Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 april 2010 18:48 schreef SLP_ het volgende:
Jeeeeh enorme meevaller. Ik had dinsdag mn filosofie-examen en het ging zo slecht. Ik ging er vanuit dat ik die zou herkansen want ik dacht echt dat het cijfer <4 zou zijn. Heb ik gewoon een 6.7Ik snap er echt niets van, normaal kan ik wel heel goed inschatten of iets goed of slecht ging maar nu zat ik er echt naast. Gelukkig maar
Dankquote:Op donderdag 1 april 2010 19:00 schreef Swine het volgende:
[..]
GefeliciteerdHopelijk dat dan ook zo gaat bij biologie
Als ik af moet gaan op wat ik hier altijd lees dan gaat alles slecht bij jouquote:Op donderdag 1 april 2010 18:48 schreef SLP_ het volgende:
Jeeeeh enorme meevaller. Ik had dinsdag mn filosofie-examen en het ging zo slecht. Ik ging er vanuit dat ik die zou herkansen want ik dacht echt dat het cijfer <4 zou zijn. Heb ik gewoon een 6.7Ik snap er echt niets van, normaal kan ik wel heel goed inschatten of iets goed of slecht ging maar nu zat ik er echt naast. Gelukkig maar
Ik heb over twee weken in het weekend geloof ik tijd (za-middag), en anders wordt het eind mei denk ikquote:Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef IrishBastard het volgende:
Wanneer gaan we nou een slippertje maken?
17 april ja, over ruim twee weken dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:21 schreef IrishBastard het volgende:
Als dat het weekend van de 17e is, dan kan ik denk ik ook wel
Hihi, vaak gaan dingen wel mis bij mij jaquote:Op donderdag 1 april 2010 19:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik af moet gaan op wat ik hier altijd lees dan gaat alles slecht bij jou
Nijmegen is wel open zag ik gisterenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:35 schreef SLP_ het volgende:
Weet iemand of maandag de winkels om 12 uur of 1 uur open zijn? Want niet werken + niet naar school = shoppenNormaal zijn op maandag de winkels om 1 uur open, maar is het nou, omdat het eigenlijk een extra koopzondag is, dat de winkels om 12 uur open zijn?
Thanxxquote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ik wist niet dat Laysa jarig was![]()
Alsnog gefeliciteerd![]()
Hoelang hebben jullie al wat eigenlijk?
1 maand!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ik wist niet dat Laysa jarig was![]()
Alsnog gefeliciteerd![]()
Hoelang hebben jullie al wat eigenlijk?
Wij halen nu alvast in wat we straks moeten missen!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef AMDB het volgende:
Niet om als een pessimist over te komen, maar gaan jullie niet heel erg snel?
iddquote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef AMDB het volgende:
wij zijn niet begin 20 meer .....dan zal het idd anders zijn!....quote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef AMDB het volgende:
Thanxquote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
en dat stiekem geheim houden he!!!
gefeliciteerd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij halen nu alvast in wat we straks moeten missen!
hou je adem maar niet in...ik doe niet aan kinderenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef SLP_ het volgende:
Kunnen we over een jaar een kindje verwachten?
Niet van mijn handpistooltje in ieder geval.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef SLP_ het volgende:
Kunnen we over een jaar een kindje verwachten?
Dat vroeg je aan mijn niet de eerste keer!quote:
Haha 1 april.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vroeg je aan mijn niet de eerste keer!
1 april, pad in je anus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |