Gourmetschotel. 1tje met o.a. Struisvogelbiefstuk en kangoeroebiefstukquote:
Haha oke. Ik vind het altijd "irritant", want ik kijk vaak naar het plaatje i.p.v. de naam om te kijken wie het isquote:
misschien bedenk ik nog wel watquote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke. Ik vind het altijd "irritant", want ik kijk vaak naar het plaatje i.p.v. de naam om te kijken wie het is
Omdat jij de kleinste bent!quote:Op zondag 4 april 2010 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
waarom ben ik nu weer een zeikerdje... ?
oh, ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke. Ik vind het altijd "irritant", want ik kijk vaak naar het plaatje i.p.v. de naam om te kijken wie het is
Hehequote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 4 april 2010 19:37 schreef VorteXxX het volgende:
hmm ik ga een keer iemand zn avatar stelen
OKee, das minderquote:Op zondag 4 april 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe![]()
Wij komen op sommige punten wel overeen, maar ik denk dat we elkaar op den duur "de hersens inslaan"
Overeenkomsten betekent toch niet gelijk dat we moeten trouwen?quote:Op zondag 4 april 2010 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe![]()
Wij komen op sommige punten wel overeen, maar ik denk dat we elkaar op den duur "de hersens inslaan"
Nee, dan zou ik met veel mensen moeten trouwenquote:Op zondag 4 april 2010 19:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Overeenkomsten betekent toch niet gelijk dat we moeten trouwen?
Nog steeds niet gedaan lig nog steeds op de bank discovery world te kijken en te fokken... moet ook nog eten.. ik ben echt ***** lui vandaagquote:Op zondag 4 april 2010 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik denk dat jij eerst maar eens je huis moet opruimen 0-)
En dat mag niet volgens de wetquote:Op zondag 4 april 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik met veel mensen moeten trouwen
lui krengquote:Op zondag 4 april 2010 19:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Nog steeds niet gedaan lig nog steeds op de bank discovery world te kijken en te fokken... moet ook nog eten.. ik ben echt ***** lui vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |