIe is die andere club dan?quote:Op zondag 11 april 2010 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Blauw tegen Blauw nu toch in de finale?
En nu maar hopen dat die winnenquote:
wat?quote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef borisz het volgende:
College Financial Statement Analysis zit er weer op. Leuk vak.
oke, dat klinkt tof. Sowieso fijn om vakken te krijgen waarin vele voorgaande vakken samen komen.quote:Op maandag 12 april 2010 14:38 schreef borisz het volgende:
Simpel gezegd het analyseren van jaarverslagen. Op gebieden van strategie, accounting, financiering en de toekomst. Toekomst gaat over bijvoorbeeld kredietwaardigheid van de onderneming. Alle theorie die we dit jaar hebben geleerd komt in dit vak samen. Dit is een vak waarbij je meer de praktijk in gaat.. Interessant vak.
Gesloopt of ploitseling naar de filestijnen?quote:Op maandag 12 april 2010 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
En daar gaat het voormalige stadion van de Dallas Cowboys
geslooptquote:Op maandag 12 april 2010 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gesloopt of ploitseling naar de filestijnen?
Okee, niet onaardigquote:Op maandag 12 april 2010 20:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gesloopt
ze spelen inmiddels hier in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:
Zo er wordt weer een topic van tong gepromoot op de FP
welk topic?quote:Op maandag 12 april 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:
Zo er wordt weer een topic van tong gepromoot op de FP
Hij opent nietquote:Op maandag 12 april 2010 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waren jullie ook zo zenuwachtig toen je moest afzwemmen ?
quote:
hier welquote:
volgens mij hebben er wel vaker topics van je gestaan trouwensquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 22:06 schreef tong80 het volgende:
Deze mag wel in sport op de FP
Ze gingen op advies van de huisarts iets aan sport doen.
anders kan ze niet bij het stof?quote:
yupquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:50 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
anders kan ze niet bij het stof?
futbol24?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef RockGod--- het volgende:
Iemand enig idee waar ik de tussenstand vn FC Inter Turku - FC Haka kan vinden ? Op livescore is die niet te zien.
Lag er ook niet veel stof op de spullen die je moest opruimen?quote:
hier ? http://nl.soccerway.com/quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef RockGod--- het volgende:
Iemand enig idee waar ik de tussenstand vn FC Inter Turku - FC Haka kan vinden ? Op livescore is die niet te zien.
35 voor 3 uur.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat betaal jij p.u. Ole? En wat doet ze allemaal
sinds ze één keer per week komt is het niet zo stoffig meer in mijn huisje!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lag er ook niet veel stof op de spullen die je moest opruimen?
Heerlijk. Ik zou ivm met brakke lijf (ik kan/mag een aantal dingen écht niet meer) eens in de 2 weken de keuken en de badkamer willen laten doen. En af en toe een raam of iets.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:10 schreef Ole het volgende:
35 voor 3 uur.
Ze doet wat ik haar vraag, maar meestal is dat:
was opvoouwen, vaatwasser en keuken, badkamer, wc en vloer.
En verder af en toe ramen, of koelkast, of andere dingen die niet wekelijks hoeven.
lekker, voor een fatsoenlijk bedragquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:10 schreef Ole het volgende:
[..]
35 voor 3 uur.
Ze doet wat ik haar vraag, maar meestal is dat:
was opvoouwen, vaatwasser en keuken, badkamer, wc en vloer.
En verder af en toe ramen, of koelkast, of andere dingen die niet wekelijks hoeven.
ze begon vorig jaar juni voor 30, maar ze doet het zo goed, en heeft nog nooit afgezegd, dus heb haar wat meer gegeven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker, voor een fatsoenlijk bedrag
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:03 schreef Ole het volgende:
[..]
ze begon vorig jaar juni voor 30, maar ze doet het zo goed, en heeft nog nooit afgezegd, dus heb haar wat meer gegeven.
Ik denk dat ze tegen de zomer weer 5 erbij krijgt.
En als ik op vakantie ben past ze op huis en kat, en is de tuin ook altijd lekker opgeruimd als ik thuiskom!
Ik ben heel zuinig op haar, dat begrijpen jullie wel. Ze komt inmiddels ook bij een collega van me, en die kan ook al niet meer zonder
Hoe laat begonnen en op welke zender ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:51 schreef Ole het volgende:
Nu bij Oprah mensen die een huis vol zooi hebben
wees blij dat ze geen drugs steelt!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:08 schreef tong80 het volgende:
Ik zie het
De ene dochter is 15 en werd zwanger de andere dochter steelt en gebruikt drugs
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wees blij dat ze geen drugs steelt!
Maar door zijn autoriteit geloven ze hem eerder dan de oudersquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:24 schreef rubbereend het volgende:
Het is wel een goede open deuren intrapper die dokter phil
Nee tuurlijk niet, dat is slecht voor hun imago!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:27 schreef borisz het volgende:
En natuurlijk op het eind met mevrouw McGraw weglopen. Of zijn ze inmiddels gescheiden?
Nee, daaar noemen ze het een liefdesjongen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:33 schreef Ole het volgende:
Kennen ze in de joe es of ee de term loverboy wel?
na een avondje zuipen zeker?quote:
Maar dan ben ik zo flexibel door de drank dat ik nauwelijks blauwe plekken hebquote:
quote:
Tja...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:23 schreef borisz het volgende:
Ole mot onze hoerenloper de burgemeester van Amsterdam worden?
Open jij zo de nieuwe Hools Borisz ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:23 schreef borisz het volgende:
Ole mot onze hoerenloper de burgemeester van Amsterdam worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |