Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 april 2010 18:48 schreef SLP_ het volgende:
Jeeeeh enorme meevaller. Ik had dinsdag mn filosofie-examen en het ging zo slecht. Ik ging er vanuit dat ik die zou herkansen want ik dacht echt dat het cijfer <4 zou zijn. Heb ik gewoon een 6.7Ik snap er echt niets van, normaal kan ik wel heel goed inschatten of iets goed of slecht ging maar nu zat ik er echt naast. Gelukkig maar
Dankquote:Op donderdag 1 april 2010 19:00 schreef Swine het volgende:
[..]
GefeliciteerdHopelijk dat dan ook zo gaat bij biologie
Als ik af moet gaan op wat ik hier altijd lees dan gaat alles slecht bij jouquote:Op donderdag 1 april 2010 18:48 schreef SLP_ het volgende:
Jeeeeh enorme meevaller. Ik had dinsdag mn filosofie-examen en het ging zo slecht. Ik ging er vanuit dat ik die zou herkansen want ik dacht echt dat het cijfer <4 zou zijn. Heb ik gewoon een 6.7Ik snap er echt niets van, normaal kan ik wel heel goed inschatten of iets goed of slecht ging maar nu zat ik er echt naast. Gelukkig maar
Ik heb over twee weken in het weekend geloof ik tijd (za-middag), en anders wordt het eind mei denk ikquote:Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef IrishBastard het volgende:
Wanneer gaan we nou een slippertje maken?
17 april ja, over ruim twee weken dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:21 schreef IrishBastard het volgende:
Als dat het weekend van de 17e is, dan kan ik denk ik ook wel
Hihi, vaak gaan dingen wel mis bij mij jaquote:Op donderdag 1 april 2010 19:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik af moet gaan op wat ik hier altijd lees dan gaat alles slecht bij jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |