Oiquote:Op maandag 5 april 2010 20:52 schreef rubbereend het volgende:oi
heerlijk altijd, maandagavond is VI tijd
ja knap vervelend dat dat tegenwoordig tegelijk valtquote:Op maandag 5 april 2010 21:06 schreef borisz het volgende:
Ja neem ik op. Straks even kijken. Ben nu holland sport kijken.
Klote iddquote:Op maandag 5 april 2010 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja knap vervelend dat dat tegenwoordig tegelijk valt
Eigenlijk volg ik momenteel alleen X-factor En af en toe kijk ik nog wel naar Eredivisie live hier in een van de centrale keukensquote:
Maar met het gemiddelde spelniveau is dat ook geen plezier meerquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk volg ik momenteel alleen X-factor En af en toe kijk ik nog wel naar Eredivisie live hier in een van de centrale keukens
Nee inderdaad. Gelukkig zit ik ca 13 van de 34 zaterdagen in het stadion.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar met het gemiddelde spelniveau is dat ook geen plezier meer
okquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk volg ik momenteel alleen X-factor En af en toe kijk ik nog wel naar Eredivisie live hier in een van de centrale keukens
Het is dat het voor mij gratis is, anders had ik het ook nooit genomen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:25 schreef borisz het volgende:
[..]
ok
EL wil ik eigenlijk alleen maar nemen in een aanbieding of bij sport 1. Sport 1 is nog wel het geld waard maar de eredivisie niet.
Ga ik pissen en lees dit Rubbereend.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:44 schreef rubbereend het volgende:
gisteren sinds tijden weer eens döner op na een avondje zuipen
Goed hoor..quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:19 schreef borisz het volgende:
Hoe is het met de kleine Sien?
Ja dat filmpje is grappig
Wie zwijgt stemt toe Olequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:43 schreef Ole het volgende:
Volgens mij ben jij een hele leuke lieve papa sien
Dat eerst Arsenal er maar uit mag vliegen en Barcelona de volgende rondequote:
Mijn twee favoriete buitenlandse clubs.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat eerst Arsenal er maar uit mag vliegen en Barcelona de volgende ronde
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn twee favoriete buitenlandse clubs.
Je bent geen voetballiefhebber ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Laat ik het netjes zeggen................ ik mag beide niet zo
Altijd zo makkelijk hè om dat te zeggenquote:
Hij heeft jaren wel heel eenzijdig spelers gehaald qua nationaliteit. En dan ook nog die verschrikkelijke Fransenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:30 schreef tong80 het volgende:
Bij Inter stond vorige week niet één Italiaan in de opstelling tegen CSKA.
Dus wat Wenger doet, volgens jou, met de Fransen is helemaal niet raar.
PSV wilde hem net zo goed en dat was vrijwel rond. Verder zijn er veel meer clubs die dat doenquote:Hij geeft jonge spelers een kans. Van Persie die werd uitgekotst bij Feyenoord is onder Wenger bezig een wereldster te worden.
Arsenal heeft jarenlang bestaan uit lekker naar de goal pingelen en dan daar niks klaarmaken. Zeker halverwege dit decenium. Ze waren op tactiek te pakken. Kijk maar eens hoe Koeman ze met Ajax en PSV bij de neus had en PSV het jaar ervoor ook.quote:Zowel Arsenal als Barcelona spelen altijd op de aanval. Uit en thuis.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft jaren wel heel eenzijdig spelers gehaald qua nationaliteit. En dan ook nog die verschrikkelijke Fransen
Heb je gelijk in. Vooral Henry was een grtote miskoop.
PSV wilde hem net zo goed en dat was vrijwel rond. Verder zijn er veel meer clubs die dat doen
[..]
Hoe heet die voetballer ook alweer die PSV niet in het gareel kreeg en dit seizoen werd ontslagen ?
Arsenal heeft jarenlang bestaan uit lekker naar de goal pingelen en dan daar niks klaarmaken. Zeker halverwege dit decenium. Ze waren op tactiek te pakken. Kijk maar eens hoe Koeman ze met Ajax en PSV bij de neus had en PSV het jaar ervoor ook.
Heb je de CL-finale gemist tegen Barca ?
En ik vind puur en alleen de aanval niet het hoogst haalbare. Ik kan van zoveel meer genieten.
Ik ook, heb altijd genoten van John de Wolf Hans Kraaij jr en Berrie van Aerle.
Kocht er speciaal kaartjes voor.
Gaan we plots voetbaltechnisch praten ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:41 schreef rubbereend het volgende:
Dat is natuurlijk een belachelijke aanname
subtiel hèquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaan we plots voetbaltechnisch praten ?
Echte fanatiek favoriete clubs in het buitenland heb ik niet. Ik heb bij elke wedstrijd wel dat ik voor iemand ben.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:46 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend wat is of zijn jouw favoriete buitenlandse clubs. En waarom ?
Ik zag in 1971 Charley George in de FA-cup finale schitteren met zijn lange haren en afgezakte sokken. Ik was verkocht. Helemaal toen ik in London was in 1979 en Arsenal de FA-cup finale zag winnen.Ik had toen een Arsenal-shawltje om.
Ik was 12 toen Cruijff naar Barcelona ging. Ik was grote fan van Cruijff. Had zelfs een hondje die ik Cruijffie heb genoemd. Kon niet anders dan vanaf die tijd voor Barca zijn.
Glory hunterquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:51 schreef rubbereend het volgende:
Clubs in het buitenland die ik graag mag en waarop ik altijd de uitslag nakijk en hoe het gaat; Carlisle United, West Ham, Falkirk.
ja elke week feestquote:
dinsdagavond is tafeltennis!quote:
Als Arsenal had gewonnen had je gepost dat het mooi is dat Barca eruit ligt.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja elke week feest![]()
[..]
dinsdagavond is tafeltennis!
Maar goed nieuws dat Wenger en co eruit liggen
Bossie ga dromen over Messi.quote:
Nee hoor, lees maar terug, eerst moest Arsenal eruitquote:Op woensdag 7 april 2010 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Arsenal had gewonnen had je gepost dat het mooi is dat Barca eruit ligt.
Dank je, ik ga zelf ook zo weer liggen denk ikquote:Op woensdag 7 april 2010 01:48 schreef rubbereend het volgende:
Nou ik ga ook maar eens slapen, wekker gaat weer op tijd.
Hopelijk kan je ergens wat slaap vinden Bos!
Tel de prijzen van PSV maar ipv van schaapjes, dat lijkt me leukerquote:Op woensdag 7 april 2010 01:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, ik ga zelf ook zo weer liggen denk ik
Truste
en nog ergens de slaap kunnen vatten ?quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nog ergens de slaap kunnen vatten ?
mooi zo !quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:14 schreef Ole het volgende:
Yup.
Vulling vervangen en schoongemaakt. Ik kan er weer even tegen!
De vraag is of de tandarts het overleefd heeftquote:
Dat is minderquote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef borisz het volgende:
Navratilovahttp://edition.cnn.com/20(...)ancer.ppl/index.html
Tja het blijft een rotziekte. Wie het ook krijgtquote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef borisz het volgende:
Navratilovahttp://edition.cnn.com/20(...)ancer.ppl/index.html
quote:
Vanavond ben ik voor Bayern, is dat wel goed tong?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga even een uurtje legge.
Straks een mooie wedstrijd.
VOlgens deze post wordt hij omstreeks 20.55 wakkerquote:Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga even een uurtje legge.
Straks een mooie wedstrijd.
Dan heeft hij al heel wat gemistquote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOlgens deze post wordt hij omstreeks 20.55 wakker
Kan tong dat dan wel? Hij had toch laatst problemen met een aantal sites?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Ja gelukkig kan je tegenwoordig wedstrijden terug kijken op internet. Dat "geluk" heeft ie weer. Maar dat is minder mooi dan het nu live meemaken, natuurlijk.
Geen ideequote:Op woensdag 7 april 2010 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kan tong dat dan wel? Hij had toch laatst problemen met een aantal sites?
Ja en het gaat nog steeds goedquote:Op woensdag 7 april 2010 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vanavond ben ik voor Bayern, is dat wel goed tong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |