SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Sander op 04-04-2010 15:44:56 ]
quote:
Als software designer zeg ik, kopen en als nerd zeg ik downloadenquote:Op zondag 4 april 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je een nieuwe pc wil samenstellen, moet je dan Windows 7 erbij bestellen of is daar nog steeds zo makkelijk aan te komen als vroegaah (dat ie ook wel blijft updaten).
Gaat ie weer een beetje met z'n modskillz lopen pimpen hier hoorquote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
swine zit dat ding al in t plafond?
super nice die tr's in myat, ik zag t toen ik fok opende
fijn hè?quote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
Nee, ben wel bezig geweest, maar ik vertrouw die boel niet echt om het in het plafond te plaatsen. Er staat op drie verschillende plekken in CAPS en rood dat je dat ding vooral NIET ergens anders dan achter de schakelaar moet plaatsen. Dus als jij er nog een keer naar wilt kijkenquote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
Zekersquote:Op zondag 4 april 2010 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
de winkelpannenkoek zei dat dit gewoon in t plafond kon, heb ik nog speciaal gevraagd ivm het formaat... ze zijn open morgen, dus ff bellen lijkt me, op internet kom ik niet veel verderquote:
dan sluit ik hem wel gewoon even aan, kijken wat er gebeurtquote:Op zondag 4 april 2010 21:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de winkelpannenkoek zei dat dit gewoon in t plafond kon, heb ik nog speciaal gevraagd ivm het formaat... ze zijn open morgen, dus ff bellen lijkt me, op internet kom ik niet veel verder
Niet veel dus, ook niet meer gewoon aan en uit. Heb alle combinaties met de draden gehad en het werkt nietquote:Op zondag 4 april 2010 21:29 schreef Swine het volgende:
[..]
dan sluit ik hem wel gewoon even aan, kijken wat er gebeurt
sufquote:Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe is iedereens paasweekend hier?
Wij zijn gister naar IB zijn ouders + naar zijn oma's verjaardag geweest en daar blijven slapen, en vandaag bij mijn ouders wezen gourmetten, en morgen lekker ontbijt met zijn tweetjes en daarna aan de studie
LR blijkbaarquote:Op zondag 4 april 2010 15:48 schreef Mikkie het volgende:
Hosti stappen vanavond dus, nog meer mensen met plannen? Ik denk niet dat ik ga... weinig bekenden in Nijmegen op dit moment en moet morgen werken.
Andere mensen hier weten wat ik bedoelquote:Op maandag 5 april 2010 01:36 schreef swarmahoer het volgende:
waarom moeten wij voorbereid zijn? en waarop?
Voel me op een of andere vage manier aangesprokenquote:Op maandag 5 april 2010 05:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Andere mensen hier weten wat ik bedoel, of in ieder geval, dat weten ze over een paar dagen dan wel
Ha, die was nog nooit gepostquote:Op maandag 5 april 2010 08:48 schreef Swine het volgende:
[..]
Voel me op een of andere vage manier aangesproken![]()
Blijft zo'n cool nummer![]()
Je maakt ons nieuwsgierigquote:Op maandag 5 april 2010 01:32 schreef Merel1808 het volgende:
Oioioi.. Wat een feest weer..
Ik heb allerhande onverantwoorde dingen in allerhande boekjes geschreven, wees voorbereid
Gisteravond beetje gerelaxt, straks helaas weer werken. Maar niet voordat ik mezelf een lekker paasontbijt met ham/kaas croissantjes regelquote:Op zondag 4 april 2010 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe is iedereens paasweekend hier?
Wij zijn gister naar IB zijn ouders + naar zijn oma's verjaardag geweest en daar blijven slapen, en vandaag bij mijn ouders wezen gourmetten, en morgen lekker ontbijt met zijn tweetjes en daarna aan de studie
Kermis? Is die onzin nu alweer? Ik moet straks alleen langs Dukenburg, daar zal wel weer minifile bij de woonboulevard staanquote:Op maandag 5 april 2010 09:15 schreef SLP_ het volgende:
Straks naar Nijmegen, zal wel super druk zijn gok ik ivm markt en kermis
En het schijnt ook een koopzondag te zijnquote:Op maandag 5 april 2010 09:15 schreef SLP_ het volgende:
Straks naar Nijmegen, zal wel super druk zijn gok ik ivm markt en kermis
Yeah, dat is de reden dat ik naar Nijmegen gaquote:Op maandag 5 april 2010 09:22 schreef Swine het volgende:
[..]
En het schijnt ook een koopzondag te zijn
sterktequote:Op maandag 5 april 2010 09:37 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Yeah, dat is de reden dat ik naar Nijmegen ga
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op maandag 5 april 2010 09:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ben toch bezig mijn reis voor te bereiden (boeken van hotels/hostels/ryokan/whatever).
Da's op zaterdag normaal al erg ja, maar op zo'n feestdag die koopzondag is, is het helemaal een ramp. Complete families, liefst met kinderwagens, die in slakkengang door de stad sjouwen.quote:Op maandag 5 april 2010 09:35 schreef royjn het volgende:
Blij dat ik nergens heen hoef vandaag. als ik ergens niet tegen kan is het wel die hordes mensen die doelloos rondlopen
ja, 'gezellig'quote:Op maandag 5 april 2010 09:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's op zaterdag normaal al erg ja, maar op zo'n feestdag die koopzondag is, is het helemaal een ramp. Complete families, liefst met kinderwagens, die in slakkengang door de stad sjouwen.
Japanse alpen.quote:
Gaaf mên! Wanneer en hoe lang? En waarom juist die bestemming?quote:
tofquote:
Daar zitten Japanse Makaken in een aantal van die valleien.quote:
Jij wilt later geen kinderen meer?quote:Op maandag 5 april 2010 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gaaf mên! Wanneer en hoe lang? En waarom juist die bestemming?
Ik heb zitten kijken om van de zomer bij Tsjernobyl te gaan kijken maar een guided tour is echt reteduur daar, beetje jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |