Maar maar.. ik lig hier heel zielig naakt op de bank met een zere keelquote:
Zere keel... jij ook al... gister kon ik niet eens praten.. was meer piepen.. nu is het meer veranderd in een zwoele schorre stemquote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. ik lig hier heel zielig naakt op de bank met een zere keel![]()
Maar oke.. het zij zo..
Misschien moet je niet naakt op de bank gaan liggen, dan krijg je ook geen keelpijn. [/tip]quote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Maar maar.. ik lig hier heel zielig naakt op de bank met een zere keel![]()
Oeeh zwoele stemquote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef VorteXxX het volgende:
Zere keel... jij ook al... gister kon ik niet eens praten.. was meer piepen.. nu is het meer veranderd in een zwoele schorre stemmaar fijn is het niet
*steekt nog een peuk op*
Die laatste handeling werkt super met keelpijnquote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Zere keel... jij ook al... gister kon ik niet eens praten.. was meer piepen.. nu is het meer veranderd in een zwoele schorre stemmaar fijn is het niet
*steekt nog een peuk op*
Tis hier niet koud hoor, lekker onder een dekentjequote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je niet naakt op de bank gaan liggen, dan krijg je ook geen keelpijn. [/tip]
Ik lig ook altijd naakt in bed, maar ik heb ook geen last van keelpijn *klopt afquote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je niet naakt op de bank gaan liggen, dan krijg je ook geen keelpijn. [/tip]
Kun je wel pijpen met een zere keel?quote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Cue_ het volgende:
Tis hier niet koud hoor, lekker onder een dekentje
Daarbij had ik die keelpijn al daarvoor!
Ja goed hequote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste handeling werkt super met keelpijn
Oh, alleen omdat ik graag naakt in bed lig en slaap, betekent dat ik niks met m'n leven doe?quote:Op zondag 4 april 2010 20:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe es wat met je leven dan.. Zo wordt het niets, San.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |