Je staat er bij.quote:
Nee, lees nog eens even wat je moet doen.quote:
Je staat er bij...quote:
Doe straks wel weer mee, eerst etenquote:Op zondag 4 april 2010 18:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik doe ook weer eens een potje mee, hoewel ik pas bij het vierde nummer ben ingestapt...
Ben toch nog 7e geworden...quote:Op zondag 4 april 2010 18:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je staat er bij...
[..]
Doe straks wel weer mee, eerst eten
Welk nummer?quote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef padlarf het volgende:
WTF
ik had het goed! maar hij accepteerde het niet!
En nog een keer. Teringdingquote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef padlarf het volgende:
WTF
Ik zag het, 'onbekende' nummers van Metallicaquote:Op zondag 4 april 2010 19:06 schreef Roolio het volgende:
Ik heb even -een paar- nummertjes toegevoegd.
Minstens 50% moet wel geschikt zijn, maar die barbaren zullen wel weer 99% wegstemmen
had ik net met mariah careyquote:Op zondag 4 april 2010 19:23 schreef padlarf het volgende:
WTF
quote:Op zondag 4 april 2010 19:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fokkers in de bocht!
[ afbeelding ]
Gezellig, ik doe mee! Straks was er niemandquote:Op zondag 4 april 2010 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ga zo nog maar een potje spelen geloof ik.
Leuk! Nog 3 liedjes...quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gezellig, ik doe mee! Straks was er niemand
Kut Fransenquote:
Nou, het ging niet om de scores, meer om de belachelijke chat..quote:Op zondag 4 april 2010 23:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, we verslaan ze nog weleens!
Er zaten wel een paar droeftoeters tussen inderdaad...quote:Op zondag 4 april 2010 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, het ging niet om de scores, meer om de belachelijke chat..
ik verbaas mezelf dat ik vaak de snelste ben bij de spice girls/christina aguilera/britney spears/kelly clarksonquote:Op maandag 5 april 2010 00:28 schreef _evenstar_ het volgende:
ik pown the gaymusic... krijg alleen maar trophies op gay music![]()
Truste, was funquote:Op maandag 5 april 2010 01:03 schreef donroyco het volgende:
Kut zeg, kreeg een BSOD tijdens Cranberries - Zombies. Pc kan duidelijk niet tegen mijn awesomeness op.. Post dit vanaf mijn iPhone.
Sweet dreams!![]()
Daar ben ik voorquote:Op maandag 5 april 2010 01:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Godsamme, hadden we weer een Fok! top 3....
....plak ik een printscreen over mijn printscreen en heb ik geen bewijs....
jwzquote:Op maandag 5 april 2010 01:41 schreef _evenstar_ het volgende:
hahaha aigght saves the daymijn ghey buddy
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |