Hoe kreeg je dat voor elkaar ?quote:
Nou, ik kende er eentje die wel degelijk gezakt is.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef tong80 het volgende:
Terwijl er nog nooit iemand is gezakt.
Maar ja dat weet je niet als kleuter.
Het watertrappelen was het ergste.
Moest een minuut.
Maar was de langste minuut uit mijn leven.
Ik ben met tranen in mn ogen met kleren erin gesprongen, ik kon wel janken. Zo verschrikkelijk eng!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Met kleren aan zwemmen vond ik het minst leuk.
Ik was/ben ook al zo'n waterratquote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat ik het langste onder water bleef bij m'n B diploma(helemaal aan de overkant)
Dat was bij je B diploma.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:32 schreef bakayarou het volgende:
Die 7 meter onder water. Pfff wat een eind was dat zeg.
Mijn schoen viel naar de bodem en ik durfe niet naar beneden om m'n schoen te pakkenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben met tranen in mn ogen met kleren erin gesprongen, ik kon wel janken. Zo verschrikkelijk eng!
Je kan toch zeker wel je veters strikken?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mijn schoen viel naar de bodem en ik durfe niet naar beneden om m'n schoen te pakken(7-8 meter ofzo) En je kon gewoon zonder schoen doorgaan maar dat wist ik niet
Gezakt voor C diploma...
Ik trok anderhalf baantje, voordat ik weer naar lucht moest happen uiteindelijk!..quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat ik het langste onder water bleef bij m'n B diploma(helemaal aan de overkant)
Je voelt je 3 keer zo zwaar en ik ging op sommige momenten ook kopje onder, gelukkig ging het bij de volgende diploma's beter.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben met tranen in mn ogen met kleren erin gesprongen, ik kon wel janken. Zo verschrikkelijk eng!
Je zwom af in een bubbelbad?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik trok anderhalf baantje, voordat ik weer naar lucht moest happen uiteindelijk!..
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Ik had een hele leuke zwemmeester. Wij hebben nooit met kleren aan moeten zwemmen
jij zwom in den bosch?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Ik had een hele leuke zwemmeester. Wij hebben nooit met kleren aan moeten zwemmen
quote:
Je bent vrijwillig in het leger gegaan ?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
wat een stelletje schijterdsZwemdiploma was geen zak aan, met kleren aan zwemmen was tof en de cadeaus naderhand waren de kers op de taart
Had nogwel de verschrikkelijkste zwemleraar ooit, die voor iedereen een bijnaam had (ik was meneer Haantjes, weet nog steeds niet waarom
) en als een ware dril sergeant aan de zijkant stond te commanderen.
Dat 'zwemwater': voor de helft koud kraanwater, de andere helft chloor. Hele huid uitgedroogd, ja, dat was een leuke tijdquote:Op maandag 29 juni 2009 18:00 schreef Zipportal het volgende:
Schoolzwemmen
-Vieze kut chloor
-Thuis nog een keer moeten afdouchen omdat je stinkt naar chloor en omdat iedereen in het water zeikt, etc etc. Maar eigenlijk heb je daar helemaal geen zin in
-Badmeesters en ander spul wat daar rond liep te schreeuwen, terwel je ook nog water in je oren hebt.
-Ringen duiken
-Om kleden
-Gelukkig had ik wat pipo's in de klas die op zwemles zaten, dus konden die de oefening altijd voordoen.
Enige postieve was, dat de tijd om was, mocht je even vrij zwemmen en kon ik mooi weer naar huis toe.
Omdat je ogen dan een week lang blijven prikken. Ogen open in dat zwemwater voelt een beetje alsquote:Op maandag 29 juni 2009 14:31 schreef norich het volgende:
Ik was wel zenuwachtig ja. Vooral onder water zwemmen vond ik eng. Ik zwom ook altijd scheef omdat ik niet onder water durfde te kijken
Dat geeft weer een andere definitie aan 'watertrappelen' he? /fantasiemodusquote:
nee ik moest van mama ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent vrijwillig in het leger gegaan ?
Zienquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb mijn A diploma gehaald door in het water te springen en vervolgens binnen 3 seconden te kotsen.
En ja dat staat op tape![]()
Haha, beter van nietquote:
Daar zal nu nog over gepraat worden in het zwembad.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb mijn A diploma gehaald door in het water te springen en vervolgens binnen 3 seconden te kotsen.
En ja dat staat op tape![]()
Dat dusquote:Op maandag 29 juni 2009 14:31 schreef norich het volgende:
Ik was wel zenuwachtig ja. Vooral onder water zwemmen vond ik eng. Ik zwom ook altijd scheef omdat ik niet onder water durfde te kijken
en daardoor kwamen je voeten steeds omhoogquote:Op woensdag 14 april 2010 02:31 schreef zoefschildpad het volgende:
Heb maar 1 keer afgezwommen, nooit mijn B gehaald. Maar ja, ik bleef drijven, als ik probeerde rechtdoor te zwemmen kwam ik te vroeg boven en als ik naar beneden probeerde te zwemmen gingen mijn voeten omhoog. snapte er nooit iets van waarom de rest dat allemaal wel kon...
Achteraf blijkt dat ik een chloor intolerantie heb, maar daar kwam ik pas 14 jaar later achter...
Blijven drijven vanwege chloor intolerantiequote:Op woensdag 14 april 2010 02:31 schreef zoefschildpad het volgende:
Heb maar 1 keer afgezwommen, nooit mijn B gehaald. Maar ja, ik bleef drijven, als ik probeerde rechtdoor te zwemmen kwam ik te vroeg boven en als ik naar beneden probeerde te zwemmen gingen mijn voeten omhoog. snapte er nooit iets van waarom de rest dat allemaal wel kon...
Achteraf blijkt dat ik een chloor intolerantie heb, maar daar kwam ik pas 14 jaar later achter...
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef ebke het volgende:
Ik vond de zwemlessen sowieso al eng. Wij hadden een heel gemene badmeester![]()
![]()
En als je niet luisterde, dan werd je in het water gegooid, en moest je maar kijken hoe of je niet verzoop.
Benno?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:13 schreef Viper23rd het volgende:
Ik kan er neits meer van herinneren, maar mijn ouders vertellen dat ik vroeger het hele huis bij elkaar schreeuwde en dat ik niet naar "semshool" (zwemschool) wilde gaan. Ik had dan ook echt een vreselijke man als leraar, dat gaven zij ook toe. Toen ben ik overgezet en ging het beter, maar ik heb er geen trauma van opgelopen, ben zelfs een heuze waterrat. Heerlijk, zwemmen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb een zout intolerantie, daar kwam ik achter toen ik op vakantie was bij de Dode Zee
Daar moest ook aan denken maar hij woont niet in de buurt volgens mijquote:
Sorry dat ik moet lachen.quote:Op zondag 18 april 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn moeder was mijn zwempak vergeten, dus ik moest toen maar in mijn onderbroek gaan afzwemmen. Je stond toen in rijen voor het startblok, en een jongetje voor mij maakte het erger door "haha, zij staat in d'r onderbroek." te zeggen. Maar gelukkig was er een meisje die tegen hem in ging en zei dat het gewoon een broekje van een bikini was![]()
Ik voelde me knap lullig, ja.
moesten jullie niet met kleren aan zwemmen dan ? Of was dat na het "kledingzwemmen" ?quote:Op zondag 18 april 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn moeder was mijn zwempak vergeten, dus ik moest toen maar in mijn onderbroek gaan afzwemmen. Je stond toen in rijen voor het startblok, en een jongetje voor mij maakte het erger door "haha, zij staat in d'r onderbroek." te zeggen. Maar gelukkig was er een meisje die tegen hem in ging en zei dat het gewoon een broekje van een bikini was![]()
Ik voelde me knap lullig, ja.
Jij zwom bij Benno L.?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:48 schreef BasementDweller het volgende:
Ik hoefde helemaal niet met kleren te zwemmen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moesten jullie niet met kleren aan zwemmen dan ? Of was dat na het "kledingzwemmen" ?
Precies die plastic waterschoentjesquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]en dan trok je van die plastic schoentjes aan, dan zoog dat tenminste niet vol water. En verder natuurlijk een kort broekje en een shirtje aan.
volgens mij wel, want voor B heb ik nooit afgezwommenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Precies die plastic waterschoentjes. En ik had een regenjas aan
_! Ik weet alleen niet meer voor welk diploma dat was, vast niet A.
Die schoenen waren wel voor A. Ik zie nu dat voor C je een regenjas aan moest.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij wel, want voor B heb ik nooit afgezwommen
Jawel, maar dat was ervoor of erna of zo inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moesten jullie niet met kleren aan zwemmen dan ? Of was dat na het "kledingzwemmen" ?
wij moesten ermee beginnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was ervoor of erna of zo inderdaad.
Ja, ik geloof ook dat het eerst was bij ons, maar ik weet het niet meer zeker.quote:
Eerst met, daarna zonder was het in ons geval.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:24 schreef TearsOfJoy het volgende:
Wat jammer van al die getraumatiseerde mensen hierIk geef zelf zwemles, hoop niet dat "mijn" kinderen later ook zo over zwemles denken
![]()
Ik was ook altijd wel zenuwachtig voor de examens. Was toch een hele heisa altijd.
Zwemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |