quote:Op zondag 4 april 2010 19:42 schreef Flena het volgende:
[..]
tuurlijk, met jou wel...dat weet je toch
Ik ben een beetje teleurgesteld in je..quote:Op zondag 4 april 2010 19:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nog steeds niet gedaan lig nog steeds op de bank discovery world te kijken en te fokken... moet ook nog eten.. ik ben echt ***** lui vandaag
Heb je wel overeenkomsten met haar?quote:
Hoezo?quote:Op zondag 4 april 2010 19:43 schreef Bos81 het volgende:
Trouwen, waarschijnlijk niet aan mij besteed, vrees ik
Genoegquote:Op zondag 4 april 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je wel overeenkomsten met haar?
punt 1 weet ik zelf niet of ik het wel wil en punt 2 ik zie mezelf gezien de huidige situatie niet echt met iemand samenwonen de komende tijdquote:
Oke!quote:
Oke, dat is wel een goede redenquote:Op zondag 4 april 2010 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
punt 1 weet ik zelf niet of ik het wel wil en punt 2 ik zie mezelf gezien de huidige situatie niet echt met iemand samenwonen de komende tijd
Dat is zo ja er kan een hoop veranderen in korte tijd..quote:Op zondag 4 april 2010 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Oke, dat is wel een goede reden
Maar goed; je weet het natuurlijk nooit!
Ja, dat had ik ook; tot mijn nicht ging scheiden. Daar is zoveel bij gebeurd dat ik denk; "nee, daar heb ik géén zin in"quote:Op zondag 4 april 2010 19:46 schreef Flena het volgende:
ik zou toch ooit graag wel willen trouwen....weet niet wat dat is, maar dat heb ik van kleins af aan gehad...tis toch een soort droom van me ofzo.
Kloptquote:Op zondag 4 april 2010 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zo ja er kan een hoop veranderen in korte tijd..
/ verliefd wordenquote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
En op je 60e kan je ook altijd nog trouwen / samenwonen
Moet dat om samen te wonen?quote:
Nee, maar je kan nog wel verliefd worden op je 60equote:
Ja, bij jouquote:
Ja, dat kloptquote:Op zondag 4 april 2010 19:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar je kan nog wel verliefd worden op je 60e
Dat ook maar zo ver denk ik niet door. Eerst 40 zien te worden ofzoquote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt
En op je 60e kan je ook altijd nog trouwen / samenwonen
Dat is goedquote:Op zondag 4 april 2010 19:49 schreef -Engel- het volgende:
We kunnen altijd nog voor 1 dag trouwen...![]()
aah dan kan je ook weer aan goed maak sex doenquote:Op zondag 4 april 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe![]()
Wij komen op sommige punten wel overeen, maar ik denk dat we elkaar op den duur "de hersens inslaan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |