Hoe kreeg je dat voor elkaar ?quote:
Nou, ik kende er eentje die wel degelijk gezakt is.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef tong80 het volgende:
Terwijl er nog nooit iemand is gezakt.
Maar ja dat weet je niet als kleuter.
Het watertrappelen was het ergste.
Moest een minuut.
Maar was de langste minuut uit mijn leven.
Ik ben met tranen in mn ogen met kleren erin gesprongen, ik kon wel janken. Zo verschrikkelijk eng!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Met kleren aan zwemmen vond ik het minst leuk.
Ik was/ben ook al zo'n waterratquote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat ik het langste onder water bleef bij m'n B diploma(helemaal aan de overkant)
Dat was bij je B diploma.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef bakayarou het volgende:
Die 7 meter onder water. Pfff wat een eind was dat zeg.
Mijn schoen viel naar de bodem en ik durfe niet naar beneden om m'n schoen te pakkenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben met tranen in mn ogen met kleren erin gesprongen, ik kon wel janken. Zo verschrikkelijk eng!
Je kan toch zeker wel je veters strikken?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn schoen viel naar de bodem en ik durfe niet naar beneden om m'n schoen te pakken(7-8 meter ofzo) En je kon gewoon zonder schoen doorgaan maar dat wist ik niet
Gezakt voor C diploma...
Ik trok anderhalf baantje, voordat ik weer naar lucht moest happen uiteindelijk!..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat ik het langste onder water bleef bij m'n B diploma(helemaal aan de overkant)
Je voelt je 3 keer zo zwaar en ik ging op sommige momenten ook kopje onder, gelukkig ging het bij de volgende diploma's beter.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben met tranen in mn ogen met kleren erin gesprongen, ik kon wel janken. Zo verschrikkelijk eng!
Je zwom af in een bubbelbad?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik trok anderhalf baantje, voordat ik weer naar lucht moest happen uiteindelijk!..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |