Doen we dat toch een andere keerquote:Op zondag 4 april 2010 17:28 schreef automatic_ het volgende:
Goed zo djayzz![]()
Over het eten:
Normaal ga ik ook gourmetten, maar dit keer niet
Boterhammen zijn wel lekker... Maar niet met Pasenquote:
What the **** is een hollie hollie ...quote:Op zondag 4 april 2010 17:29 schreef Samzz het volgende:
Terug van de kermisIn het spookhuis geweest en in de hollie hollie
Kermis in E'de ja ? heb vandaag gewoon aan de studie gezeten.quote:Op zondag 4 april 2010 17:29 schreef Samzz het volgende:
WOW, jij bent goed bezig!quote:Op zondag 4 april 2010 17:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kermis in E'de ja ? heb vandaag gewoon aan de studie gezeten.
Ik moet nog steeds opruimenquote:Op zondag 4 april 2010 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Boterhammen zijn wel lekker... Maar niet met Pasen
Maar goed; jij moet eerst opruimen voor je iets lekkers krijgt
KERMIS!quote:Op zondag 4 april 2010 17:29 schreef Samzz het volgende:
Tjonge Jonge... Beetje jammer kerel!quote:Op zondag 4 april 2010 17:34 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds opruimenblugh de bank ligt veel te lekker
nah kon beterquote:
Met Pasen ben ik best aardigquote:
Dat is zeker een fijn gevoel! Ik had dat vorige week ookquote:Op zondag 4 april 2010 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
nah kon betermaar ik begin het nu te begrijpen dus dat geeft wel een goed gevoel
Dubieus vak, vak Xquote:Op zondag 4 april 2010 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met Pasen ben ik best aardig
[..]
Dat is zeker een fijn gevoel! Ik had dat vorige week ook
Toen dacht ik; "Oooo bedoelde ze dát vorig jaar bij vak X"
De veteranen zijn toch altijd sneller met een nieuw topic makenquote:
Sugar, spice, and everything nicequote:
Ik heb netjes 5 minuten gewachtquote:Op zondag 4 april 2010 17:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De veteranen zijn toch altijd sneller met een nieuw topic maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op zondag 4 april 2010 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met Pasen ben ik best aardig
[..]
Dat is zeker een fijn gevoel! Ik had dat vorige week ook
Toen dacht ik; "Oooo bedoelde ze dát vorig jaar bij vak X"
Ik ben zelf ook dubieus; je kent mij toch?quote:
Hehe, dan is het inderdaad extra fijnquote:Op zondag 4 april 2010 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Ja na 3x een tentamen gedaan te hebben is het wel fijn om nu eindelijk eens te zien wat ze bedoelen
Maar dat kennen we allemaal wel, denk ik
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 4 april 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook dubieus; je kent mij toch?
quote:
Ja ik weet niet hoe ik het handers moet noemen... Met zo'n bewegende trap, en op en neer gaande wandelpaden en ronddraaiende tonnen enzquote:Op zondag 4 april 2010 17:33 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
What the **** is een hollie hollie ...
http://www.google.nl/search?hl=nl&resnum=0&q=hollie%20hollie&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=iwquote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
ja
[..]
Ja ik weet niet hoe ik het handers moet noemen... Met zo'n bewegende trap, en op en neer gaande wandelpaden en ronddraaiende tonnen enz
Ik op m'n hakken erdoor... Kuttonnen...
Doos!quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
ja
[..]
Ja ik weet niet hoe ik het handers moet noemen... Met zo'n bewegende trap, en op en neer gaande wandelpaden en ronddraaiende tonnen enz
de 15dequote:Op zondag 4 april 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook dubieus; je kent mij toch?
[..]
Hehe, dan is het inderdaad extra fijn
Wanneer is je tentamen?
Pfffquote:Op zondag 4 april 2010 17:46 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&resnum=0&q=hollie%20hollie&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw
Zelfs google weet het niet... dus dan bestaat et niet
Is dat niet gewoon zo'n "spokend" spookhuis?quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
ja
[..]
Ja. Want ik ging op m'n bek. En die kermis meneer maar lachen hequote:
Lunaquote:Op zondag 4 april 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
PfffVroeger heette het zo. Het heeft ook een tijdje .... Luna geheten en nu heet het Sjimmy of zo.
Maar ik noem het dus Hollie hollie.
aaahwquote:Op zondag 4 april 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Want ik ging op m'n bek. En die kermis meneer maar lachen he
quote:Op zondag 4 april 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
PfffVroeger heette het zo. Het heeft ook een tijdje .... Luna geheten en nu heet het Sjimmy of zo.
Maar ik noem het dus Hollie hollie.
Het is een tekenquote:Op zondag 4 april 2010 17:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Luna![]()
onze Berner Sennen heette Luna![]()
En heel toevallig hadden we het thuis net 3 seconden geleden over luna
Ja! Dat is mquote:
waarom doe je dan ook hakken aanquote:Op zondag 4 april 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Dat is mEn ik daar met m'n hakken door
Ga jij eens aankleden!quote:Op zondag 4 april 2010 18:02 schreef automatic_ het volgende:
Wij noemen dat het Luna Park, geweldig!
Tja als je mooi wil zijn... vind het wel getuigen van ballen dat je het wel hebt gedaanquote:Op zondag 4 april 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Dat is mEn ik daar met m'n hakken door
Nou, het was niet de bedoeling daarin te gaanquote:
Luna park, dat is mquote:Op zondag 4 april 2010 18:02 schreef automatic_ het volgende:
Wij noemen dat het Luna Park, geweldig!
Tja, het stond niet in de planning naar de kermis te gaan. Maar goed. Tofjes was het welquote:Op zondag 4 april 2010 18:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja als je mooi wil zijn... vind het wel getuigen van ballen dat je het wel hebt gedaan
Ik ben al ruim tien minuten op plaats van bestemming!quote:
dan moet je je zeker aankledenquote:Op zondag 4 april 2010 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben al ruim tien minuten op plaats van bestemming!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op zondag 4 april 2010 18:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan moet je je zeker aankledenDank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja maar dat is lui zijn... niet slapenquote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hele dag op bed gelegen, Batman Begins en Dark Knight gekeken
En ik mag dat. Gisteren 4 uurtjes slaap, vannacht 5quote:Op zondag 4 april 2010 18:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja maar dat is lui zijn... niet slapen
ik al heel de week 4 uur slaap vrijdag op zaterdag eigenlijk niet gaan slapen... mja zaterdag om 12 uur 2 uurtjes ofzoquote:Op zondag 4 april 2010 18:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik mag dat. Gisteren 4 uurtjes slaap, vannacht 5
Biefstukjes voor mij en mams laten bezorgen, inclusief friet, aardappeltjes, salades, riijst, klein pistoletje, kruidenboterquote:
Lief zusjequote:Op zondag 4 april 2010 18:59 schreef -Engel- het volgende:
Hoi allemaal![]()
ongeveer 5 uur op de rommelmarkt gelopen maar samen met mijn zus heb ik nu precies die dingen gescoord, die ik nog wilde hebben
plus een ding waar ik zo vrolijk van werd dat ik die ook maar gewoon meegenomen heb...
ik heb van mijn zusook gelijk eten meegekregen... ik mag namelijk niet verhongeren van haar
Is je huis al schoon?quote:Op zondag 4 april 2010 18:48 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik al heel de week 4 uur slaap vrijdag op zaterdag eigenlijk niet gaan slapen... mja zaterdag om 12 uur 2 uurtjes ofzo![]()
Gourmetschotel. 1tje met o.a. Struisvogelbiefstuk en kangoeroebiefstukquote:
Haha oke. Ik vind het altijd "irritant", want ik kijk vaak naar het plaatje i.p.v. de naam om te kijken wie het isquote:
misschien bedenk ik nog wel watquote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke. Ik vind het altijd "irritant", want ik kijk vaak naar het plaatje i.p.v. de naam om te kijken wie het is
Omdat jij de kleinste bent!quote:Op zondag 4 april 2010 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
waarom ben ik nu weer een zeikerdje... ?
oh, ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke. Ik vind het altijd "irritant", want ik kijk vaak naar het plaatje i.p.v. de naam om te kijken wie het is
Hehequote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 4 april 2010 19:37 schreef VorteXxX het volgende:
hmm ik ga een keer iemand zn avatar stelen
OKee, das minderquote:Op zondag 4 april 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe![]()
Wij komen op sommige punten wel overeen, maar ik denk dat we elkaar op den duur "de hersens inslaan"
Overeenkomsten betekent toch niet gelijk dat we moeten trouwen?quote:Op zondag 4 april 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe![]()
Wij komen op sommige punten wel overeen, maar ik denk dat we elkaar op den duur "de hersens inslaan"
Nee, dan zou ik met veel mensen moeten trouwenquote:Op zondag 4 april 2010 19:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Overeenkomsten betekent toch niet gelijk dat we moeten trouwen?
Nog steeds niet gedaan lig nog steeds op de bank discovery world te kijken en te fokken... moet ook nog eten.. ik ben echt ***** lui vandaagquote:Op zondag 4 april 2010 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik denk dat jij eerst maar eens je huis moet opruimen 0-)
En dat mag niet volgens de wetquote:Op zondag 4 april 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik met veel mensen moeten trouwen
lui krengquote:Op zondag 4 april 2010 19:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nog steeds niet gedaan lig nog steeds op de bank discovery world te kijken en te fokken... moet ook nog eten.. ik ben echt ***** lui vandaag
quote:Op zondag 4 april 2010 19:42 schreef Flena het volgende:
[..]
tuurlijk, met jou wel...dat weet je toch
Ik ben een beetje teleurgesteld in je..quote:Op zondag 4 april 2010 19:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nog steeds niet gedaan lig nog steeds op de bank discovery world te kijken en te fokken... moet ook nog eten.. ik ben echt ***** lui vandaag
Heb je wel overeenkomsten met haar?quote:
Hoezo?quote:Op zondag 4 april 2010 19:43 schreef Bos81 het volgende:
Trouwen, waarschijnlijk niet aan mij besteed, vrees ik
Genoegquote:Op zondag 4 april 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je wel overeenkomsten met haar?
punt 1 weet ik zelf niet of ik het wel wil en punt 2 ik zie mezelf gezien de huidige situatie niet echt met iemand samenwonen de komende tijdquote:
Oke!quote:
Oke, dat is wel een goede redenquote:Op zondag 4 april 2010 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
punt 1 weet ik zelf niet of ik het wel wil en punt 2 ik zie mezelf gezien de huidige situatie niet echt met iemand samenwonen de komende tijd
Dat is zo ja er kan een hoop veranderen in korte tijd..quote:Op zondag 4 april 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Oke, dat is wel een goede reden
Maar goed; je weet het natuurlijk nooit!
Ja, dat had ik ook; tot mijn nicht ging scheiden. Daar is zoveel bij gebeurd dat ik denk; "nee, daar heb ik géén zin in"quote:Op zondag 4 april 2010 19:46 schreef Flena het volgende:
ik zou toch ooit graag wel willen trouwen....weet niet wat dat is, maar dat heb ik van kleins af aan gehad...tis toch een soort droom van me ofzo.
Kloptquote:Op zondag 4 april 2010 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zo ja er kan een hoop veranderen in korte tijd..
/ verliefd wordenquote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
En op je 60e kan je ook altijd nog trouwen / samenwonen
Moet dat om samen te wonen?quote:
Nee, maar je kan nog wel verliefd worden op je 60equote:
Ja, bij jouquote:
Ja, dat kloptquote:Op zondag 4 april 2010 19:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar je kan nog wel verliefd worden op je 60e
Dat ook maar zo ver denk ik niet door. Eerst 40 zien te worden ofzoquote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
En op je 60e kan je ook altijd nog trouwen / samenwonen
Dat is goedquote:Op zondag 4 april 2010 19:49 schreef -Engel- het volgende:
We kunnen altijd nog voor 1 dag trouwen...![]()
aah dan kan je ook weer aan goed maak sex doenquote:Op zondag 4 april 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 19:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah dan kan je ook weer aan goed maak sex doen
wat zit er in (of gaat er in zitten) ?quote:
Ojaquote:Op zondag 4 april 2010 19:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
aah dan kan je ook weer aan goed maak sex doen
Ehm... djayzz... Ik wil niet vervelend doen hoor... Maar... De paashaas bestaat nietquote:
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit échte goedmaakseks heb gehadquote:
Ja helaas voor jou is djayzz het er niet mee eens :quote:
quote:
Ik sta toch nog op je meetlist? moet je eens kijken wat ik durfquote:
ow damnquote:Op zondag 4 april 2010 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... djayzz... Ik wil niet vervelend doen hoor... Maar... De paashaas bestaat niet
F&Fquote:Op zondag 4 april 2010 19:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben trouwens onwijs moe! Vannacht iets teveel op & iets te laat geworden![]()
Vanavond vroeg naar bed, want dan ben ik morgen fris & fruitig
Ja ehhh, dat is djayzzquote:Op zondag 4 april 2010 19:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja helaas voor jou is djayzz het er niet mee eens :![]()
[..]
Sorry!quote:
Ja, dat is wel fijnquote:
Mja ik werd gisternacht wakker gebeld door iemand daar ging mn nachtrustquote:Op zondag 4 april 2010 19:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben trouwens onwijs moe! Vannacht iets teveel op & iets te laat geworden![]()
Vanavond vroeg naar bed, want dan ben ik morgen fris & fruitig
ja .... natuurlijk.....quote:Op zondag 4 april 2010 19:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik sta toch nog op je meetlist? moet je eens kijken wat ik durf
Ahhh, echt?! Wat gemeen van die persoon! Die heb je nu toch wel terug gepakt of niet?quote:Op zondag 4 april 2010 19:58 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Mja ik werd gisternacht wakker gebeld door iemand daar ging mn nachtrust
Aah doe eens lief tegen Djayzzquote:Op zondag 4 april 2010 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja ehhh, dat is djayzz![]()
Met djayzz doe ik niet aan goedmaakseks
Paar neon mini's. En paar garnaaltjes. En 2 worm/slang/visjes.quote:
geluid voortaan uitzetten?quote:Op zondag 4 april 2010 19:58 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Mja ik werd gisternacht wakker gebeld door iemand daar ging mn nachtrust
Ehm.. nee nog niet... misschien dat ik die persoon vannacht nog wel terugpak...quote:Op zondag 4 april 2010 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh, echt?! Wat gemeen van die persoon! Die heb je nu toch wel terug gepakt of niet?
Doe ik altijdquote:
Oeh, spannend! Ik ben benieuwd hoe die persoon dan gaat reagerenquote:Op zondag 4 april 2010 19:59 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ehm.. nee nog niet... misschien dat ik die persoon vannacht nog wel terugpak...
Heb je een Sony Ericsson? Want dat probleem ken ikquote:
Ik denk dat jij wel weet hoe die persoon gaat reagerenquote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, spannend! Ik ben benieuwd hoe die persoon dan gaat reageren
Ja djayzz en auto maar djayzz wil niet en auto niet met djayzzquote:
Hehequote:Op zondag 4 april 2010 20:01 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel weet hoe die persoon gaat reageren
Dus geen goedmaakseksquote:Op zondag 4 april 2010 20:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja djayzz en auto maar djayzz wil niet en auto niet met djayzz
Engeltjequote:
Wat een saaie dozenquote:Op zondag 4 april 2010 20:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja djayzz en auto maar djayzz wil niet en auto niet met djayzz
Pas op he, straks hebben wij wat goed te makenquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 20:03 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
weet ik niet moet eerst met iemand ruzie maken...
Waar wacht je op?quote:Op zondag 4 april 2010 20:03 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
weet ik niet moet eerst met iemand ruzie maken...
Nou, dan heeft niets met "saaie dozen" te maken hoorquote:
Samzz is heel "verlegen", dus dat lijkt mij nietquote:
Ik vraag me gewoon af wanneer je ruzie gaat schoppenquote:
Da's een goeie... Nee.quote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja. Weet jij nog hoe die wormslangvis heet?
Oja, dat is gevaarlijk danquote:Op zondag 4 april 2010 20:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Pas op he, straks hebben wij wat goed te maken
Moet ik nog veel dingen zoeken vandaag... mn stem en ruzie ... pff drukke dagquote:Op zondag 4 april 2010 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wanneer je ruzie gaat schoppen
Jup dat wil je nietquote:
+ opruimen!quote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Moet ik nog veel dingen zoeken vandaag... mn stem en ruzie ... pff drukke dag
En je hebt nog minder dan 4 uur, dan is de dag alweer om!quote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ik durf met jou geen ruzie te makenquote:
soms gaat een dag wel snelquote:Op zondag 4 april 2010 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je hebt nog minder dan 4 uur, dan is de dag alweer om!
Yup, zo kom je net je bed uit, en zo kun je er alweer bijna in!quote:
Met andere woorden; actie!quote:
hahahaquote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, zo kom je net je bed uit, en zo kun je er alweer bijna in!
Nee idd heel verstandig. (hoewel af en toe niet zo verstandig doen is veel leuker)quote:Op zondag 4 april 2010 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik durf met jou geen ruzie te maken
Wat doet je moeder?
Ja, dat is waarquote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee idd heel verstandig. (hoewel af en toe niet zo verstandig doen is veel leuker)
Dat is nooit fijn inderdaadquote:
Ik wilde nog flikker op loser typen, maar liet dat maar achterwegequote:
Voor mij wel, kwam er om 1 uur pas uit gerold ofzo..quote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahahanou zo snel gaat het ook weer niet
Ja, ik moet even streng worden... Pas maar op!quote:
Ik weet wie het zegtquote:Op zondag 4 april 2010 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wilde nog flikker op loser typen, maar liet dat maar achterwege
Dat was het eig.. voel me niet lekker.quote:
Ja maar misschien hou ik daar wel vanquote:Op zondag 4 april 2010 20:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet even streng worden... Pas maar op!
Ohquote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja maar misschien hou ik daar wel van
ook goedenavond.....quote:Op zondag 4 april 2010 20:14 schreef stbabylon het volgende:
Doctor Who is weer begonnen
En hij heeft weer een ontzettend lekkere companion
En in de preview waren spitfires in de ruimte
Oh jooooooooooooooooooooooooooooooooooooy
Saai hoor. Op die manier kan je een tijd wachten op je goedmaakseksquote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Tot straksquote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, tot over een goed half uur denk ik
aahquote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was het eig.. voel me niet lekker.
zere keel, daardoor koppijn en misselijk en heb wel water opgewarmd voor thee, maar dan moet ik weer opstaan en dat wil ik niet
tot straksquote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, tot over een goed half uur denk ik
Je zou het bijna denkenquote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeef mijnbui, ik ben nogal Doctor Who fan (zoals je merkt)
Bos woont bij jouquote:
Hmmm... nou... ja... ... dan maar wachtenquote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Saai hoor. Op die manier kan je een tijd wachten op je goedmaakseks
Dat is prima... maar wat is je mening over de films die ik je pmde???quote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel die net als Superman een telefooncel fetish heeft?quote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijna als Bos is ook een Brabo. Of anders bijna?quote:
Tja, dat is je eigen keuzequote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Hmmm... nou... ja... ... dan maar wachten
Dat eerste inderdaadquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijna als Bos is ook een Brabo. Of anders bijna?
Police box, heul wat andersquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel die net als Superman een telefooncel fetish heeft?
Had ik die nog niet... ehr... ehrm... momentquote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is prima... maar wat is je mening over de films die ik je pmde???
of was je te brak om die te lezen![]()
Hahahquote:
Babsquote:Op zondag 4 april 2010 20:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had ik die nog niet... ehr... ehrm... moment
't blijft een klein hokje..quote:Op zondag 4 april 2010 20:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Police box, heul wat anders(en het is een TARDIS!)
Dan wonen er best veel Fok!kers bijna bij jouquote:
Uhm zoiets. Het lijkt er een beetje op dat ie wat dichter zit dan normaal. Met doorslikken enzo. Dus hoop niet dat het een keelontsteking wordtquote:Op zondag 4 april 2010 20:20 schreef Kreator het volgende:
Beterschap Cue. Begon het bij jou ook als een zeer milde keelpijn? Die heb ik nu..
Jaquote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wonen er best veel Fok!kers bijna bij jou
Dinsdag meteen aan de strepsilsquote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm zoiets. Het lijkt er een beetje op dat ie wat dichter zit dan normaal. Met doorslikken enzo. Dus hoop niet dat het een keelontsteking wordt
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 4 april 2010 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dinsdag meteen aan de strepsilsDie dingen zijn briljant bij keelpijn
Ik ook bijnaquote:
Kom je die even brengen?quote:Op zondag 4 april 2010 20:25 schreef Kreator het volgende:
Ik heb belgische strepsils. Met honingsmaak. En neusspray die hier illegaal is.. Werkt als een tiet.
Heb ook nog 1000Mg pijnstillers... werkt ook goed en je slaapt er goed vanquote:
De strepsils!quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
De neusspray is al in mijn holtes geweest, Cue..
Dat is iets te veel van t goedequote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Heb ook nog 1000Mg pijnstillers... werkt ook goed en je slaapt er goed van
Maar maar.. ik lig hier heel zielig naakt op de bank met een zere keelquote:
Zere keel... jij ook al... gister kon ik niet eens praten.. was meer piepen.. nu is het meer veranderd in een zwoele schorre stemquote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. ik lig hier heel zielig naakt op de bank met een zere keel![]()
Maar oke.. het zij zo..
Misschien moet je niet naakt op de bank gaan liggen, dan krijg je ook geen keelpijn. [/tip]quote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Maar maar.. ik lig hier heel zielig naakt op de bank met een zere keel![]()
Oeeh zwoele stemquote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef VorteXxX het volgende:
Zere keel... jij ook al... gister kon ik niet eens praten.. was meer piepen.. nu is het meer veranderd in een zwoele schorre stemmaar fijn is het niet
*steekt nog een peuk op*
Die laatste handeling werkt super met keelpijnquote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Zere keel... jij ook al... gister kon ik niet eens praten.. was meer piepen.. nu is het meer veranderd in een zwoele schorre stemmaar fijn is het niet
*steekt nog een peuk op*
Tis hier niet koud hoor, lekker onder een dekentjequote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je niet naakt op de bank gaan liggen, dan krijg je ook geen keelpijn. [/tip]
Ik lig ook altijd naakt in bed, maar ik heb ook geen last van keelpijn *klopt afquote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je niet naakt op de bank gaan liggen, dan krijg je ook geen keelpijn. [/tip]
Kun je wel pijpen met een zere keel?quote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Cue_ het volgende:
Tis hier niet koud hoor, lekker onder een dekentje
Daarbij had ik die keelpijn al daarvoor!
Ja goed hequote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste handeling werkt super met keelpijn
Oh, alleen omdat ik graag naakt in bed lig en slaap, betekent dat ik niks met m'n leven doe?quote:Op zondag 4 april 2010 20:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe es wat met je leven dan.. Zo wordt het niets, San.
Read PI'squote:Op zondag 4 april 2010 20:36 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja goed hehet asfalteert de keel een beetje
Dan hoeft diegene niet langs te komenquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Kreator het volgende:
Nu ja, mischien is het voor iemand wel een over-de-streep-trekkert om je strepsils te brengen.
Als je altijd in bed ligt, is er iets mis.quote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
Oh, alleen omdat ik graag naakt in bed lig en slaap, betekent dat ik niks met m'n leven doe?
Ik lig niet altijd in bed. Ik zit ook wel eens in m'n stoel. Dat weet jij bestquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je altijd in bed ligt, is er iets mis.
Er is gelukkig een verschil tussen altijd naakt in bed en altijd in bedquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je altijd in bed ligt, is er iets mis.
Als iemand de strepsils regelt..quote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
Welke barmhartige samaritaan redt een naakte Cue?
Hebben we nu eindelijk ruzie.quote:Op zondag 4 april 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik lig niet altijd in bed. Ik zit ook wel eens in m'n stoel. Dat weet jij best
quote:Op zondag 4 april 2010 20:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Drinken pakken
plassen
Strepsils langsbrengen
Gamen
Soms is dat niet erg om onzichtbaar te zijnquote:
Dat is een teken. Je moet je blaas legen en het glas vullen. En dat kan heel makkelijk tegelijkertijd.quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Kreator het volgende:
Ik ging net serieus naar beneden om te plassen en drinken te pakken. Kom ik boven met een leeg glas en een volle blaas..
oeps....ben je er niet helemaal bij?quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Kreator het volgende:
Ik ging net serieus naar beneden om te plassen en drinken te pakken. Kom ik boven met een leeg glas en een volle blaas..
Trek es wat kleren aan, dan raak ik niet zo afgeleid en kunnen we losgaan. Met ruzie maken dan.quote:
Ik heb kleren aan, want niet in bedquote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Trek es wat kleren aan, dan raak ik niet zo afgeleid en kunnen we losgaan. Met ruzie maken dan.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een teken. Je moet je blaas legen en het glas vullen. En dat kan heel makkelijk tegelijkertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |