Inderdaad, ik ben afgehaaktquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:24 schreef Karstman het volgende:
Dat All genres is echt met pieken en dalen van totaal obscuur tot superbekend.
Dank je welquote:
daarom is het ook zo leukquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:24 schreef Karstman het volgende:
Dat All genres is echt met pieken en dalen van totaal obscuur tot superbekend.
Dankquote:
Dank voor het zoeken, maar ik vind het niet echt een toevoeging voor de OP, er wordt weinig teruggekeken naar eerdere delen. Wat wel kan is een soort hall of fame te maken (of iets dergelijks). Wat zijn jullie visies?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:34 schreef Dagoduck het volgende:
Afgelopen delen:
Ik heb een nieuwe verslaving
Wij hebben een nieuwe verslaving #2
Wij hebben een nieuwe verslaving #3!
Massive Music Quiz #4 Het wachten op een OP...
Massive Music Quiz #5. Hits!
Ik gooi je in de Wiki OPquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bagger!!
En doe mij maar in de OP PiRANiA
SinterklaasFOK ben ik
Kreeg ik zomaar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:31 schreef Roolio het volgende:
Hoe komen jullie nou aan die Gold accounts?
Dan ga ik het nu even goed doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:32 schreef drunk_on_shadows het volgende:
als je het goed doet kan je die winnen.
Dus dan heb ik het nog niet goed genoeg gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:32 schreef drunk_on_shadows het volgende:
als je het goed doet kan je die winnen.
Klopt, houd je mail dus goed in de gaten!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff, ik heb vanmiddag zo'n 3 uur zitten spelen
Begrijp ik het goed dat ik een gold account ofzo moet hebben om team FoK! te joinen
Hoeveel badges moet ik hebben? Ik heb er nu 3 geloof ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Klopt, houd je mail dus goed in de gaten!
Daar werd je toch eventjes flink afgetroefd door ondergetekende.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
We gingen goed!
[ afbeelding ]
En lekker snel ook:
[ afbeelding ]
Ze hebben dan een combo, lees de OP omtrent de puntentellingquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:27 schreef D. het volgende:
Hoe kan het dat sommige mensen meer punten krijgen dan anderen?
Bij het eerste nummer kun je nog geen combo hebben. Toch zag ik iemand die 3 punten kreegquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ze hebben dan een combo, lees de OP omtrent de puntentelling
Artiest goed: 1 puntquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Bij het eerste nummer kun je nog geen combo hebben. Toch zag ik iemand die 3 punten kreeg
Je krijgt ook punten voor de snelheid?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:30 schreef _evenstar_ het volgende:
eerste met het antwoord, en je krijgt voor de eerste standard 2 punten
quote:
Natuurlijk, vandaar die bekertjesquote:
Oja, die bekertjesquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk, vandaar die bekertjes![]()
Succes D.
ja als je een trophy krijgt omdat je het snelste antwoord hebtquote:
Nice!quote:
quote:Pop ( 6 games )
best game
1 / 2 players | 79 points Sat Apr 03, 09pm
Ze moeten wel een beetje voldoen aan de eis van het zijn van een hit hè? Ik zie nu ook nummers voorbij komen die volgens mij nooit een single zijn geweestzegt de slechte verliezer in mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon op alle nummers yes stemmen, dan krijgen we meer variatie en leer je meer muziek kennen
Dank u!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:38 schreef padlarf het volgende:
Die vladimir is goed bezig steeds
Net als de black eyed peas en pinkquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgens mij heeft Beyoncé aandelen in die quiz...
En dat spaties er zeer toe doen...quote:Op zondag 4 april 2010 00:11 schreef Maringo het volgende:
Misschien een stukje met tips in de op?
zoals:
- Voor namen en titels met dubbele woorden volstaat dat 1 woord geschreven word. Bv: "Vengaboys - Boom Boom Boom" volstaat "vengaboys boom"
- woorden als "the" en "a" hoeven (vaak?) niet geschreven te worden.
- leestekens zijn ook niet nodig. Guns N' Roses volstaat met "guns n roses"
Ben jij Sjoerd?quote:
1stequote:Op zondag 4 april 2010 11:36 schreef skittelman het volgende:
wat een kut nummer die ayo met down on my knees had er nog NOOOIT van gehoord dus helaas 3de
[ afbeelding ]
Ik wist alleen Ayo, titel was ik vergeten... maar alleen omdat ik dat nummer al es eerder was tegen gekomen en toen ook zoiets had van wtf is dit voor nummer.quote:
Ik moet ook steeds nadenken om hoe ik "thnks fr th mmrs" moet schrijvenquote:Op zondag 4 april 2010 12:33 schreef padlarf het volgende:
Mooie strijd hoor SilentEnigma.![]()
tering fall out boy
Dankje, dankje.quote:Op zondag 4 april 2010 13:58 schreef Quannum het volgende:
egeltje speelt best goed![]()
ow, mag ik ook in de OP?
nick = Quannum
jah stupid. EN dan zat ik nog wel samen met mn vriend te spelen. We zaten allebei: ooowja, die ene...quote:Op zondag 4 april 2010 12:54 schreef padlarf het volgende:
Yes, gedeelde 4e plaats![]()
@Egeltje : dat jij What a feeling niet wist joh
duits nigeriaans vrouwtje, heeft wel in paradiso gestaan (getuige wiki) er moeten overigens wel snel nieuwe liedjes komen, kom nou steeds vaker dubbele tegen.quote:Op zondag 4 april 2010 12:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik wist alleen Ayo, titel was ik vergeten... maar alleen omdat ik dat nummer al es eerder was tegen gekomen en toen ook zoiets had van wtf is dit voor nummer.
Maar er zitten meerdere tussen waarvan ik verdenk dat het Franse hits zijn.... net als dat nummer van Edith Piaf ofzo...
Dan moet je 'm even reporten, dan wordt 'ie er hopelijk uitgehaald.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:17 schreef donroyco het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Net genakt door Oasis Tribute - Wonderwall (wie stopt zo'n kutplaat erin?), anders had ik 84 (!) punten bij PopNu 79... Ik typte Oasis wel, maar Tribute moest er blijkbaar bij
Ja, 79 punten, zie ook mijn profielquote:
Stuur dan een PM naar mij met de link naar je account.quote:Op zondag 4 april 2010 01:22 schreef jappy-b het volgende:
ik sta niet in de OPheb wel een pm gestuurd met mn mmq acount morgen, morgen de hele dag de tijd om met een bak chocolade eitjes te spelen
Zelfde geldt voor jou, de link naar je profiel op MMQ.quote:Op zondag 4 april 2010 16:21 schreef Rockiejj het volgende:
Superspel!
Het is echt té verslavend.
PS.
Doe mij maar in de OP
Ik heet Rockiej op MMQ.
Wat versta je niet aan een PMquote:Op zondag 4 april 2010 16:30 schreef Rockiejj het volgende:
http://en.massivemusicquiz.com/users/show/372731
Je staat er bij.quote:
Nee, lees nog eens even wat je moet doen.quote:
Je staat er bij...quote:
Doe straks wel weer mee, eerst etenquote:Op zondag 4 april 2010 18:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik doe ook weer eens een potje mee, hoewel ik pas bij het vierde nummer ben ingestapt...
Ben toch nog 7e geworden...quote:Op zondag 4 april 2010 18:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je staat er bij...
[..]
Doe straks wel weer mee, eerst eten
Welk nummer?quote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef padlarf het volgende:
WTF
ik had het goed! maar hij accepteerde het niet!
En nog een keer. Teringdingquote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef padlarf het volgende:
WTF
Ik zag het, 'onbekende' nummers van Metallicaquote:Op zondag 4 april 2010 19:06 schreef Roolio het volgende:
Ik heb even -een paar- nummertjes toegevoegd.
Minstens 50% moet wel geschikt zijn, maar die barbaren zullen wel weer 99% wegstemmen
had ik net met mariah careyquote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef padlarf het volgende:
WTF
quote:Op zondag 4 april 2010 19:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fokkers in de bocht!
[ afbeelding ]
Gezellig, ik doe mee! Straks was er niemandquote:Op zondag 4 april 2010 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ga zo nog maar een potje spelen geloof ik.
Leuk! Nog 3 liedjes...quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gezellig, ik doe mee! Straks was er niemand
Kut Fransenquote:
Nou, het ging niet om de scores, meer om de belachelijke chat..quote:Op zondag 4 april 2010 23:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, we verslaan ze nog weleens!
Er zaten wel een paar droeftoeters tussen inderdaad...quote:Op zondag 4 april 2010 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, het ging niet om de scores, meer om de belachelijke chat..
ik verbaas mezelf dat ik vaak de snelste ben bij de spice girls/christina aguilera/britney spears/kelly clarksonquote:Op maandag 5 april 2010 00:28 schreef _evenstar_ het volgende:
ik pown the gaymusic... krijg alleen maar trophies op gay music![]()
Truste, was funquote:Op maandag 5 april 2010 01:03 schreef donroyco het volgende:
Kut zeg, kreeg een BSOD tijdens Cranberries - Zombies. Pc kan duidelijk niet tegen mijn awesomeness op.. Post dit vanaf mijn iPhone.
Sweet dreams!![]()
Daar ben ik voorquote:Op maandag 5 april 2010 01:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Godsamme, hadden we weer een Fok! top 3....
....plak ik een printscreen over mijn printscreen en heb ik geen bewijs....
jwzquote:Op maandag 5 april 2010 01:41 schreef _evenstar_ het volgende:
hahaha aigght saves the daymijn ghey buddy
quote:
Same with mequote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef padlarf het volgende:
Yes, eindelijk een perfect gescoord! En golaccount, dus gelijk een request voor team fok de deur uit gedaan
Geen idee maar ze zeggen wel een hoop voorquote:Op maandag 5 april 2010 13:04 schreef Chriz2k het volgende:
Zou het kunnen dat de antwoorden van Fransozen nét iets eerder aankomen, aangezien hun server in Frankrijk staat?
lid worden van het team dan.quote:Op maandag 5 april 2010 13:37 schreef Slickk het volgende:
Zo, tvp maar eens in dit topic. Zag veel leden met Fokker voor hun naam voorbij komen en jawel, er was ook een topic voor.
Ingame heet ik SlickNL en het gaat steeds beter eigenlijk. Soms weet ik net de titel niet... Erg leuk spel !
Oja, vanmorgen kreeg ik een mailtje dat ik een gold account heb gekregen voor 8 dagen, blijkbaar een goede score neergezet. Beetje jammer dat er wel vaak wordt voorgezegd in de chat.![]()
awesome!!quote:Op maandag 5 april 2010 13:49 schreef padlarf het volgende:
Yes, de categorie classic rock is 99% compleet.
Is voor Gold. Onmogelijk dat je er overheen kijkt.quote:Op maandag 5 april 2010 18:18 schreef Maringo het volgende:
Is de chat voor gold? Of kijk ik er gewoon overheen
Ben je er nog, ik ga je ff inmakenquote:Op maandag 5 april 2010 18:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou, ik ga nog maar een potje doen.
IJsdraakje/Ikke is er ook niet meer...quote:Op maandag 5 april 2010 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij liep net vast, sorry 'ikke'
Natuurlijk naar mij opzoek!quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
IJsdraakje/Ikke is er ook niet meer...
Natuurlijk! Doe je ook nog een potje? Als enige Fok!ker is er weinig aan tussen al die Fransen...quote:Op maandag 5 april 2010 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Natuurlijk naar mij opzoek!
Sjezus, gisteren ging je ook al je nagels doen...quote:Op maandag 5 april 2010 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Sahrry, was het even zat en ging m'n nagels vijlen
Ik wou eignelijk net de nieuwe south park kijkenquote:Op maandag 5 april 2010 20:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Natuurlijk! Doe je ook nog een potje? Als enige Fok!ker is er weinig aan tussen al die Fransen...
Iedereen heeft zo nu en dan pauze nodig, nietwaar?quote:Op maandag 5 april 2010 20:19 schreef aight1 het volgende:
Ik wil ook weer meedoen
Maar huiswerk is nog lang niet af
Zucht. Dan ga ik wel in mijn eentje onze eer hoog zitten houden...quote:Op maandag 5 april 2010 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wou eignelijk net de nieuwe south park kijken
Gister wou het nietquote:Op maandag 5 april 2010 20:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sjezus, gisteren ging je ook al je nagels doen...
Best, als ik het niet vergeetquote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Om 22.30 alle Fok!kers verzamelen voor een complete top 10?
ik ben erbijquote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prima, ik ga even een uurtje mediteren ter voorbereiding.quote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ga even tafelvoetballen om de polsen goed los te krijgen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Prima, ik ga even een uurtje mediteren ter voorbereiding.
ooh ik ga even opwarmen voor de gayness factor ofcoursequote:Op maandag 5 april 2010 21:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ga even tafelvoetballen om de polsen goed los te krijgen.
Ik denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg dat wij niet hoeven te weten hoe je dat doet...quote:Op maandag 5 april 2010 21:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ooh ik ga even opwarmen voor de gayness factor ofcourse
quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg dat wij niet hoeven te weten hoe je dat doet...
Ah toe, doe eens stemmen. Voor mij?quote:Op maandag 5 april 2010 21:44 schreef padlarf het volgende:
Ik heb nog wat liedjes bij Classic Rock gerequest. Iedereen stemmen, dan krijgen we een nieuwe categorie erbij waar fokkers ass kunnen kicken!
http://en.massivemusicqui(...)-Classic+rock?page=1
join team fok!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:42 schreef Maringo het volgende:
* Maringo heeft een goldaccount gekregen.
Hoe "krijg" je dat dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:42 schreef Maringo het volgende:
* Maringo heeft een goldaccount gekregen.
Tijdje spelen, goed zijn (of redelijk goed iig) en dan krijg je m zomaar. Voor een paar dagen, 7 ofzo.quote:
8 dagenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tijdje spelen, goed zijn (of redelijk goed iig) en dan krijg je m zomaar. Voor een paar dagen, 7 ofzo.
Het enige waar ik pissed over kan worden is dat liedje vanquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:15 schreef skittelman het volgende:
waarom verlies ik altijd op van die nietszeggende k*t nummers...
barry white met Can't Get Enough of Your Love, Babe
welke traingeljosti heeft op dat nummer gestemd zodat hij in de quiz komt?
een nummer dat ik frankrijk in 1974 niet eens in de top 20 is gekomen.... als je klassiekers als otis redding, stevie wonder, james brown, aretha franklin of andere motown niet kent, dan hoor je niet in de quiz thuis. maar fuckin barry white![]()
rrrr kan er zo boos over zijn, had een score gehad van 83
Edith Piaf! En vergeet de non niet, anders is 'ie fout.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het enige waar ik pissed over kan worden is dat liedje van
Je ne regette rien ofzo
En 'texas'... met..
Request had ik meteen al verstuurdquote:
Volgens mij als je een keer een perfecte score heb gehaald. Dan krijg je er eentje voor 8 dagen.quote:
Heeft mn winning streak gekost. Nu word ik 2e ofzoquote:
Maar het is Bowiequote:Op dinsdag 6 april 2010 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heeft mn winning streak gekost. Nu word ik 2e ofzo
Jah, sorry.quote:
Helaas, kan beuren. Volgende ronde beter.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jah, sorry.
Deze ronde wordt ook nix.
Kut, nu zit die in m'n hoofd.quote:
Die is nog erg lastig, valt tegen. Wel bekende bands, maar dan net een obscuur nummer wat niemand kentquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er is al een classic rock versie, op het franse vlaggetje rechtsboven klikken
Just lose is AAAHAARRARRAARR is toch een apart liedje?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:53 schreef Sgele het volgende:
Eminem - Lose yourself. .since wanneer is een remix van Without Me --> Lose yourself?
indd bands waar ik echt nog noooit van gehoord hebquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die is nog erg lastig, valt tegen. Wel bekende bands, maar dan net een obscuur nummer wat niemand kent
je bedoeld black eyed boyquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het enige waar ik pissed over kan worden is dat liedje van
Je ne regette rien ofzo
En 'texas'... met..
En Yael Naim, en P. Diddy - Last Nightquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:51 schreef skittelman het volgende:
[..]
je bedoeld black eyed boykende hem ook niet, nu wel
net als ayo met down on my knees (obscure titel eigenlijk)
Yaaaay!quote:Op woensdag 7 april 2010 00:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb me streak eindelijkmet dan aan kleine prinses
![]()
Kleineprinses zit er nu inderdaad bij, ook een gold account voor 8 dagenquote:Op woensdag 7 april 2010 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zit kleine prinses ondertussen bij fokker team?
En moeten we eignelijk geen doelstelling met ons team hebben?
Mijn record is nog steeds 79quote:Op woensdag 7 april 2010 01:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kleineprinses zit er nu inderdaad bij, ook een gold account voor 8 dagen
Zonet mijn persoonlijke record gehaald; 75 punten. 6 bekertjes dus !
Zin in nog een rondequote:Op woensdag 7 april 2010 01:15 schreef padlarf het volgende:
Als Jay-Z problems niet zou uitspreken als pounds zou ik net 70 punten hebben gehad
Ik doe zo wel een rondje mee, even bier halenquote:
Zijn er dus ook weer wat meer geworden...quote:
geen dankquote:Op woensdag 7 april 2010 00:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb me streak eindelijkmet dan aan kleine prinses
![]()
Als je goud hebt, naar de teampagina gaan (volgens mij gewoon op een tagje klikken) en joinen.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:50 schreef Sgele het volgende:
Hoe kom je in het Fokker team? Heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je goud hebt, naar de teampagina gaan (volgens mij gewoon op een tagje klikken) en joinen.
En mijn goud is op.
Toch niet. Ding zegt dat ik nog 12 uur te gaan hebquote:
Dan moet je de komende 12 uur maar flink veel quizzen...quote:Op woensdag 7 april 2010 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch niet. Ding zegt dat ik nog 12 uur te gaan hebHij lijkt wel andersom te tellen, gisteren zei 'ie om 00.30 dat ik nog een half uur te gaan had terwijl het toen af had moeten lopen.
Bugje? (Niet dat ik het erg vind...)
Thx for the info!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je goud hebt, naar de teampagina gaan (volgens mij gewoon op een tagje klikken) en joinen.
En mijn goud is op.
Het loopt serieus omhoog. I iz confuzedz.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan moet je de komende 12 uur maar flink veel quizzen...
Moet je dan uit het teamquote:Op woensdag 7 april 2010 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En mijn goud is op.
Na een stuk of honderd rondes heb jij precies hetzelfde hoor, de database is nog niet zo grootquote:Op woensdag 7 april 2010 18:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik doe ook mee.Chris jij bent te goed.
Nicequote:
Eerst gold account krijgen, krijg je door goed spelen, maar elke fokker heeft hem tot nu toe gehaald ongeveerquote:
speel al een paar dagen aardig goed (gem tussen de 60 en 75pnt) maar geen gold account hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst gold account krijgen, krijg je door goed spelen, maar elke fokker heeft hem tot nu toe gehaald ongeveer
Je krijgt een goldaccount voor 8 dagen, ik iig welquote:Op donderdag 8 april 2010 00:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
speel al een paar dagen aardig goed (gem tussen de 60 en 75pnt) maar geen gold account hoor
edit:
Your Gold subscription has expired.
schijn er dus een gehad te hebben!? niks van gemerkt....
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn gold account is expired, maar ik zit nog bij het team!
http://en.massivemusicquiz.com/welcome/faq_goldquote:Op donderdag 8 april 2010 01:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar is een gold account dan goed voor behalve een team joinen
Dat is bij elke vraag een bekertjequote:
Dus dan zit je nog wel in het team maar je kan niks toevoegen aan de teamscorequote:Op donderdag 8 april 2010 01:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://en.massivemusicquiz.com/welcome/faq_gold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |