quote:Op zondag 4 april 2010 18:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan moet je je zeker aankledenDank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja maar dat is lui zijn... niet slapenquote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hele dag op bed gelegen, Batman Begins en Dark Knight gekeken
En ik mag dat. Gisteren 4 uurtjes slaap, vannacht 5quote:Op zondag 4 april 2010 18:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja maar dat is lui zijn... niet slapen
ik al heel de week 4 uur slaap vrijdag op zaterdag eigenlijk niet gaan slapen... mja zaterdag om 12 uur 2 uurtjes ofzoquote:Op zondag 4 april 2010 18:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik mag dat. Gisteren 4 uurtjes slaap, vannacht 5
Biefstukjes voor mij en mams laten bezorgen, inclusief friet, aardappeltjes, salades, riijst, klein pistoletje, kruidenboterquote:
Lief zusjequote:Op zondag 4 april 2010 18:59 schreef -Engel- het volgende:
Hoi allemaal![]()
ongeveer 5 uur op de rommelmarkt gelopen maar samen met mijn zus heb ik nu precies die dingen gescoord, die ik nog wilde hebben
plus een ding waar ik zo vrolijk van werd dat ik die ook maar gewoon meegenomen heb...
ik heb van mijn zusook gelijk eten meegekregen... ik mag namelijk niet verhongeren van haar
Is je huis al schoon?quote:Op zondag 4 april 2010 18:48 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik al heel de week 4 uur slaap vrijdag op zaterdag eigenlijk niet gaan slapen... mja zaterdag om 12 uur 2 uurtjes ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |