join team fok!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:42 schreef Maringo het volgende:
* Maringo heeft een goldaccount gekregen.
Hoe "krijg" je dat dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:42 schreef Maringo het volgende:
* Maringo heeft een goldaccount gekregen.
Tijdje spelen, goed zijn (of redelijk goed iig) en dan krijg je m zomaar. Voor een paar dagen, 7 ofzo.quote:
8 dagenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tijdje spelen, goed zijn (of redelijk goed iig) en dan krijg je m zomaar. Voor een paar dagen, 7 ofzo.
Het enige waar ik pissed over kan worden is dat liedje vanquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:15 schreef skittelman het volgende:
waarom verlies ik altijd op van die nietszeggende k*t nummers...
barry white met Can't Get Enough of Your Love, Babe
welke traingeljosti heeft op dat nummer gestemd zodat hij in de quiz komt?
een nummer dat ik frankrijk in 1974 niet eens in de top 20 is gekomen.... als je klassiekers als otis redding, stevie wonder, james brown, aretha franklin of andere motown niet kent, dan hoor je niet in de quiz thuis. maar fuckin barry white![]()
rrrr kan er zo boos over zijn, had een score gehad van 83
Edith Piaf! En vergeet de non niet, anders is 'ie fout.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het enige waar ik pissed over kan worden is dat liedje van
Je ne regette rien ofzo
En 'texas'... met..
Request had ik meteen al verstuurdquote:
Volgens mij als je een keer een perfecte score heb gehaald. Dan krijg je er eentje voor 8 dagen.quote:
Heeft mn winning streak gekost. Nu word ik 2e ofzoquote:
Maar het is Bowiequote:Op dinsdag 6 april 2010 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heeft mn winning streak gekost. Nu word ik 2e ofzo
Jah, sorry.quote:
Helaas, kan beuren. Volgende ronde beter.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jah, sorry.
Deze ronde wordt ook nix.
Kut, nu zit die in m'n hoofd.quote:
Die is nog erg lastig, valt tegen. Wel bekende bands, maar dan net een obscuur nummer wat niemand kentquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er is al een classic rock versie, op het franse vlaggetje rechtsboven klikken
Just lose is AAAHAARRARRAARR is toch een apart liedje?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:53 schreef Sgele het volgende:
Eminem - Lose yourself. .since wanneer is een remix van Without Me --> Lose yourself?
indd bands waar ik echt nog noooit van gehoord hebquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die is nog erg lastig, valt tegen. Wel bekende bands, maar dan net een obscuur nummer wat niemand kent
je bedoeld black eyed boyquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het enige waar ik pissed over kan worden is dat liedje van
Je ne regette rien ofzo
En 'texas'... met..
En Yael Naim, en P. Diddy - Last Nightquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:51 schreef skittelman het volgende:
[..]
je bedoeld black eyed boykende hem ook niet, nu wel
net als ayo met down on my knees (obscure titel eigenlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |