abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79898259
Mensen die bang zijn voor Marokkanen
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:26:38 #242
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79898281
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Je snapt er in ieder geval geen bal van. Wat is volgens jou het verschil tussen een kamp en een gevangenis? Verlies je in een kamp je mensenrechten? Meer dan in een gevangenis? Ik dacht het niet.

Nederlanders zijn jarenlang opgegroeid met het principe dat je als man een (paar?) jaar nederigheid moet kweken in het leger. Is dat slecht voor hen geweest? Mij lijkt het namelijk nog niet eens zo'n slecht idee om de dienstplicht weer in te voeren voor mensen die op zichzelf moeite hebben om hun leven op orde te krijgen. Daar is niks mis mee.
De nare bijklank van mensen in kampen stoppen zegt je niks hè?
Zulke enge situaties moeten we niet hebben in Nederland.
Onder welke steen heb jij de afgelopen 70 jaar gelegen.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:27:02 #243
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79898290
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef IkBenOzan het volgende:
Mensen die bang zijn voor Marokkanen
Dit dus. De helft van de PVV-stemmers stemt waarschijnlijk uit pure angst.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_79898338
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 03:13 schreef Nikmans het volgende:
IK HEB RUZIE GEHAD
Dus wat ik doe is stemmen op een partij die het land gaat besturen.

Want dat zal ze leren
Je begrijpt er niets van. Het gaat niet om EEN ruzie. Het gaat om structurele problemen met bepaalde bevolkingsgroepen die steeds erger en omvangrijker worden en waar niemand van de gevestigde politieke orde iets tegen onderneemt.

Ik kan TS goed begrijpen. De PVV en haar populariteit is een gevolg van problemen in ons land die al heel lang aanwezig zijn en steeds erger worden. En iedereen die loopt te zeiken over de PVV mag het zijn eigen partij aanrekenen dat die partij nu zo groot gaat worden, want zij hebben al die tijd de problemen onderkent en genegeerd.
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:31:51 #245
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_79898410
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef Severus het volgende:
Ik ken er ook veel. Zelfs de gasten waarvan ik dacht dat ze de uitzondering op de regel waren, bleken alsnog rot van binnen te zijn.

- op de universiteit had mijn studiegenoot zich ingeschreven als uitwonend, terwijl hij thuis woonde
- een stagiair nam twee laptops mee naar huis
- een sportmaatje werd opgepakt voor de verkrachting van een minderjarig meisje

Jammer, maar waar. Ik hoop dat ik nog eens een eerlijke en lieve Marokkaan tegenkom!

Het al daar in Marokko wel op die manier werken, maar hier werkt het in ieder geval niet
Alsof er geen "ariërs" zijn die dat doen . Open your eyes.
pi_79898480
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:56 schreef Bulletslut het volgende:
Ik ben trouwens Marokkaans en TS is een eikel
Ik zou je raken, maar op een andere manier dan gewone Marokkanen .
pi_79898504
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:14 schreef Severus het volgende:

- op de universiteit had mijn studiegenoot zich ingeschreven als uitwonend, terwijl hij thuis woonde
- een stagiair nam twee laptops mee naar huis
- een sportmaatje werd opgepakt voor de verkrachting van een minderjarig meisje
Mensen die denken dat alleen Marokkanen dat soort dingen doen
quote:
Bijna alle studenten doen dat, allochtoon of autochtoon.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:35:41 #248
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_79898509
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:29 schreef Devz het volgende:

[..]

Je begrijpt er niets van. Het gaat niet om EEN ruzie. Het gaat om structurele problemen met bepaalde bevolkingsgroepen die steeds erger en omvangrijker worden en waar niemand van de gevestigde politieke orde iets tegen onderneemt.

Ik kan TS goed begrijpen. De PVV en haar populariteit is een gevolg van problemen in ons land die al heel lang aanwezig zijn en steeds erger worden. En iedereen die loopt te zeiken over de PVV mag het zijn eigen partij aanrekenen dat die partij nu zo groot gaat worden, want zij hebben al die tijd de problemen onderkent en genegeerd.
Dit dus. Alles maar generaliseren, negeren, goed praten en het beestje niet bij de naam durven te noemen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_79898528
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:27 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Dit dus. De helft van de PVV-stemmers stemt waarschijnlijk uit pure angst.
Is het zo raar om een vorm van angst te hebben tegen zware criminelen?
Nee laten we lekker thee drinken en subsidies geven omdat we ze anders helemaal niet in de hand houden.
pi_79898532
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:34 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik zou je raken, maar op een andere manier dan gewone Marokkanen .
Wel in haar kont he, anders krijg je haar familie achter je aan als je haar nauwe kutje openscheurt
pi_79898559
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:35 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Mensen die denken dat alleen Marokkanen dat soort dingen doen
[..]

Bijna alle studenten doen dat, allochtoon of autochtoon.
Ja zou allemaal wel kunnen, maar ik ken ze niet. Ik ben denk ik nét de verkeerde Marokkanen tegengekomen ofzo
pi_79898567
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:36 schreef luckass het volgende:

[..]

Is het zo raar om een vorm van angst te hebben tegen zware criminelen?
Nee laten we lekker thee drinken en subsidies geven omdat we ze anders helemaal niet in de hand houden.
Zware criminelen maken elkaar af. Het zijn meestal low lifes die niks te doen hebben waar normale mensen echt last van hebben. Denk je echt dat een zware drugsdealer zomaar iemand op straat in elkaar gaat rammen?
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:38:30 #253
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_79898584
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Poeh poeh poeh, nou nou nou. Als ik in deze moderne tijd aan 'kampen' denk denk ik aan heropvoedingskampen. Dat jij meteen paranoïde wordt omdat je definities 70 jaar achterlopen kan ik niks aan doen.

Bovendien nuanceerde ik die gast toch, azijnpisser.
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:39:19 #254
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79898610
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:37 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Zware criminelen maken elkaar af. Het zijn meestal low lifes die niks te doen hebben waar normale mensen echt last van hebben. Denk je echt dat een zware drugsdealer zomaar iemand op straat in elkaar gaat rammen?
Daarbij dient gezegd te worden, hoe anti-Marokkaan ik soms ook over kom, dat de zware criminelen vaak blanke/autochtone (in dit geval) Nederlanders zijn.
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:39:25 #255
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_79898614
Ariërs doen het ook, maar minder. Maar marrokkanen worden gezien als de grootste groep veroorzakers. Boven de Tukkers, Albanezen en Molukkers.

Het gaat erom dat marrokkanen die veelvoudig rotzooi veroorzaken gewoon het land uitgeschopt moeten worden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_79898629
Ach ja, laat TS maar lekker op draaikont Wilders stemmen.
Die gaat echt niets bereiken, alleen wat rellen.
pi_79898640
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:37 schreef Severus het volgende:

[..]

Ja zou allemaal wel kunnen, maar ik ken ze niet. Ik ben denk ik nét de verkeerde Marokkanen tegengekomen ofzo
In mijn hele leven heb ik een Marokkaan gekend die niet zo was. Eentje maar he. Die gast werkt nu in Mexico nadat hij klaar was met de uni.
pi_79898689
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 01:05 schreef BlueMage het volgende:

[..]

...enneh ook mijn familie en ik hebben te maken gehad met nare ervaringen met zowel Marokkanen als Nederlanders. Ik ga nou denk ik maar alle Nederlanders haten omdat een Hollandse jongen me verkracht heeft.
pi_79898696
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Volgens mij lig jij onder een steen, als je nooit last hebt van het Marokkaanse tuig.
pi_79898739
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 01:05 schreef BlueMage het volgende:

[..]

...enneh ook mijn familie en ik hebben te maken gehad met nare ervaringen met zowel Marokkanen als Nederlanders. Ik ga nou denk ik maar alle Nederlanders haten omdat een Hollandse jongen me verkracht heeft.
Was het lekker? Vond je het achteraf toch geil dat je verkracht was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')