Maar is het echt waar, of zit je gewoon te lullen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zielig? Nee hoor. Sterker nog...denk dat ik één van de weinigen ben die onderkent dat het ook voor een groot deel m'n eigen schuld was. Ik spreek hier ook verder bijna nooit over, dus aandachtshoer? Nah.
quote:
Want je begrijpt niet waar hij het over heeft? Of je vindt het onterecht? Wat vind jij dan wat voor straf zulk soort mensen moeten krijgen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:56 schreef Bulletslut het volgende:
Ik ben trouwens Marokkaans en TS is een eikel
Idd. TS is een kortzichtige spuit11, neem het heft in eigen handen, mietquote:Op zaterdag 3 april 2010 03:13 schreef Nikmans het volgende:
IK HEB RUZIE GEHAD
Dus wat ik doe is stemmen op een partij die het land gaat besturen.
Want dat zal ze leren
Terechte klacht TS!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:52 schreef Fortitudo het volgende:
Na normaal gesproken of op D66 of op CDA te stemmen heb ik er na een aantal Marokkanen ervaringen/aanvaringen (Mobiel gestolen door een Marokkaan uit ons voetbalteam, mijn broertje in elkaar geslagen door een groep Marokkanen, Marokkanen die mij van mn fiets af proberen te trappen met hun gejatte scooter na een meningsverschil, Marokkanen die mijn vader bedreigen op school) genoeg van.
Je gelooft het toch niet, dat die groep berbers, die rifapen denken dat ze alles kunnen maken hier in NL. Er wordt gewoon veel te slap opgetreden tegen dit uitschot.
Misschien zal Wilders niks bereiken, maar je kunt in ieder geval zeggen dat je hebt gestemd op iemand die dit afschuwelijke mensenras probeerde af te stoppen met hun activiteiten.
Ik ken ongeveer 20 marokkanen en elk van hen heeft het in zich: zodra zich de mogelijkheid voordoet om iets te krijgen wat niet aan het toebehoort, doen ze het.
Dit betreffen mensen met een uitkering tot en met mensen die frauderen op de universiteit. Altijd maar de neiging om dingen toe te eigenen die je niet verdient. Jatten, bedriegen, bedreigen, ga zo maar door.
Samenvatting: ik stem PVV komende verkiezingen, terwijl ik normaal D66/CDA stem.
Sjonge jonge jonge,.....Wat zal Nederland het toch goed hebben als iedereen naar jou zal luisterenquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Terechte klacht TS!
Ik heb ook altijd problemen met dat tuig.
Ik zeg: de gene die het fout doen, oppakken in een soort kamp stoppen.
En zware werkzaamheden verrichten. Bijvoorbeeld dat kanaal in België uitbaggeren.
Maar dit geldt natuurlijk ook voor Nederlanders die wat fout doen. Want in feite zijn deze Marokkanen Nederlanders. Gewoon die lui die het fout doen aan de arbeid zetten. Klaar!
En natuurlijk de gevangen zelf laten betalen voor hun verblijf in de gevangenis. Maar dat is weer wat anders.
Marokkaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:40 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge,.....Wat zal Nederland het toch goed hebben als iedereen naar jou zal luisteren![]()
![]()
Wat een kudde gedrag![]()
how sad
zegt iemand met een wilders UIquote:
Normaal D66 OF CDA?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:52 schreef Fortitudo het volgende:
Samenvatting: ik stem PVV komende verkiezingen, terwijl ik normaal D66/CDA stem.
Grappigste is nog wel dat ie een spelfout maakt met al z'n opschepperij.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:00 schreef boekenplank het volgende:
[..]
. Plus ik denk dat ik een hoger opleidingsniveau dan jij hebt
Niet nodig toch dat borstgetrommel van kijk mij een intelligent zijn?
't Is waar. Net als het waar is dat mijn moeder op haar werk regelmatig door kutmarokkaantjes bedreigd is en etc, ik zie het probleem ook wel en je kop in het zand steken (waar ik met Cohen wel bang voor ben) lost ook niks op. Als een bepaalde bevolkingsgroep meer overlast veroorzaakt dan een andere dan mag dat beestje best bij z'n naam genoemd worden. Ik weiger echter mee te gaan in populistisch gebral en loze kreten zonder ook maar een enkele oplossing aan te dragen zoals PVV dat doet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Maar is het echt waar, of zit je gewoon te lullen?
Dat soort taal hou je maar lekker bij je.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Terechte klacht TS!
Ik heb ook altijd problemen met dat tuig.
Ik zeg: de gene die het fout doen, oppakken in een soort kamp stoppen.
En zware werkzaamheden verrichten. Bijvoorbeeld dat kanaal in België uitbaggeren.
Maar dit geldt natuurlijk ook voor Nederlanders die wat fout doen. Want in feite zijn deze Marokkanen Nederlanders. Gewoon die lui die het fout doen aan de arbeid zetten. Klaar!
En natuurlijk de gevangen zelf laten betalen voor hun verblijf in de gevangenis. Maar dat is weer wat anders.
En zulke dingen zijn dus nooit te realiseren, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:51 schreef postmortum het volgende:
warom mag AP geen kamp zeggen?
Stop ze lekker in een heropvoedingskamp
En dit is de bron van de ellende.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:47 schreef wise het volgende:
[..]
zegt iemand met een wilders UI![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En dit is de bron van de ellende.
Mensen die denken dat je beschaafd moet blijven wanneer je als stront behandeld wordt. Het enige waar dit toe leidt is dat je nog meer als stront behandeld wordt.
Niet zo gek, want blijkbaar accepteer je het.
Ik ging echt stuk om al die quotes van PVV'ers in je fobo.quote:
En nu met argumentenquote:
hoezo zijn ze niet te realiseren? Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En zulke dingen zijn dus nooit te realiseren, gelukkig maar.
Mensen die anderen in kampen willen stoppen.
Het illustreert wel mooi dat de PVV een schreeuwpartij is met radicale punten die lijnrecht tegenover de Europese Grondwet staan.
Dat je er vanuit gaat dat geweld de heilige oplossing zal zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En nu met argumenten
Vertel mij maar wat er niet waar is aan wat ik zeg.
geweld is toch de oplossing volgens de koranquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat je er vanuit gaat dat geweld de heilige oplossing zal zijn.
Maar mensen als jij zijn ondoordringbaar voor het gezonde ratio, daarom vond ik het energieverspilling om nog met argumenten te komen.
Waar baseer ik dat op? De Europese Grondwet misschien?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoezo zijn ze niet te realiseren? Waar baseer je dat op?
Ik zou de mnsen uit de OP gewoon veplicht Dienstplicht laten doen
Weer zo'n fundamenteel probleem waar jij het mis hebt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
geweld is toch de oplossing volgens de koran
In België hebben ze dus gewoon een burkaverbod en in Frankrijk zijn religieuze uitingen niet toegestaan in publieke functies.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waar baseer ik dat op? De Europese Grondwet misschien?
Vrijheid van geloofsuitingen versus hoofddoekjes verbieden. Zie je de tegenstrijdigheid nu nog niet of moet ik het nog voor je gaan spellen ook?
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat je er vanuit gaat dat geweld de heilige oplossing zal zijn.
Mensen als ik zouden niet toekijken wanneer 2 dove 15 jarige meisjes in een sneltram mishandeld worden en hun haar in de fik gestoken.quote:Maar mensen als jij zijn ondoordringbaar voor het gezonde ratio, daarom vond ik het energieverspilling om nog met argumenten te komen.
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef postmortum het volgende:
met zero17 kun je geen discussie aangaan , hij heeft een eenduidige visie. Waarschijnlijk is hij zelf een Marokkaan met een capuchon
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Mensen als ik zouden niet toekijken wanneer 2 dove 15 jarige meisjes in een sneltram mishandeld worden en hun haar in de fik gestoken.
Laat mij dan maar liever ondoordringbaar zijn voor die gezonde ratio van je.
Je snapt er in ieder geval geen bal van. Wat is volgens jou het verschil tussen een kamp en een gevangenis? Verlies je in een kamp je mensenrechten? Meer dan in een gevangenis? Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En zulke dingen zijn dus nooit te realiseren, gelukkig maar.
Mensen die anderen in kampen willen stoppen.
Het illustreert wel mooi dat de PVV een schreeuwpartij is met radicale punten die lijnrecht tegenover de Europese Grondwet staan.
De nare bijklank van mensen in kampen stoppen zegt je niks hè?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je snapt er in ieder geval geen bal van. Wat is volgens jou het verschil tussen een kamp en een gevangenis? Verlies je in een kamp je mensenrechten? Meer dan in een gevangenis? Ik dacht het niet.
Nederlanders zijn jarenlang opgegroeid met het principe dat je als man een (paar?) jaar nederigheid moet kweken in het leger. Is dat slecht voor hen geweest? Mij lijkt het namelijk nog niet eens zo'n slecht idee om de dienstplicht weer in te voeren voor mensen die op zichzelf moeite hebben om hun leven op orde te krijgen. Daar is niks mis mee.
Dit dus. De helft van de PVV-stemmers stemt waarschijnlijk uit pure angst.quote:
Je begrijpt er niets van. Het gaat niet om EEN ruzie. Het gaat om structurele problemen met bepaalde bevolkingsgroepen die steeds erger en omvangrijker worden en waar niemand van de gevestigde politieke orde iets tegen onderneemt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 03:13 schreef Nikmans het volgende:
IK HEB RUZIE GEHAD
Dus wat ik doe is stemmen op een partij die het land gaat besturen.
Want dat zal ze leren
Alsof er geen "ariërs" zijn die dat doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef Severus het volgende:
Ik ken er ook veel. Zelfs de gasten waarvan ik dacht dat ze de uitzondering op de regel waren, bleken alsnog rot van binnen te zijn.
- op de universiteit had mijn studiegenoot zich ingeschreven als uitwonend, terwijl hij thuis woonde
- een stagiair nam twee laptops mee naar huis
- een sportmaatje werd opgepakt voor de verkrachting van een minderjarig meisje![]()
![]()
Jammer, maar waar. Ik hoop dat ik nog eens een eerlijke en lieve Marokkaan tegenkom!
Het al daar in Marokko wel op die manier werken, maar hier werkt het in ieder geval niet
Ik zou je raken, maar op een andere manier dan gewone Marokkanen .quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:56 schreef Bulletslut het volgende:
Ik ben trouwens Marokkaans en TS is een eikel
Mensen die denken dat alleen Marokkanen dat soort dingen doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef Severus het volgende:
- op de universiteit had mijn studiegenoot zich ingeschreven als uitwonend, terwijl hij thuis woonde
- een stagiair nam twee laptops mee naar huis
- een sportmaatje werd opgepakt voor de verkrachting van een minderjarig meisje
Bijna alle studenten doen dat, allochtoon of autochtoon.quote:- op de universiteit had mijn studiegenoot zich ingeschreven als uitwonend, terwijl hij thuis woonde
Dit dus. Alles maar generaliseren, negeren, goed praten en het beestje niet bij de naam durven te noemen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:29 schreef Devz het volgende:
[..]
Je begrijpt er niets van. Het gaat niet om EEN ruzie. Het gaat om structurele problemen met bepaalde bevolkingsgroepen die steeds erger en omvangrijker worden en waar niemand van de gevestigde politieke orde iets tegen onderneemt.
Ik kan TS goed begrijpen. De PVV en haar populariteit is een gevolg van problemen in ons land die al heel lang aanwezig zijn en steeds erger worden. En iedereen die loopt te zeiken over de PVV mag het zijn eigen partij aanrekenen dat die partij nu zo groot gaat worden, want zij hebben al die tijd de problemen onderkent en genegeerd.
Is het zo raar om een vorm van angst te hebben tegen zware criminelen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit dus. De helft van de PVV-stemmers stemt waarschijnlijk uit pure angst.
Wel in haar kont he, anders krijg je haar familie achter je aan als je haar nauwe kutje openscheurtquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zou je raken, maar op een andere manier dan gewone Marokkanen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |