abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80017010
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:02 schreef maartena het volgende:

[..]

Reageer niet zo infantiel.
Je overvraagt haar. Je kan ook niet tegen een mongooltje zeggen dat ie niet zo gek uit zijn doppen moet kijken.
  dinsdag 6 april 2010 @ 21:25:35 #277
275383 DeAnaleAbortus
Strijder van de Houten Euro
pi_80020346
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef maartena het volgende:

[..]

Oh wacht.... het zijn natuurlijk allemaal haatbaarden met een bom in hun rugzak die homo's van de daken aan het gooien zijn.

Over anderen janken dat ze generaliseren en zelf ook zo mensen wegzetten
''Zij die zich van het alledaagse af wil keren, kan haar kind altijd nog anaal laten aborteren''
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:04:20 #278
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80022343
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Over anderen janken dat ze generaliseren en zelf ook zo mensen wegzetten
Nou ja.... voice-over had het een topic of twee geleden nog over hoe de Islamieten homo's van de daken gooiden, en dat ze daarom hard aangepakt moesten worden. Voorbeelden van moslims in Nederland die homo's van de daken aan het gooien waren kon hij niet geven echter.

Als je de retoriek van voice-over een beetje in de gaten gehouden hebt de afgelopen 3 topics of zo, dan weet je waarom ik zo reageerde. Op een gegeven moment wilde hij zelfs baarden gaan verbieden omdat het aan zou zetten tot haat.

We zullen het Vader Abraham en de jongens van ZZ-top maar niet vertellen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80023016
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:11 schreef voice-over het volgende:

[..]

Helaas.... de gemiddelde Wilders-basher heeft een historisch bewustzijn van helemaal nul. Ze zien alleen maar nazi's en kijken niet verder meer dan dat.
In mijn reactie heb ik het woord Nazi niet een keer gepost. Mijn hele post ging juist over de totale geschiedenis:
quote:
En door de geschiedenis van de hele mensheid heen zijn er steeds weer minderheden die het op een gegeven moment moeten ontgelden omdat de meerderheid zich in zijn bestaan bedreigd ziet.
Het gaat niet alleen om de recente geschiedenis. De hele geschiedenis kan de mensheid van alles leren over zichzelf. Maar als je naar de loop van de wereldgeschiedenis kijkt, zie ik eigenlijk weinig echte ontwikkeling (op technische en zo na) op het vlak van samenleven.
In de prehistorie sloegen de stammen elkaar al de hersens in en we doen het nog steeds. We zijn nog even onverdraagzaam en primitief in onze reacties op minderheden en vermeende bedreigingen. De technieken en de wijze van aanvallen veranderen, maar de loop is telkens hetzelfde. Een meerderheid keert zich tegen een minderheid en die heeft geen keuze meer.
De minderheid wordt "ontmenselijkt" en tot object gemaakt zodat elke volgende stap makkelijker is.
Zo ging het met slaven, met de niet-katholieken in de late middeleeuwen, met de indianen, met de aboriginals. Het doet er niet toe.

En dat blijft zich alsmaar herhalen. Ik denk totdat de mensheid zichzelf heeft vernietigd of iets anders een einde maakt aan ons ras.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_80023540
Het Wilderskamp berust zich in stilte. Zouden ze dan eindelijk door hebben dat hun pogingen tot het aanvoeren van zogenaamde argumenten futiel zijn?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:34:48 #281
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80023828
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Het Wilderskamp berust zich in stilte. Zouden ze dan eindelijk door hebben dat hun pogingen tot het aanvoeren van zogenaamde argumenten futiel zijn?
Niet stil hoor, maar argumenteren tegen dovensmans oren is nogal zinloos.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_80024136
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Niet stil hoor, maar argumenteren tegen dovensmans oren is nogal zinloos.
Ben ik helemaal met je eens.
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:41:48 #283
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80024169
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens.
Dat is dus de reden waarom pvv'ers niet meer met jou discussieren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80024250
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat is dus de reden waarom pvv'ers niet meer met jou discussieren.
Valt wel mee. Voice-over deed de afgelopen dagen aardig zn best.
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:45:41 #285
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80024349
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Valt wel mee. Voice-over deed de afgelopen dagen aardig zn best.
Ik heb mee gelezen, toch hebben al jouw posts een denigrerende boosaardige ondertoon.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80024353
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Niet dat ik mezelf tot het Wilderskamp voel behoren, maar topics die afdalen tot het niveau van de ca. laatste 20 postings nodigen niet langer uit tot actief volgen. Laat staan meediscussieren.
-
pi_80024416
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb mee gelezen, toch hebben al jouw posts een denigrerende boosaardige ondertoon.
Dat heeft met jouw gekleurde bril te maken, vrees ik.
pi_80024440
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef quo_ het volgende:

[..]

Niet dat ik mezelf tot het Wilderskamp voel behoren, maar topics die afdalen tot het niveau van de ca. laatste 20 postings nodigen niet langer uit tot actief volgen. Laat staan meediscussieren.
De laatste 20 niet, dat klopt.
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:52:23 #289
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80024664
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat heeft met jouw gekleurde bril te maken, vrees ik.
Misvatting.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_80024906
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Misvatting.
Mwoah, krijg over het algemeen weinig kritiek op de toon van mijn posts.
pi_80030828
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:02 schreef maartena het volgende:

[..]

Reageer niet zo infantiel.
Kijk, dit is pas infantiel om zo overdreven te reageren als het over straattuig gaat.
quote:

[..]

Oh wacht.... het zijn natuurlijk allemaal haatbaarden met een bom in hun rugzak die homo's van de daken aan het gooien zijn.

quote:
Bovendien woon je zelf ook niet in Nederland.
Ik ben minstens een paar keer in de maand in NL. Jij ook?
pi_80030954
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, krijg over het algemeen weinig kritiek op de toon van mijn posts.
Misschien omdat ze te debiel zijn net zoals de preken van Jim Jones uit je naait steeds?
  woensdag 7 april 2010 @ 07:53:21 #293
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_80031013
quote:

[..]

Nee, Marokkaans straattuig zijn (potentiële) verkrachters die geen strobreed in de weg worden gelegd door theeslurpende, toekomstige minister-presidenten.

Picture this, de vriendin van een vriend van mij - beiden Nederlanders van Afghaanse afkomst en dus moslims - werd twee weken geleden in de trein lastig gevallen door 2 Marokkanen. Een van hen zat bovenop haar en de ander zat aan haar borsten. Allemaal in de stilstaande trein op het station. Ze was in staat haar vriend te bellen die haar zojuist naar de trein had gebracht. Hij terug. Hij heeft acht jaar op boksen gezeten en .... ja je raadt al wat er toen zich voor bloederigs afspeelde in die coupé.

Mijn vriend, die Afghaanse moslim, haat Marokkanen zo erg dat hij zelfs eventjes heeft overwogen om op de PVV te stemmen. Maar toen bedacht hij dat wilders toch wel erg anti-islam is.

Geloof mij nou maar, de opvatting dat 'Marokkaan' dezelfde lading heeft als 'kankergezwel' wordt in brede lagen van de Nederlandse bevolking gehuldigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door voice-over op 07-04-2010 09:06:47 ]
  woensdag 7 april 2010 @ 07:56:52 #294
268409 voice-over
pi_80031033
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar jullie beschouwen straatettertjes als doorgewinterde criminelen? Het zijn ook gewoon kutpubers.

Mijn God, wat ben jij dom.
  woensdag 7 april 2010 @ 07:58:10 #295
268409 voice-over
pi_80031041
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:04 schreef maartena het volgende:

Als je de retoriek van voice-over een beetje in de gaten gehouden hebt de afgelopen 3 topics of zo, dan weet je waarom ik zo reageerde. Op een gegeven moment wilde hij zelfs baarden gaan verbieden omdat het aan zou zetten tot haat.
Ik moet zeggen dat een islamofiel als jij lekker hapt op mijn postings. Dank daarvoor.
pi_80031161
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als dat al zo is dan zou het de gemiddelde aanhanger van die extreemrechtse beweging toch juist aan moeten spreken?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_80032675
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als dat al zo is dan zou het de gemiddelde aanhanger van die extreemrechtse beweging toch juist aan moeten spreken?
Welke partij is extreemrechts? En nog een vraag aan jou. Al je de islam niet geweldig vindt en daar ook niets van moet hebben, ben je dan extreemrechts?
  woensdag 7 april 2010 @ 10:44:35 #298
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80034996
quote:
Op woensdag 7 april 2010 07:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Misschien omdat ze te debiel zijn net zoals de preken van Jim Jones uit je naait steeds?
wat staat hier? Dit is geen goede Nederlandse zin.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_80037929
quote:
Op woensdag 7 april 2010 07:56 schreef voice-over het volgende:

[..]

Mijn God, wat ben jij dom.
Het moet niet gekker worden: voice-over die andere users dom noemt.
pi_80037994
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:44 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

wat staat hier? Dit is geen goede Nederlandse zin.
Mijn 2 cents: 'Misschien omdat ze (verwijst naar posts van KoosVogels) te debiel zijn net zoals de preken van Jim Jones (verwijst naar MaartenA) uit je naait steeds (andere manier van United States schrijven)?'

Hoe het ook zij, het lijkt mij een correcte, Nederlandse zin (tenzij je een taalgrapje niet toe wilt staan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')