Voor de honderste keer Poon. Het gaat om de blinde vlek van bepaalde users. Natuurlijk is het terecht om kritiek te hebben op de extreme islam. Figuren als Bin Laden en Al-Zawahiri moeten ze opsluiten. Maar ga niet roepen dat de islam barbaars en het christendom een en al goedheid.quote:Op maandag 5 april 2010 23:35 schreef poon het volgende:
De bijbel (zoals ik al vaker betoogd heb) is in een verhalende vorm gegoten en daarom veel makkelijker in een historische context te plaatsen. De koran is meer een verzamelwerk van algemene opdrachten en regels (het letterlijke woord van god) die moslims moeten volgen om een vroom aanhanger te zijn. Daarnaast heeft de islam ook nog de hadith/plichtenleer, versen die aan mohammed zijn toegeschreven en de sharia.
Dat het christendom ook geen onschuldig lammetje is staat buiten kijf, maar zo makkelijk als jullie het gelijk aan de (radicale) islam stellen gaat mijn pet te boven. Het lijkt mij geen toeval dat dit land al jaren geregeerd wordt door christenlijke partijen zonder dat we daar meer van merken dan een ambtenaar die een homo aan het altaar mag weigeren en een partij die vertegenwoordigd is in de tweede kamer geen vrouwen op de kieslijst heeft staan. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dit verwerpelijk en het verdwijnt wat mij betreft liever vandaag dan morgen, maar die uitwassen mogen nog niet eens de negatieve schoenveter van Mohammed B. vastknopen.
Das nait waar.. Zei de Heer Christus zelf niet eens dat men zich gewoon aan het Oude Testament moet houden?quote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Sufferd, dat is het Oude Testament, totaal niet relevant voor een moderne christen. Als jij je niet wil verdiepen in religieuze zaken, houd dan je mond.
Oh, dus het OUDE testament zou wel verboden kunnen worden in jouw visie?quote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef voice-over het volgende:
Sufferd, dat is het Oude Testament, totaal niet relevant voor een moderne christen. Als jij je niet wil verdiepen in religieuze zaken, houd dan je mond.
Precies, dat boek dat de vrienden van Wilders als heilig zienquote:Op maandag 5 april 2010 23:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Oh, dus het OUDE testament zou wel verboden kunnen worden in jouw visie?
Schei toch eens uit met te leuteren in mijn naam blinde vogel.quote:Op maandag 5 april 2010 18:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig nemen we jou vanaf het begin al niet serieus.
hoe arrogant. Alsof jij daarbij hoort.quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Schei toch eens uit met te leuteren in mijn naam blinde vogel.
Goh, daar is die gestreste papagaai weer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
hoe arrogant. Alsof jij daarbij hoort.
Jij hoort helemaal ook helemaal niet bij de linkse fok-club.quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Schei toch eens uit met te leuteren in mijn naam blinde vogel.
En de citroen uit Hongarije is ook weer van de partij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goh, daar is die gestreste papagaai weer.
Ook de dramaqueenkloon van mekker7quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:25 schreef dramatiek het volgende:
[..]
En de citroen uit Hongarije is ook weer van de partij.
eigenlijk precies 0. Gooi er anders wat suiker bij, word je zoeter vanquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ook de dramaqueenkloon van mekker7
Hoeveel kloons heb jij? Ik schat minstens 20.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:45 schreef maartena het volgende:
Verder zijn al die "straatmarokkaantjes", net als de "straatantilliaantjes", niets meer dan rebelse pubers.
Effe vergeten, straatterroristen zijn natuurlijk rasechte moslimextremistenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:36 schreef voice-over het volgende:
[..]
![]()
Kom eens naar buiten joh, te lang achter de PC zitten, maakt je wereldvreemd.
Ach joh, hij zit in de 'Je Naait Steeds' en denkt dat hij het wel even weet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:36 schreef voice-over het volgende:
[..]
![]()
Dat maakt lulletje rozenwater ervan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe vergeten, straatterroristen zijn natuurlijk rasechte moslimextremisten
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
Trouwens, je begint steeds irritanter te worden
Ben je wel normaal joh, je gaat gewoon door met woorden in de mond leggen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Maar jullie beschouwen straatettertjes als doorgewinterde criminelen? Het zijn ook gewoon kutpubers.
Nogal rare vraag. Natuurlijk ben ik niet normaal.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je wel normaal joh, je gaat gewoon door met woorden in de mond leggen.
Oh wacht.... het zijn natuurlijk allemaal haatbaarden met een bom in hun rugzak die homo's van de daken aan het gooien zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:36 schreef voice-over het volgende:
![]()
Reageer niet zo infantiel. Bovendien woon je zelf ook niet in Nederland.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach joh, hij zit in de 'Je Naait Steeds' en denkt dat hij het wel even weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |