Je overvraagt haar. Je kan ook niet tegen een mongooltje zeggen dat ie niet zo gek uit zijn doppen moet kijken.quote:
Over anderen janken dat ze generaliseren en zelf ook zo mensen wegzettenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Oh wacht.... het zijn natuurlijk allemaal haatbaarden met een bom in hun rugzak die homo's van de daken aan het gooien zijn.
Nou ja.... voice-over had het een topic of twee geleden nog over hoe de Islamieten homo's van de daken gooiden, en dat ze daarom hard aangepakt moesten worden. Voorbeelden van moslims in Nederland die homo's van de daken aan het gooien waren kon hij niet geven echter.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef DeAnaleAbortus het volgende:
Over anderen janken dat ze generaliseren en zelf ook zo mensen wegzetten
In mijn reactie heb ik het woord Nazi niet een keer gepost. Mijn hele post ging juist over de totale geschiedenis:quote:Op maandag 5 april 2010 20:11 schreef voice-over het volgende:
[..]
Helaas.... de gemiddelde Wilders-basher heeft een historisch bewustzijn van helemaal nul. Ze zien alleen maar nazi's en kijken niet verder meer dan dat.
Het gaat niet alleen om de recente geschiedenis. De hele geschiedenis kan de mensheid van alles leren over zichzelf. Maar als je naar de loop van de wereldgeschiedenis kijkt, zie ik eigenlijk weinig echte ontwikkeling (op technische en zo na) op het vlak van samenleven.quote:En door de geschiedenis van de hele mensheid heen zijn er steeds weer minderheden die het op een gegeven moment moeten ontgelden omdat de meerderheid zich in zijn bestaan bedreigd ziet.
Niet stil hoor, maar argumenteren tegen dovensmans oren is nogal zinloos.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Het Wilderskamp berust zich in stilte. Zouden ze dan eindelijk door hebben dat hun pogingen tot het aanvoeren van zogenaamde argumenten futiel zijn?
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet stil hoor, maar argumenteren tegen dovensmans oren is nogal zinloos.
Dat is dus de reden waarom pvv'ers niet meer met jou discussieren.quote:
Valt wel mee. Voice-over deed de afgelopen dagen aardig zn best.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom pvv'ers niet meer met jou discussieren.
Ik heb mee gelezen, toch hebben al jouw posts een denigrerende boosaardige ondertoon.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Valt wel mee. Voice-over deed de afgelopen dagen aardig zn best.
Niet dat ik mezelf tot het Wilderskamp voel behoren, maar topics die afdalen tot het niveau van de ca. laatste 20 postings nodigen niet langer uit tot actief volgen. Laat staan meediscussieren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Het Wilderskamp berust zich in stilte. Zouden ze dan eindelijk door hebben dat hun pogingen tot het aanvoeren van zogenaamde argumenten futiel zijn?
Dat heeft met jouw gekleurde bril te maken, vrees ik.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb mee gelezen, toch hebben al jouw posts een denigrerende boosaardige ondertoon.
De laatste 20 niet, dat klopt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef quo_ het volgende:
[..]
Niet dat ik mezelf tot het Wilderskamp voel behoren, maar topics die afdalen tot het niveau van de ca. laatste 20 postings nodigen niet langer uit tot actief volgen. Laat staan meediscussieren.
Misvatting.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heeft met jouw gekleurde bril te maken, vrees ik.
Mwoah, krijg over het algemeen weinig kritiek op de toon van mijn posts.quote:
Kijk, dit is pas infantiel om zo overdreven te reageren als het over straattuig gaat.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Oh wacht.... het zijn natuurlijk allemaal haatbaarden met een bom in hun rugzak die homo's van de daken aan het gooien zijn.![]()
Ik ben minstens een paar keer in de maand in NL. Jij ook?quote:Bovendien woon je zelf ook niet in Nederland.
Misschien omdat ze te debiel zijn net zoals de preken van Jim Jones uit je naait steeds?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, krijg over het algemeen weinig kritiek op de toon van mijn posts.
Nee, Marokkaans straattuig zijn (potentiële) verkrachters die geen strobreed in de weg worden gelegd door theeslurpende, toekomstige minister-presidenten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Oh wacht.... het zijn natuurlijk allemaal haatbaarden met een bom in hun rugzak die homo's van de daken aan het gooien zijn.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Maar jullie beschouwen straatettertjes als doorgewinterde criminelen? Het zijn ook gewoon kutpubers.
Ik moet zeggen dat een islamofiel als jij lekker hapt op mijn postings. Dank daarvoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:04 schreef maartena het volgende:
Als je de retoriek van voice-over een beetje in de gaten gehouden hebt de afgelopen 3 topics of zo, dan weet je waarom ik zo reageerde. Op een gegeven moment wilde hij zelfs baarden gaan verbieden omdat het aan zou zetten tot haat.
Als dat al zo is dan zou het de gemiddelde aanhanger van die extreemrechtse beweging toch juist aan moeten spreken?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb mee gelezen, toch hebben al jouw posts een denigrerende boosaardige ondertoon.
Welke partij is extreemrechts? En nog een vraag aan jou. Al je de islam niet geweldig vindt en daar ook niets van moet hebben, ben je dan extreemrechts?quote:Op woensdag 7 april 2010 08:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dat al zo is dan zou het de gemiddelde aanhanger van die extreemrechtse beweging toch juist aan moeten spreken?
wat staat hier? Dit is geen goede Nederlandse zin.quote:Op woensdag 7 april 2010 07:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Misschien omdat ze te debiel zijn net zoals de preken van Jim Jones uit je naait steeds?
Het moet niet gekker worden: voice-over die andere users dom noemt.quote:
Mijn 2 cents: 'Misschien omdat ze (verwijst naar posts van KoosVogels) te debiel zijn net zoals de preken van Jim Jones (verwijst naar MaartenA) uit je naait steeds (andere manier van United States schrijven)?'quote:Op woensdag 7 april 2010 10:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
wat staat hier? Dit is geen goede Nederlandse zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |