Is dat echt zo bijzonder dan op deze leeftijd?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
Tessa kijkt zo ondeugend op die derde foto!![]()
En wat is ze sterk! Het viel me al op dat je vaker foto's plaatste waarop ze haar hoofd heel hoog hield. Knap, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Ik weet niet of het bijzonder is, maar Laura kan er in ieder geval nog niks vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Is dat echt zo bijzonder dan op deze leeftijd?
Harry doet dat echt al weken!
*spijt heeft dat ze er geen foto van gemaakt heeft*![]()
HIj is zelfs al pogingen tot omdraaien aan het doen alleen wil zijn 'enorme' hoofd niet mee om
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:17 schreef wickie het volgende:
Kobusgewoon staan!!
Groofkens wat een mooie kids
En Ivan, kan je Mette ff leren te rollen want mevrouwtje vind dat echt niet nodig. Op haar zij draaien kan ze al weken met gemak, speelt ook makkelijker. Maar rollen, nee joh waarom zou ik, denkt ze volgens mij..
Zitten daarintegen is ze helemaal fan van. Maar weer wat fotootjes van de kleine donderstraal.
[ afbeelding ]
Gewoon fotograferen zit er niet meer in. Als ik de camera voor haar neus houd, doet ze er alles aan deze te bemachtigen...
[ afbeelding ]
Mn minimeisje krijgt eindelijk een bol toetje en wat spekjes
[ afbeelding ]
En we houden van de Bumbo
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:41 schreef Lelijkerd het volgende:
Jeumig Chan, die gaat hard
Enne Kobuslieve lieve Kobus, hebben!
Evie..spekkig!Gaat ook erg hard
[ afbeelding ]
Mamaloe
en de foto die in ieder collectie zit:
de zonnebril
[ afbeelding ]
Oh nee jammerquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:50 schreef oeke het volgende:
En Groof, morgen ga ik die reus van je weer zien! Hoop ik dan toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |