quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef MvdZ het volgende:
Helaas kan ik die hele gebak regeling niet in de OP vinden, maar vooruit:
[ afbeelding ]
Mijn excuses dat ik 'm heb verprutst.. Ik ben nog niet zo'n doorgewinterde fokker als de rest. Kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan?
Doe mij dat vruchtenstukje maarquote:
Ik zat serieus te twijfelen, maar verwachtte al dat hij het zelf zou verneukenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:25 schreef jna het volgende:
Hoewel ik Bootje in staat acht om 'm zelf te verneuken
Lullo! Waarom verwachtte je dat ? Misschien was ik wel übergoed in de pctaal!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doe mij dat vruchtenstukje maar
[..]
Ik zat serieus te twijfelen, maar verwachtte al dat hij het zelf zou verneuken
Kan je rekenen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Lullo! Waarom verwachtte je dat ? Misschien was ik wel übergoed in de pctaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idemquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb m'n UI expres niet in de OP gezet, de kans dat ik die verneuk is zeg maar 95%
Ik heb wel enige kennis van HTML en die andere codes, maar snap niet hoe dat figuur is opgebouwd en shizzle.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan je rekenen?Kan je schrijven was toepasselijker geweest in dit gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Idem
Ik heb wel enige kennis van HTML en die andere codes, maar snap niet hoe dat figuur is opgebouwd en shizzle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaarg, misschien moet ik het maar terug draaien (Als dat nog lukt)
of iemand lief aankijken die het voor mij kan fixen![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Kan je schrijven was toepasselijker geweest in dit gevalIn de wiki gewoon naar de Geschiedenis gaan en daar kun je ergens een versie terugzetten ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaarg, misschien moet ik het maar terug draaien (Als dat nog lukt)
of iemand lief aankijken die het voor mij kan fixen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Kan je schrijven was toepasselijker geweest in dit gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaarg, misschien moet ik het maar terug draaien (Als dat nog lukt)
of iemand lief aankijken die het voor mij kan fixen
Je kan ook een TR maken en een mod vragen of die het kan fixen..?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Hmm, ik ken het model niet echt. Valt er echt niks te vinden op google als je op EFQM zoekt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iemand een mooi plaatje van de 5 verschillende fases van het INK-managementmodel?
Dus activiteit georiënteerd - keten georiënteerd..? Ik kan nergens een mooie vinden
Ten fourquote:
Is het wat om de 2 onderste icoontjes ook netjes neer te zetten..? Die van JNA rechts boven (2e rij rechts) en die van Lucy in het midden..? Komt het precies mooi uit..quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
Is het wat om de 2 onderste icoontjes ook netjes neer te zetten..? Die van JNA rechts boven (2e rij rechts) en die van Lucy in het midden..? Komt het precies mooi uit..
quote:
Nice!quote:
Kan je dat INK-model niet kopieren/scannen uit dat boek wat je voor school moest gebruikenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk bedoel ik dit plaatje, maar dan beter leesbaar..
Ik ben bang dat ik dat maar moet doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je dat INK-model niet kopieren/scannen uit dat boek wat je voor school moest gebruiken
Je weet welk boek ik bedoel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat maar moet doen
Marcus en van Damquote:
uhm nee.. Niet Organisatie en Managementquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:15 schreef MvdZ het volgende:
Ik sta goed in de op! jeej!![]()
@ Puala, heb je het al gezien? Tevreden?
Ik heb me niet eens voorgesteld zie ik zojuist. Volgens de OP moet dat!
Zo heerlijk om chill in de auto te zitten met het kacheltje en de radio en al die fietsers zich een weg door de wind en regen te zien ploegen.quote:
Breek me de bek niet open.quote:
leuke dingen? Of ondertussen maakt het je geen reet meer uit, als het maar inkomen is?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.
Ook even langs mijn stam-uitzendburo geweest, en er staan na wat rondbellen drie opties voor me open
Het maakt me geen reet meer uit, als het maar inkomen is. Maar dat is altijd al zo geweestquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:55 schreef jna het volgende:
[..]
leuke dingen? Of ondertussen maakt het je geen reet meer uit, als het maar inkomen is?
Deanie!quote:
Welke baanquote:
Dat wordt morgen een lange dag danquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef PieterBas het volgende:
PB vermoed dat hij slachtoffer wordt van een 1 aprilgrap..
Het heeft iets met 6 liter water te maken... en dat helemaal naar een beurs in Utrecht brengen... Zo komt die Crumpler messengerbag voor 17" laptops toch een keer van pasquote:
Je hartjes-shizzle?quote:
Ben ff lui. Geef maar samenvattingquote:
Gaat niet doorquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben ff lui. Geef maar samenvatting
Volgens Dean gaat het niet door. Reden moet je er zelf even bij zoeken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben ff lui. Geef maar samenvatting
Omgquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef The_Dean het volgende:
En zo heb je ineens geen werk meer. Als die hoer nou eerst even beter in de conmputer had gekeken
Omdat ik via Randstad op contract bij Philips zat moeten ze me nu ook weer een contract aanbieden, en dat bedrijf doet dat niet, dus ik kan er niet heen.
Ik bood aan om zonder contract daar te gaan werken, maar dat mag niet volgens de Flexwet, omdat ik dan eerst langer dan een x aantal maanden niet via Randstad gewerkt mag hebben zodat ik van Fase B weer terugval in Fase A.
Waarom maken ze het in Nederland voor mensen die graag wil werken zo onnodig moeilijk?
QFTquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:57 schreef Etcetera het volgende:
Hmm morgen toch maar even wat beter opletten. Grappen uithalen met De Stagiaire is wel makkelijk natuurlijk
quote:
quote:
Nu niet meer, nu lekker aan de Spa Citroenquote:
Ik ookquote:
Of was het een grapje van de baasquote:
Dushiquote:
Nu nog bedenken wat ik ga doenquote:
Jij komt altijd uit het niets tevoorschijn, dus vanaf nu groet ik je zonder dat ik weet dat je er uberhaupt bent.quote:
Vrijdag ook? Anders heb je er eigenlijk nog niets aan.quote:
Ik moest lachen though, maar eerst nam ik het serieus.quote:
Gewoon als je binnenkomt altijd standaard Piles groeten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij komt altijd uit het niets tevoorschijn, dus vanaf nu groet ik je zonder dat ik weet dat je er uberhaupt bent.
Ja en maandag, dinsdag, woensdag ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrijdag ook? Anders heb je er eigenlijk nog niets aan.
Ik ben er altijdquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij komt altijd uit het niets tevoorschijn, dus vanaf nu groet ik je zonder dat ik weet dat je er uberhaupt bent.
Arsenal wordt helemaal weg gespeeldquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en maandag, dinsdag, woensdag ook
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon als je binnenkomt altijd standaard Piles groeten.
Komt omdat Bergkamp er niet in staat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Arsenal wordt helemaal weg gespeeld
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.![]()
Dat ga ik serieus doen.
3 weken tentamenweek en ik heb maar 2 tentamens.. Eentje gister en eentje volgende week donderdag. Dus na die donderdag ook nog 1,5 week vrijquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zo lang? Ik ben alleen maandag vrij.
Maar ik heb ook echt geen tijd om meer vrij te zijn.
![]()
Je houdt ons non-stop in de gaten, zelfs als we het niet weten... dus roddelen kan al niet meer.quote:
lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
3 weken tentamenweek en ik heb maar 2 tentamens.. Eentje gister en eentje volgende week donderdag. Dus na die donderdag ook nog 1,5 week vrijEcht een luizenleventje zo
Oja je hebt stage.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
3 weken tentamenweek en ik heb maar 2 tentamens.. Eentje gister en eentje volgende week donderdag. Dus na die donderdag ook nog 1,5 week vrijEcht een luizenleventje zo
Mijn aanwezigheid is nooit een bezwaar geweest om over mij te roddelen hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Je houdt ons non-stop in de gaten, zelfs als we het niet weten... dus roddelen kan al niet meer.
--> VBLquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is nooit een bezwaar geweest om over mij te roddelen hoor![]()
![]()
[..]
quote:--> VBL
Nee, juist niet meerquote:
--> KLBquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is nooit een bezwaar geweest om over mij te roddelen hoor![]()
![]()
[..]
--> VBL
Ik vind het altijd leuk als mensen over iemand praat, en die persoon komt nét aan om die opmerking te zien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
--> VBL
Geniet er nog maar even van. Z|olang je stage nog duurt. Als je een fulltime baan hebt, denk je nog wel een terug aan je vele vrije tijd die je had als student.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, juist niet meerMet stage moest ik juist elke dag werken en had ik nooit vrij. Dus daarom ga ik er nu extra van genieten
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als mensen over iemand praat, en die persoon komt nét aan om die opmerking te zien.
Dat is het ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als mensen over iemand praat, en die persoon komt nét aan om die opmerking te zien.
Ik bedoelde dat je niet werkte zoals Luc en PB.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, juist niet meerMet stage moest ik juist elke dag werken en had ik nooit vrij. Dus daarom ga ik er nu extra van genieten
Hey halloquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je niet werkte zoals Luc en PB.
Ja daar kwam ik tijdens mn stage wel achterquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van. Z|olang je stage nog duurt. Als je een fulltime baan hebt, denk je nog wel een terug aan je vele vrije tijd die je had als student.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Vooral bij jou moet ik me kapot lachen.
alvast succes.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik tijdens mn stage wel achterNu ga ik er ook zeker wel gebruik van maken, volgend jaar ben ik aan het afstuderen
De ballenjongens toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef jna het volgende:
Wie zijn die rode die steeds kansloos achter die bal aanrennen?
Op de manier hoe je reageert als je zo'n reactie over jou ziet.quote:
AMDB!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:16 schreef AMDB het volgende:
Hallo![]()
Moest weer eens aan jullie denken nu blijkt dat ze op school een beoordelingsformulier kwijt zijn![]()
Leeft iedereen nog?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Op de manier hoe je reageert als je zo'n reactie over jou ziet.
amdbquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:16 schreef AMDB het volgende:
Hallo![]()
Moest weer eens aan jullie denken nu blijkt dat ze op school een beoordelingsformulier kwijt zijn![]()
Leeft iedereen nog?
niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet direct een compliment
quote:Maar wel een mooi voorbeeld
Hoiquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:16 schreef AMDB het volgende:
Hallo![]()
Leeft iedereen nog?
Ach, ergens vind ik het wel schattig, dus hij kan het wel positief opvatten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet direct een compliment
Maar wel een mooi voorbeeld
Dat dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Hoe krijg je die bal er niet in?
Dat had ik de eerste keer nog niet gezien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar was blijkbaar buitenspel..
Nu nog wel ja, niet als het jaren duurtquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, ergens vind ik het wel schattig, dus hij kan het wel positief opvatten.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, ergens vind ik het wel schattig, dus hij kan het wel positief opvatten.
Ik ook niet, maar dat zei de commentatorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer nog niet gezien.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu nog wel ja, niet als het jaren duurt
Ik zag het in de herhaling.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zei de commentator
uhm... nee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog suggesties voor goede films? (niet de standaard mik want die ken ik al)
Black Dynamite.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
Iemand nog suggesties voor goede films? (niet de standaard mik want die ken ik al)
Niet echt geloof ik. Alleen een enorm slechte vrije trap van Ibra.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:34 schreef DjRex89 het volgende:
Ik was ff snel douchen want mn pa wilde in de rust. Maar heb gelukkig niet zoveel gemist toch?
Dankuquote:
Ja The Pacific lijkt me echt mega vetquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:46 schreef AMDB het volgende:
Kijk je series? Anders moet je Dexter of Deadwood eens proberen, of How I Met Your Mother, offf The Pacific (net begonnen, nieuwe Band of Brothers schijnt).
Series: IT Crowd, Chuck, How I Met Your Mother, Better Off Ted, The Big Bang Theoryquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
quote:
Ik werd gewoon punker genoemd, gvdquote:
Whehehehehe door wie?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik werd gewoon punker genoemd, gvd
Stamgast van een jaar of 40quote:
Oh ik word wel vaker voor HBO-er aangezien hoor op Fok!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef jna het volgende:
Op 1 dag voor zowel HBO'er als punker worden aangezien. Wat moet je het zwaar hebben.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stamgast van een jaar of 40"Ja, in mijn tijd liepen we (punkers red.) er allemaal zo bij als jij"
Ik ben gvd een week terug nog naar de kapper geweestquote:
Maar als je misschien nog een keer gaat word je aangezien voor skinheadquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben gvd een week terug nog naar de kapper geweest
Ja, daarom ga ik pas over een week of 5 weerquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:13 schreef jna het volgende:
[..]
Maar als je misschien nog een keer gaat word je aangezien voor skinhead
Vooral als je je mp3 speler iets te hard aan hebt met hardcorequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik pas over een week of 5 weer
Ik had vandaag Chickenfoot aan man, dat is helemaal geen hardcorequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral als je je mp3 speler iets te hard aan hebt met hardcore
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Dzjenn. het volgende:
Jaïr, het was echt een prachtige situatie.
ja ik zeg het maar hier, aangezien Bart nu toch weet dat wij het altijd over hem hebben![]()
Je avaquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Dzjenn. het volgende:
ja ik zeg het maar hier, aangezien Bart nu toch weet dat wij het altijd over hem hebben![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Dzjenn. het volgende:
Klinkt als negermuziek op de naam afgaandquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had vandaag Chickenfoot aan man, dat is helemaal geen hardcore
Nee gastquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef jna het volgende:
[..]
Klinkt als negermuziek op de naam afgaand
Dat dus.quote:
Onterechtquote:
Ik heb het niet gezien. Ik schakelde net in toen men klaar stonmd voor de penal.quote:
Zo gebeurt dat wel vaker met menselijke scheidsrechters die beslissingen nemen.quote:
Was misschien wel een terechte penalty maar dan had Maxwell hem ook moeten krijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Ik schakelde net in toen men klaar stonmd voor de penal.
roodquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was misschien wel een terechte penalty maar dan had Maxwell hem ook moeten krijgenEn rood voor Pujol is echt overdreven
Ja en Arsenal ook want fabregas heeft zich geblesseerd bij het nemen van de penaly, die hinkt nog ergens rond in het veld maar kan niet echt iets toevoegenquote:
Ja dat zag ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en Arsenal ook want fabregas heeft zich geblesseerd bij het nemen van de penaly, die hinkt nog ergens rond in het veld maar kan niet echt iets toevoegen
1-2 of 2-3 was terechter geweest..quote:
Die is toch geschorst voor de volgende wedstrijd dus het oplappen heeft niet zo'n haastquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fàbregas kan nauwelijks nog lopen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die is toch geschorst voor de volgende wedstrijd dus het oplappen heeft niet zo'n haast
Dan is de return toch niet meer spannend.quote:
Weltruste!quote:
quote:
Wat zegt een eendje als je er overheen rijdt?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat zegt een eendje als je er overheen rijdt?
Kwakwakwakwak!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
Hij was niet eens in z'n eentje. Wat zullen z'n vriendjes wel niet denken.
Mevrouw de Haan ook, 010 - 443 14 95quote:Op donderdag 1 april 2010 00:09 schreef jna het volgende:
BART!
Meneer de Leeuw heeft voor je gebeld, je moest terug bellen: 010 - 443 14 95
Tofquote:Op donderdag 1 april 2010 00:28 schreef jna het volgende:
mn vader moet morgen in artis optreden (geen grap) Hier moet ik wel wat mee doen op 1 april
Neequote:Op donderdag 1 april 2010 00:31 schreef jna het volgende:
[..]
En dan heel hard 1 april roepen na het eerste nummer?
Het is niet openbaar. Tenminste, het is volgens mij een saaie borrel/receptie in 1 van die zalen waar ie achtergrondmuziek moet spelen.quote:
Oh okquote:Op donderdag 1 april 2010 00:33 schreef jna het volgende:
[..]
Het is niet openbaar. Tenminste, het is volgens mij een saaie borrel/receptie in 1 van die zalen waar ie achtergrondmuziek moet spelen.
jwtquote:Op donderdag 1 april 2010 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh okIs jouw vader zo'n koning dat hij daarvoor gevraagd wordt?
Neuh, dat gaat nog wel een jaar of 2 duren denk ikquote:Op donderdag 1 april 2010 00:34 schreef jna het volgende:
Zijn je lichtgevende homies al te zien daar?
Tof zegquote:
Ja dit zijn de top optredensquote:
North Sea Jazz zegt me niks, maar Artisquote:Op donderdag 1 april 2010 00:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dit zijn de top optredensOp North Sea Jazz spelen is leuk, maar hier doe je het voor
Bij de aapjesquote:Op donderdag 1 april 2010 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
North Sea Jazz zegt me niks, maar Artis
Olifanten gekquote:
Oh ik dacht wandelende takkenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik met olifanten, door mn enorme gewicht en grote poten!
Draai jij Robby!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
De bovenburen draaien hardcore, tijd om te gaan slapen dus
quote:
Nee, ik laat het FB album nog ff aflopenquote:
Dag hoorquote:
Heuj. Lekker geslapen?quote:
Nou, ik betwijfel het. Maar goed, ik heb er geen verstand van.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:30 schreef vencodark het volgende:
Vraagje, ik kan op het station toch ook nog een gewoon kaartje kopen he?
1 april?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, ik betwijfel het. Maar goed, ik heb er geen verstand van.
Check voor de zekerheid even ns.nlquote:
Kan toch nog gewoon, anders was de pleuris zo onderhand wel uitgebroken nuquote:Op donderdag 1 april 2010 08:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Check voor de zekerheid even ns.nl
Ik weet het ook niet 100% zeker.
Pak je fiets en ga kijken, zo groot is dat dorp daar nietquote:Op donderdag 1 april 2010 08:30 schreef vencodark het volgende:
Vraagje, ik kan op het station toch ook nog een gewoon kaartje kopen he?
Ja indd.. en ik bedacht me dat ik gister nog iemand ermee zag.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan toch nog gewoon, anders was de pleuris zo onderhand wel uitgebroken nu
[..]
Pak je fiets en ga kijken, zo groot is dat dorp daar niet![]()
Pech gehad, ik blijf je groeten.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoi L.no![]()
Ok, ik ben er niet altijdNiet om 5.46 's ochtends
Dat tong80 geadoreer.quote:Op donderdag 1 april 2010 05:54 schreef L.no het volgende:
Whehe, een tong80 subforum, vette 1 april grap
Tong80 topic verzameling
Ik heb 'm de 6de en ik denk dati k 'm spontaan vergeetquote:Op donderdag 1 april 2010 09:08 schreef MvdZ het volgende:
Vandaag heerlijk uitgeslapen! Zometeen een afstudeer terugkomdag op school. Nog nooit was ik zo blij dat ik naar school mocht
Sharing is caringquote:
Ja, de verkeerdequote:Op donderdag 1 april 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb met heel veel mensjes hier gedeeld
quote:
Johnnycakequote:
Daar gaat mn vrijmiboquote:Op de volgende dagen zijn de gebouwen van de faculteit TNW gesloten:
Vrijdag 2 april, Goede vrijdag
(...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:18 schreef Piles het volgende:
Bedrijfsongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noes
Heb je wel 112 gebeld?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Bedrijfsongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Bedrijfsongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt een groot onderzoek instellen..Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Whut?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:22 schreef Bravebart het volgende:
Had Pillie toch mooi een papieren kut te pakken
Papercut, jwtquote:
quote:
Reksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |