Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 april 2010 18:48 schreef SLP_ het volgende:
Jeeeeh enorme meevaller. Ik had dinsdag mn filosofie-examen en het ging zo slecht. Ik ging er vanuit dat ik die zou herkansen want ik dacht echt dat het cijfer <4 zou zijn. Heb ik gewoon een 6.7Ik snap er echt niets van, normaal kan ik wel heel goed inschatten of iets goed of slecht ging maar nu zat ik er echt naast. Gelukkig maar
Dankquote:Op donderdag 1 april 2010 19:00 schreef Swine het volgende:
[..]
GefeliciteerdHopelijk dat dan ook zo gaat bij biologie
Als ik af moet gaan op wat ik hier altijd lees dan gaat alles slecht bij jouquote:Op donderdag 1 april 2010 18:48 schreef SLP_ het volgende:
Jeeeeh enorme meevaller. Ik had dinsdag mn filosofie-examen en het ging zo slecht. Ik ging er vanuit dat ik die zou herkansen want ik dacht echt dat het cijfer <4 zou zijn. Heb ik gewoon een 6.7Ik snap er echt niets van, normaal kan ik wel heel goed inschatten of iets goed of slecht ging maar nu zat ik er echt naast. Gelukkig maar
Ik heb over twee weken in het weekend geloof ik tijd (za-middag), en anders wordt het eind mei denk ikquote:Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef IrishBastard het volgende:
Wanneer gaan we nou een slippertje maken?
17 april ja, over ruim twee weken dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:21 schreef IrishBastard het volgende:
Als dat het weekend van de 17e is, dan kan ik denk ik ook wel
Hihi, vaak gaan dingen wel mis bij mij jaquote:Op donderdag 1 april 2010 19:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik af moet gaan op wat ik hier altijd lees dan gaat alles slecht bij jou
Nijmegen is wel open zag ik gisterenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:35 schreef SLP_ het volgende:
Weet iemand of maandag de winkels om 12 uur of 1 uur open zijn? Want niet werken + niet naar school = shoppenNormaal zijn op maandag de winkels om 1 uur open, maar is het nou, omdat het eigenlijk een extra koopzondag is, dat de winkels om 12 uur open zijn?
Thanxxquote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ik wist niet dat Laysa jarig was![]()
Alsnog gefeliciteerd![]()
Hoelang hebben jullie al wat eigenlijk?
1 maand!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ik wist niet dat Laysa jarig was![]()
Alsnog gefeliciteerd![]()
Hoelang hebben jullie al wat eigenlijk?
Wij halen nu alvast in wat we straks moeten missen!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef AMDB het volgende:
Niet om als een pessimist over te komen, maar gaan jullie niet heel erg snel?
iddquote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef AMDB het volgende:
wij zijn niet begin 20 meer .....dan zal het idd anders zijn!....quote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef AMDB het volgende:
Thanxquote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
en dat stiekem geheim houden he!!!
gefeliciteerd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij halen nu alvast in wat we straks moeten missen!
hou je adem maar niet in...ik doe niet aan kinderenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef SLP_ het volgende:
Kunnen we over een jaar een kindje verwachten?
Niet van mijn handpistooltje in ieder geval.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef SLP_ het volgende:
Kunnen we over een jaar een kindje verwachten?
Dat vroeg je aan mijn niet de eerste keer!quote:
Haha 1 april.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vroeg je aan mijn niet de eerste keer!
1 april, pad in je anus!quote:
ow het is geen geheim....36 ben ik geworden Mikkie maar daar zie je niks vanquote:Op donderdag 1 april 2010 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat antwoord is laatst al heul tactisch voorbij gekomen, ik ga me er geen 2e keer aan wagen iig.
Jesus zou inmiddels wel oud zijn was die nog in levenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
jezus wat een ouwelullen topic ineens![]()
25 jaar. Masterstudent aan de UvA (Int. Betrekkingen). In Nijmegen Oost en Bottendaal gewoond. Nu Burchtstraat. Ik draag NEC een warm hart toe (maar ben fan van Willem II). Ik doe vrijwilligerswerk bij Doornroosje en vind De Burcht de beste friettent van Nijmegen.quote:
Succes nog vandaag, ik doe nog even een tukkiequote:Op vrijdag 2 april 2010 05:56 schreef royjn het volgende:
Ook lekker voreg op zie ik
Goedemorgen bijna weekend
Dank je, vanavond een feestje met leuke damesquote:Op vrijdag 2 april 2010 05:59 schreef Swine het volgende:
[..]
Succes nog vandaag, ik doe nog even een tukkie
echt, jij bent wel los gegaan sinds je op die kamer zit he?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:32 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuisswine, geen gamma denk ik, ik slaap tot 5 uur
Ik zal wel ff naar je zwaaien, zo boodschappen doen bij Aldi daarquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:02 schreef Cocktailprikker het volgende:wakker gebeld door men baas
Of ik maar even de route Brakkestein wil rijden omdat er iemand ziek is, heb 1 x die route naast iemand gezeten tijdens het inwerken
![]()
Als je dus een tntbusje 50 x door dezelfde straat ziet rijden, dat ben ik![]()
Fijn, die betrouwbare vriendenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:32 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuisswine, geen gamma denk ik, ik slaap tot 5 uur
oh ja, dies!quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik zal wel ff naar je zwaaien, zo boodschappen doen bij Aldi daar
Ohja, ik ben helemaal blij! 20 mei diesfestival op de uni. MetCaro Emerald
![]()
![]()
![]()
Oeeehhhhhhh.... lang geleden dat ik daar geweest ben!quote:
Zwaai even naar de flat met de Aldi e.d. er in, dan zwaai ik terugquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
wakker gebeld door men baas
Of ik maar even de route Brakkestein wil rijden omdat er iemand ziek is, heb 1 x die route naast iemand gezeten tijdens het inwerken
![]()
Als je dus een tntbusje 50 x door dezelfde straat ziet rijden, dat ben ik![]()
Go Back To The Zoo is ook tofquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:53 schreef morgane het volgende:
Eva de Roovere en C-mon & Kypksi komen ook
Caro Emeraldquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:45 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik zal wel ff naar je zwaaien, zo boodschappen doen bij Aldi daar
Ohja, ik ben helemaal blij! 20 mei diesfestival op de uni. MetCaro Emerald
![]()
![]()
![]()
Die heb ik vorig jaar ook op het UIT Festival gezien, ben niet zo'n hiphop fan maar ze waren op zich wel grappig.quote:
ocherm..quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Caro Emerald![]()
Beetje dom van me maar ik ben gisteren ff de kroeg ingeweest, zit met een dikke kop op mijn werk iig...
"My daddy wouldn’t let me, he should be a better father.quote:
Wauw, gaaf nummer!quote:
Geniaal toch!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"My daddy wouldn’t let me, he should be a better father.
He says he can’t afford it, well then work a little harder! "
Nah komt vast goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wauw, gaaf nummer!
Ben wel heel erg bang dat het een beetje weg valt op een 'gemoedelijk' festival als Oranjepop.
whehequote:Op vrijdag 2 april 2010 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"My daddy wouldn’t let me, he should be a better father.
He says he can’t afford it, well then work a little harder! "
Niet anders dan normaal dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Caro Emerald![]()
Beetje dom van me maar ik ben gisteren ff de kroeg ingeweest, zit met een dikke kop op mijn werk iig...
Vergeet niet dat Oranjepop voor 50% uit gezinnen met buggy's bestaatquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Geniaal toch!
[..]
Nah komt vast goedZe heeft behoorlijk wat energie, dus dat kan ze wrs wel overbrengen.
Check dit:
Haha die kids zijn vast blij met "I want a pony"quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Oranjepop voor 50% uit gezinnen met buggy's bestaat
Ik hoop het niet want ik wil zo in de UB gaan werkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:02 schreef royjn het volgende:
Wat is het druk trouwens hier, zit de uni dicht vandaag?
Godverdestervendehoerenkakquote:Op onderstaande data zijn alle vestigingen van de Universiteitsbibliotheek op de campus de hele dag en avond gesloten.
2 april Goede Vrijdag
ja, mijn plan om een opdracht (bibliotheek-leren-kennen) vandaag maar 's te gaan doen liep ook uit op deze openingstijdquote:
Beetje jammer dit, want als ik thuis achter de pc moet werken komt er echt geen drol van terechtquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, mijn plan om een opdracht (bibliotheek-leren-kennen) vandaag maar 's te gaan doen liep ook uit op deze openingstijd!
Jazeker, lekker melodie'tje catchy lyrics en paardengeluidjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:02 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha die kids zijn vast blij met "I want a pony"
gewoon jezelf schoppen, als ik 't kan, kan jij 't ook!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, want als ik thuis achter de pc moet werken komt er echt geen drol van terecht
Ik mag het roepenquote:
Had ik toch gelijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik wil zo in de UB gaan werken
Haha mij hoor je niet klagen. Vanavond lekker bieren, nu al zin inquote:
Fuck yeah, hier begint de fun rond 5 uur (inc. bier) , dan door naar huis, koken (inc. bier) dan door naar een b-day partay met hot bitches (inc. bier) dan misschien nog de kroeg in met voorgenoemde hot bitches (inc. bier).quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:38 schreef royjn het volgende:
[..]
Haha mij hoor je niet klagen. Vanavond lekker bieren, nu al zin in
Uhuquote:Op vrijdag 2 april 2010 04:42 schreef reem het volgende:
[..]
25 jaar. Masterstudent aan de UvA (Int. Betrekkingen). In Nijmegen Oost en Bottendaal gewoond. Nu Burchtstraat. Ik draag NEC een warm hart toe (maar ben fan van Willem II). Ik doe vrijwilligerswerk bij Doornroosje en vind De Burcht de beste friettent van Nijmegen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef IrishBastard het volgende:
Wtf @ dit: http://www.geenstijl.nl/m(...)in_brussel_besl.html
Je vraagt je af hoe het mogelijk is dat zulke mennekes ooit al eens gewonnen hebben van honderd miljoen andere zaadjes. Waarom niet net dat andere zaadje?quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef Merel1808 het volgende:
Het was het waard, maar wát heb ik een hoofdpijn
Nee, dát zal verschil makenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe het mogelijk is dat zulke mennekes ooit al eens gewonnen hebben van honderd miljoen andere zaadjes. Waarom niet net dat andere zaadje?
bah!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:03 schreef Mikkie het volgende:
Fuck. Nu heb ik zin in een frietje van de Burcht.
Ja, nu al.
Sorry niet gezwaaid, ik was al wegquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zwaai even naar de flat met de Aldi e.d. er in, dan zwaai ik terug
Als ik niet op moet treden met de sambaband ga ik wel ff naar Bettie Serveert kijkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:29 schreef AMDB het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat de line-up van Oranjepop compleet is? Naar mijn mening mag deze er best zijn:
http://www.oranjepop-nijmegen.nl/content/view/4/3/
Oranjepop is tofquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:10 schreef IrishBastard het volgende:
Alle namen zeggen mij niets, toch knap hoe ze dat iedere keer voor elkaar weten te krijgen
wilde net zeggen, laatste jaren koninginnedag was niet heel briljant..quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oranjepop is tof. Je gaat voor 't zonnetje (hopelijk is die er) en een beetje in 't gras hangen en bier drinken
.
Ik ben er niet met Koninginnedagquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oranjepop is tof. Je gaat voor 't zonnetje (hopelijk is die er) en een beetje in 't gras hangen en bier drinken
.
Jup. Aan de andere kant... als dan net een trein eraan komt zijn er drie geplet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat er ook behoorlijk wtf aan is is dat diegene met die gitaar op, eerst gaat kijken, en vervolgens wanneer de beelden zijn dat er mensen komen helpen, WEER aan komt lopen
Sowieso ook nog best gevaarlijk om iemand van het spoor af te trekken na zo'n klap.. maarja beter dat dan een trein die er overheen klapt..
Je vergeet Destinequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:17 schreef morgane het volgende:
Iedere keer? De Staat, Zo Moeilijk, Coparck, Mala Vita, Voicst, C-mon & Kypski...valt wel mee toch?
Misschien je grenzen eens buiten TMF, Radio 538 en SkyRadio verleggenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:10 schreef IrishBastard het volgende:
Alle namen zeggen mij niets, toch knap hoe ze dat iedere keer voor elkaar weten te krijgen
Je vergeet QMusicquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Misschien je grenzen eens buiten TMF, Radio 538 en SkyRadio verleggen![]()
Voor de mensen die er in geïnteresseerd zijn, interessant stuk van Femke Halsema over auteursrecht:
http://tweetphoto.com/16774865
Misschien luisteren wij sowieso al amper radioquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Misschien je grenzen eens buiten TMF, Radio 538 en SkyRadio verleggen![]()
Voor de mensen die er in geïnteresseerd zijn, interessant stuk van Femke Halsema over auteursrecht:
http://tweetphoto.com/16774865
Laatst liep Torre Florim (zanger De Staat) over de dijk!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Enige wat ik daarvan ken is De staat en Voicst, en de staat alleen van dat ik hoor dat het een bekende naam is, Voicst een keer gezien in Paradiso.
Ohja, die heb ik per ongeluk gezien vorig jaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Je vergeet DestineHaha wat een $#@&^band.
Ik vind ook niet dat de politie zulke beelden zomaar naar buiten hoort te brengen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Met de extra informatie dat het al vier maanden geleden is, en de politie nu pas deze beelden naar buiten brengt![]()
Dat verandert wel als je gaat werkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Misschien luisteren wij sowieso al amper radio
Ik vind ook niet dat zulke knapen zomaar een jongen van een balkon op een metrospoor mogen gooien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat de politie zulke beelden zomaar naar buiten hoort te brengen.
Ik ook. Maar heb ze in 2007 al paar keer gezien toen ze nog niet bekend waren in de Bat Cave van de 013. Haha toen was t nog mooi. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:21 schreef morgane het volgende:
[..]
Ohja, die heb ik per ongeluk gezien vorig jaar
Wat is het doel? Keihard zuipen of een beetje relaxen? Tot diep in de nacht of gewoon een avondje? Welke avond van de week?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:22 schreef Pizzalover het volgende:
Een vraagje aan de Nijmegers:
Ik ga met een stel meiden het vrijgezellenfeest van een vriendin van mij vieren in Nijmegen. Wie heeft er nog tips voor mij/ons?? We beginnen de avond in Cafe van Buren zo rond 9 uur. Is er dan al wat leven in de cafe's in de omgeving?? En waar moeten we zeker heen?? Thanks!
Zaterdagavond, keihard zuipen tot diep in de nacht, maar ook wel relaxenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is het doel? Keihard zuipen of een beetje relaxen? Tot diep in de nacht of gewoon een avondje? Welke avond van de week?
we hebben overigens besloten gewoon wat te schuifelen tijdens de 'openingsdans' en te improviserenquote:
Ik wil je wel rondleidenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:22 schreef Pizzalover het volgende:
Een vraagje aan de Nijmegers:
Ik ga met een stel meiden het vrijgezellenfeest van een vriendin van mij vieren in Nijmegen. Wie heeft er nog tips voor mij/ons?? We beginnen de avond in Cafe van Buren zo rond 9 uur. Is er dan al wat leven in de cafe's in de omgeving?? En waar moeten we zeker heen?? Thanks!
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik op zaterdagavond sowieso de stad niet in zou gaan, is 9 uur wel wat vroeg om te startenVan Buren is dan nog eetcafe geloof ik. Rest van de (rustige) kroegen zullen vanaf een uur of 10 denk ik wat vol lopen, en pas rond 11 of 12 wordt 't wat drukker qua stappen gok ik
Jup. Kun je misschien beter bij Samson, rustig bruin café, even rustig zitten en ouwehoeren. Of bij Sterre, is een soort cocktail-loungebar, ook wel relaxt. En dan daarna gaan stappen. Tips zijn De Fuik maar ook De Compagnie (al vind ik die een beetje fout) en de El Sombrero (helaas komt daar wel jong publiek).quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik op zaterdagavond sowieso de stad niet in zou gaan, is 9 uur wel wat vroeg om te startenVan Buren is dan nog eetcafe geloof ik. Rest van de (rustige) kroegen zullen vanaf een uur of 10 denk ik wat vol lopen, en pas rond 11 of 12 wordt 't wat drukker qua stappen gok ik
Vaak een hoop jong grut op pad. Vrijdagavond is dan leuker, meer 20+. Terrasjes zijn goed te doen, ook bij Van Buren. Of op de Grote Markt, bij Camelot ofzo.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:29 schreef Pizzalover het volgende:
[..]
Hoezo niet?![]()
Terrasjes een goed idee dan, om het tot een uur of 11 uit te zingen?
Zondequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we hebben overigens besloten gewoon wat te schuifelen tijdens de 'openingsdans' en te improviserenmeer verwacht men ook niet van ons, en het past ook veel beter bij ons dan een of ander ingestudeerde dans
zoals ik al zei: het voegt voor ons niet toequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonde. Ik vind het oprecht jammer want denk wel dat het een toegevoegde waarde is als je een toffe dans neerzet, maar hey, het is jullie bruiloft
.
Correctie: Niet noodzakelijk De Affaire, iig wel op vierdaagsefeesten. Zal wel op Valkhofplein zijn dan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:29 schreef AMDB het volgende:
Ik las vandaag trouwens ergens dat Shantel op de-Affaire staat, dat wordt ook ook feestje bouwen denk ik![]()
Bedankt voor de tips.. Helaas zitten we wel echt aan de zaterdagavond gebonden omdat we een arrangement in cafe van Buren hebben geboekt.. In welk opzicht bedoel je met fout?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Kun je misschien beter bij Samson, rustig bruin café, even rustig zitten en ouwehoeren. Of bij Sterre, is een soort cocktail-loungebar, ook wel relaxt. En dan daarna gaan stappen. Tips zijn De Fuik maar ook De Compagnie (al vind ik die een beetje fout) en de El Sombrero (helaas komt daar wel jong publiek).
Een strandwandeling smaakt ook wel goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
Zuipen dat doe je in het keldertje, loeihard en boswandeling, legen-dary avonden beleefd daar
120 Euro aan 1 euro shots boswandeling
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
Zuipen dat doe je in het keldertje, loeihard en boswandeling, legen-dary avonden beleefd daar
120 Euro aan 1 euro shots boswandeling
In de Compagnie komt wat volk dat zichzelf heel wat vindt. Er lopen genoeg leuke mensen rond, maar ook wel wat van die mooiboys en -girls en omhooggevallen eikels. Daar heb ik het nooit zo meequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:34 schreef Pizzalover het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips.. Helaas zitten we wel echt aan de zaterdagavond gebonden omdat we een arrangement in cafe van Buren hebben geboekt.. In welk opzicht bedoel je met fout?
Jupquote:
Daarom dus het keldertje, die mixen ze zelf, daarom dus. Zit je met een paar man en lap je om de beurt 20 e voor een rondje, dan gaat t hardquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]! Dude
.
Ik heb ooit al eens voor 80 euro op een avond in De Spijker weggezopen aan wodka, bier en origineel gemixte boswandeling (dus niet die shit uit de fles, maar zelf gemixt). Goffedomme wat een geniale avond.
Fucking geniaal. En gewoon met losse handen naar huis fietsen hè (het was oud en nieuwquote:
Ik vind het best veel. Normaal drink ik alleen maar bier en dan kom ik toch bijna nooit boven de 40 euro uit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zo bijzonder is 80 euro toch niet?
euhquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zo bijzonder is 80 euro toch niet?
Oh nee wij ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In de Compagnie komt wat volk dat zichzelf heel wat vindt. Er lopen genoeg leuke mensen rond, maar ook wel wat van die mooiboys en -girls en omhooggevallen eikels. Daar heb ik het nooit zo mee.
Toen ik nog wat beter in de slappe was zat (toen ik hier net ging studeren) toen was dat meer regel dan uitzonderingquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euhjawel
in je eentje op een avond voor 80 euro wegzuipen
dat vind ik niet echt iets 'normaals'
jemig... ik vind 30 euro al veel, maar dat kán nog wel eens, als het écht gezellig is, maar dan ook echt maar een keer per jaar ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen ik nog wat beter in de slappe was zat (toen ik hier net ging studeren) toen was dat meer regel dan uitzondering
Drink je dan de hele avond water? Ik bedoel bijvoorbeeld even een typisch avondje stappen van destijds (doe ik nu ook niet vaak meer hoor): Uurtje of 5 richting stad, bieren in de wolk of de groote griet voor 20 e, dan wat eten, 10 e dan door naar de shamrock, daar guiness drinken a 349euro per glas (ga uit van een euro of 20 a 30) dan door naar de underground of dollars en dan aan de southern comfort omdat bier niet meer smaak naar guiness en dan laveloos een shoarma eten a 10 euro... kom je een heel eind.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jemig... ik vind 30 euro al veel, maar dat kán nog wel eens, als het écht gezellig is, maar dan ook echt maar een keer per jaar ofzo!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Drink je dan de hele avond water? Ik bedoel bijvoorbeeld even een typisch avondje stappen van destijds (doe ik nu ook niet vaak meer hoor): Uurtje of 5 richting stad, bieren in de wolk of de groote griet voor 20 e, dan wat eten, 10 e dan door naar de shamrock, daar guiness drinken a 349euro per glas (ga uit van een euro of 20 a 30) dan door naar de underground of dollars en dan aan de southern comfort omdat bier niet meer smaak naar guiness en dan laveloos een shoarma eten a 10 euro... kom je een heel eind.
ja we hadden altijd de grap dat je bij een glas guiness een overeenkomst moest tekenen voor je eerstgeboren zoon.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]duur bier...
maar nee, als ik puur een drankje ga drinken (eten niet meegerekend) kom ik maximaal uit op een speciaalbier of euh... 6dus dat is 6 keer 4 euro zo ongeveer
en dan heb ik ook wel echt genoeg gehad
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef Mikkie het volgende:
Heeft er iemand goede mp3's van Zanger Rinus? Ik kan ze maar matig vinden.
Nope, heb ik niet. Alleen gare Limewire, download eigenlijk al m'n muziek via torrents tegenwoordig. Behalve zanger rinus dusquote:
Soulseek, is bazenshit, als het er niet op staat, bestaat het nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet. Alleen gare Limewire, download eigenlijk al m'n muziek via torrents tegenwoordig. Behalve zanger rinus dus
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, de boodschapjes voor tweede paasochtend zijn ook binnen
Ideaal ontbijt voor 2e paasdag. Ik heb ze al in huis. Helemaal niet gezond, maar met feestdagen trakteer ik mezelf meestal welquote:
Naja hier gaat het pas om 16.00 open, das een beetje laat voor ontbijtquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:01 schreef Sander het volgende:
Oh ja, want maandag is alles zeker dicht?
Gezond eten is overratedquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ideaal ontbijt voor 2e paasdag. Ik heb ze al in huis. Helemaal niet gezond, maar met feestdagen trakteer ik mezelf meestal wel
Hoort erbij hèquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha IB meteen "heb je daneroles gehaald?"
Goed punt, de AH hier om de hoek is dicht, die in de stad ook vanaf vier uur. Zo maar eens een lijstje maken en eten scoren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja hier gaat het pas om 16.00 open, das een beetje laat voor ontbijt
En morgenvroeg zal het wel teringdruk zijn, dat was het nu al
Mjah ik hoefde alleen maar ontbijt te halenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:16 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed punt, de AH hier om de hoek is dicht, die in de stad ook vanaf vier uur. Zo maar eens een lijstje maken en eten scoren.
Ik had in mijn vorige huis een onderbuurman die elke maandagavond met zijn broer in Australië skypte, en volgens mij dacht hij dat je naar Australië moest schreeuwen, want ik kon alles altijd letterlijk verstaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, huisgenoot zit volgens mij met zijn vriendin te skypen over de boxen
Oh, haha, dat is nog ergerquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik bedoelde over de boxen van de stereo, niet de computer boxen
picsquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Oh, haha, dat is nog erger
Ik heb net een frambozenmasker op mn gezicht gesmeerd, en nu voel ik me echt net een kwarktaart, zelfde kleur, zelfde geur
Ik heb de hele AH leeggekocht net, ik overleef het weekend welquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik hoefde alleen maar ontbijt te halenMorgen gaan we uit eten met IB zijn Oma want die viert dan haar verjaardag
Zondag bij mijn ouders gourmetten, en maandag kunnen we weer eten halen
picsquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Oh, haha, dat is nog erger
Ik heb net een frambozenmasker op mn gezicht gesmeerd, en nu voel ik me echt net een kwarktaart, zelfde kleur, zelfde geur
Het was er al afquote:
Best oké, behalve dat ik om 17.00 uur al moet werkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 03:16 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer thuis, swine als je morgen na 6 uur klaar bent met klimmen pik ik je op met de auto rijden we langs de gamma en gaan we bij jou/mij ff eten daarna
deal?
Ik ookquote:
En ik had vannacht een wedstrijd achteruit paardrijdenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ook, IB wilde met een of andere loes mee ipv met mij, terwijl ik mijn engelse vriendinnetjes op bezoek had, die ik kwijt was, en iedere keer als ik probeerde namen op te zoeken in mijn telefoon drukte ik op een verkeerd knopje zodat ik weer opnieuw moest beginnen
En huisgenootje hier heeft ooit verteld dat je rond volle maan raar droomt, en 30 maart was het dus volle maan
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet iets dwars zit?
zijn er nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
merel jij hebt je ooit toch verdiept in dromen en de betekenis ervan ?
Mooie film iddquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:30 schreef Sander het volgende:
The curious case of benjamin button weer eens gekeken. It gets me every time.
Daar kun je mijn broertje voor bedankenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vanavond lekker gegeten bij Riva
Hij is ooit begonnen bij riva. Toen heeft hij voor oa. gelagkamer, vandaag, goffertboerderij, plesant en nu weer terug bij riva. Daar zit hij nu 2 maanden.quote:
OV chipkaart doet het hierquote:Op zondag 4 april 2010 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Stomme vraag, ik ga vanmiddag naar mijn oma in Nijmegen, maar vroeg me af of ik mijn ov-chipkaart al kan gebruiken in de bus? Of moet het nog met een strippenkaart?
Zoveel moeite is het toch niet om een strippenkaart ook mee te nemen?quote:Op zondag 4 april 2010 11:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, mooi! Bedankt. Scheelt me weer zeulen met een strippenkaart.
quote:Op zondag 4 april 2010 11:46 schreef Dupje het volgende:
Zooooooooooo even op Moblo gestemd in het fok idols topic
Het voelt een beetje aan als homoporno kijkenquote:
Indeed. En die Bella is zo'n leeg karakter, zelfs in de film kan je niks met dat grietje. Iedereen maakt ruzie, om haar, en af en toe wordt ze kunstmatig belangrijk gemaakt, maar ook daar doet ze geen fuck. Het is echt zo gruwelijk waardeloosquote:Op zondag 4 april 2010 13:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het voelt een beetje aan als homoporno kijken
wtf ?quote:Op zondag 4 april 2010 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik twijfel nog, slaaf_fikkie is toch ook wel goed.
Technologie heeft mij lui gemaakt, veel te ouderwets zo een strippenkaartquote:Op zondag 4 april 2010 11:41 schreef royjn het volgende:
[..]
Zoveel moeite is het toch niet om een strippenkaart ook mee te nemen?
ik heb m afgezet en ben there will be blood maar gaan kijkenquote:Op zondag 4 april 2010 13:13 schreef Sander het volgende:
[..]
Indeed. En die Bella is zo'n leeg karakter, zelfs in de film kan je niks met dat grietje. Iedereen maakt ruzie, om haar, en af en toe wordt ze kunstmatig belangrijk gemaakt, maar ook daar doet ze geen fuck. Het is echt zo gruwelijk waardeloos.
het is pasen, flapdrolquote:Op zondag 4 april 2010 14:07 schreef thijsltc het volgende:
Is er nog ergens een supermarkt open (behalve AH to GO) ? ik heb niks in huis
true, true maar voor mensen met een mentaliteit als ik moet er ook met pasen gewoon een supermarkt open zijn vind ik..quote:Op zondag 4 april 2010 14:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck, hebbie thijs weerJe had gewoon eerder boodschappe moeten doen
Zelfs AH to go is denk ik dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |