Ja, ik moet even streng worden... Pas maar op!quote:
Ik weet wie het zegtquote:Op zondag 4 april 2010 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wilde nog flikker op loser typen, maar liet dat maar achterwege
Dat was het eig.. voel me niet lekker.quote:
Ja maar misschien hou ik daar wel vanquote:Op zondag 4 april 2010 20:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet even streng worden... Pas maar op!
Ohquote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja maar misschien hou ik daar wel van
ook goedenavond.....quote:Op zondag 4 april 2010 20:14 schreef stbabylon het volgende:
Doctor Who is weer begonnen
En hij heeft weer een ontzettend lekkere companion
En in de preview waren spitfires in de ruimte
Oh jooooooooooooooooooooooooooooooooooooy
Saai hoor. Op die manier kan je een tijd wachten op je goedmaakseksquote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Moet ik nog veel dingen zoeken vandaag... mn stem en ruzie ... pff drukke dag
Tot straksquote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, tot over een goed half uur denk ik
aahquote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was het eig.. voel me niet lekker.
zere keel, daardoor koppijn en misselijk en heb wel water opgewarmd voor thee, maar dan moet ik weer opstaan en dat wil ik niet
tot straksquote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, tot over een goed half uur denk ik
Je zou het bijna denkenquote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeef mijnbui, ik ben nogal Doctor Who fan (zoals je merkt)
Bos woont bij jouquote:
Hmmm... nou... ja... ... dan maar wachtenquote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Saai hoor. Op die manier kan je een tijd wachten op je goedmaakseks
Dat is prima... maar wat is je mening over de films die ik je pmde???quote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel die net als Superman een telefooncel fetish heeft?quote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bijna als Bos is ook een Brabo. Of anders bijna?quote:
Tja, dat is je eigen keuzequote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Hmmm... nou... ja... ... dan maar wachten
Dat eerste inderdaadquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijna als Bos is ook een Brabo. Of anders bijna?
Police box, heul wat andersquote:Op zondag 4 april 2010 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel die net als Superman een telefooncel fetish heeft?
Had ik die nog niet... ehr... ehrm... momentquote:Op zondag 4 april 2010 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is prima... maar wat is je mening over de films die ik je pmde???
of was je te brak om die te lezen![]()
Hahahquote:
Babsquote:Op zondag 4 april 2010 20:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had ik die nog niet... ehr... ehrm... moment
't blijft een klein hokje..quote:Op zondag 4 april 2010 20:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Police box, heul wat anders(en het is een TARDIS!)
Dan wonen er best veel Fok!kers bijna bij jouquote:
Uhm zoiets. Het lijkt er een beetje op dat ie wat dichter zit dan normaal. Met doorslikken enzo. Dus hoop niet dat het een keelontsteking wordtquote:Op zondag 4 april 2010 20:20 schreef Kreator het volgende:
Beterschap Cue. Begon het bij jou ook als een zeer milde keelpijn? Die heb ik nu..
Jaquote:Op zondag 4 april 2010 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wonen er best veel Fok!kers bijna bij jou
Dinsdag meteen aan de strepsilsquote:Op zondag 4 april 2010 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm zoiets. Het lijkt er een beetje op dat ie wat dichter zit dan normaal. Met doorslikken enzo. Dus hoop niet dat het een keelontsteking wordt
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 4 april 2010 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dinsdag meteen aan de strepsilsDie dingen zijn briljant bij keelpijn
Ik ook bijnaquote:
Kom je die even brengen?quote:Op zondag 4 april 2010 20:25 schreef Kreator het volgende:
Ik heb belgische strepsils. Met honingsmaak. En neusspray die hier illegaal is.. Werkt als een tiet.
Heb ook nog 1000Mg pijnstillers... werkt ook goed en je slaapt er goed vanquote:
De strepsils!quote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
De neusspray is al in mijn holtes geweest, Cue..
Dat is iets te veel van t goedequote:Op zondag 4 april 2010 20:27 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Heb ook nog 1000Mg pijnstillers... werkt ook goed en je slaapt er goed van
Maar maar.. ik lig hier heel zielig naakt op de bank met een zere keelquote:
Zere keel... jij ook al... gister kon ik niet eens praten.. was meer piepen.. nu is het meer veranderd in een zwoele schorre stemquote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. ik lig hier heel zielig naakt op de bank met een zere keel![]()
Maar oke.. het zij zo..
Misschien moet je niet naakt op de bank gaan liggen, dan krijg je ook geen keelpijn. [/tip]quote:Op zondag 4 april 2010 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Maar maar.. ik lig hier heel zielig naakt op de bank met een zere keel![]()
Oeeh zwoele stemquote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef VorteXxX het volgende:
Zere keel... jij ook al... gister kon ik niet eens praten.. was meer piepen.. nu is het meer veranderd in een zwoele schorre stemmaar fijn is het niet
*steekt nog een peuk op*
Die laatste handeling werkt super met keelpijnquote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Zere keel... jij ook al... gister kon ik niet eens praten.. was meer piepen.. nu is het meer veranderd in een zwoele schorre stemmaar fijn is het niet
*steekt nog een peuk op*
Tis hier niet koud hoor, lekker onder een dekentjequote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je niet naakt op de bank gaan liggen, dan krijg je ook geen keelpijn. [/tip]
Ik lig ook altijd naakt in bed, maar ik heb ook geen last van keelpijn *klopt afquote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je niet naakt op de bank gaan liggen, dan krijg je ook geen keelpijn. [/tip]
Kun je wel pijpen met een zere keel?quote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Cue_ het volgende:
Tis hier niet koud hoor, lekker onder een dekentje
Daarbij had ik die keelpijn al daarvoor!
Ja goed hequote:Op zondag 4 april 2010 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste handeling werkt super met keelpijn
Oh, alleen omdat ik graag naakt in bed lig en slaap, betekent dat ik niks met m'n leven doe?quote:Op zondag 4 april 2010 20:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe es wat met je leven dan.. Zo wordt het niets, San.
Read PI'squote:Op zondag 4 april 2010 20:36 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja goed hehet asfalteert de keel een beetje
Dan hoeft diegene niet langs te komenquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Kreator het volgende:
Nu ja, mischien is het voor iemand wel een over-de-streep-trekkert om je strepsils te brengen.
Als je altijd in bed ligt, is er iets mis.quote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
Oh, alleen omdat ik graag naakt in bed lig en slaap, betekent dat ik niks met m'n leven doe?
Ik lig niet altijd in bed. Ik zit ook wel eens in m'n stoel. Dat weet jij bestquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je altijd in bed ligt, is er iets mis.
Er is gelukkig een verschil tussen altijd naakt in bed en altijd in bedquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je altijd in bed ligt, is er iets mis.
Als iemand de strepsils regelt..quote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
Welke barmhartige samaritaan redt een naakte Cue?
Hebben we nu eindelijk ruzie.quote:Op zondag 4 april 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik lig niet altijd in bed. Ik zit ook wel eens in m'n stoel. Dat weet jij best
quote:Op zondag 4 april 2010 20:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Drinken pakken
plassen
Strepsils langsbrengen
Gamen
Soms is dat niet erg om onzichtbaar te zijnquote:
Dat is een teken. Je moet je blaas legen en het glas vullen. En dat kan heel makkelijk tegelijkertijd.quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Kreator het volgende:
Ik ging net serieus naar beneden om te plassen en drinken te pakken. Kom ik boven met een leeg glas en een volle blaas..
oeps....ben je er niet helemaal bij?quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Kreator het volgende:
Ik ging net serieus naar beneden om te plassen en drinken te pakken. Kom ik boven met een leeg glas en een volle blaas..
Trek es wat kleren aan, dan raak ik niet zo afgeleid en kunnen we losgaan. Met ruzie maken dan.quote:
Ik heb kleren aan, want niet in bedquote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Trek es wat kleren aan, dan raak ik niet zo afgeleid en kunnen we losgaan. Met ruzie maken dan.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een teken. Je moet je blaas legen en het glas vullen. En dat kan heel makkelijk tegelijkertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |