Read PI'squote:Op zondag 4 april 2010 20:36 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja goed hehet asfalteert de keel een beetje
Dan hoeft diegene niet langs te komenquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Kreator het volgende:
Nu ja, mischien is het voor iemand wel een over-de-streep-trekkert om je strepsils te brengen.
Als je altijd in bed ligt, is er iets mis.quote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
Oh, alleen omdat ik graag naakt in bed lig en slaap, betekent dat ik niks met m'n leven doe?
Ik lig niet altijd in bed. Ik zit ook wel eens in m'n stoel. Dat weet jij bestquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je altijd in bed ligt, is er iets mis.
Er is gelukkig een verschil tussen altijd naakt in bed en altijd in bedquote:Op zondag 4 april 2010 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je altijd in bed ligt, is er iets mis.
Als iemand de strepsils regelt..quote:Op zondag 4 april 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
Welke barmhartige samaritaan redt een naakte Cue?
Hebben we nu eindelijk ruzie.quote:Op zondag 4 april 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik lig niet altijd in bed. Ik zit ook wel eens in m'n stoel. Dat weet jij best
quote:Op zondag 4 april 2010 20:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Drinken pakken
plassen
Strepsils langsbrengen
Gamen
Soms is dat niet erg om onzichtbaar te zijnquote:
Dat is een teken. Je moet je blaas legen en het glas vullen. En dat kan heel makkelijk tegelijkertijd.quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Kreator het volgende:
Ik ging net serieus naar beneden om te plassen en drinken te pakken. Kom ik boven met een leeg glas en een volle blaas..
oeps....ben je er niet helemaal bij?quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Kreator het volgende:
Ik ging net serieus naar beneden om te plassen en drinken te pakken. Kom ik boven met een leeg glas en een volle blaas..
Trek es wat kleren aan, dan raak ik niet zo afgeleid en kunnen we losgaan. Met ruzie maken dan.quote:
Ik heb kleren aan, want niet in bedquote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Trek es wat kleren aan, dan raak ik niet zo afgeleid en kunnen we losgaan. Met ruzie maken dan.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een teken. Je moet je blaas legen en het glas vullen. En dat kan heel makkelijk tegelijkertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |