Het maakt me geen reet meer uit, als het maar inkomen is. Maar dat is altijd al zo geweestquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:55 schreef jna het volgende:
[..]
leuke dingen? Of ondertussen maakt het je geen reet meer uit, als het maar inkomen is?
Deanie!quote:
Welke baanquote:
Dat wordt morgen een lange dag danquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:23 schreef PieterBas het volgende:
PB vermoed dat hij slachtoffer wordt van een 1 aprilgrap..
Het heeft iets met 6 liter water te maken... en dat helemaal naar een beurs in Utrecht brengen... Zo komt die Crumpler messengerbag voor 17" laptops toch een keer van pasquote:
Je hartjes-shizzle?quote:
Ben ff lui. Geef maar samenvattingquote:
Gaat niet doorquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben ff lui. Geef maar samenvatting
Volgens Dean gaat het niet door. Reden moet je er zelf even bij zoeken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben ff lui. Geef maar samenvatting
Omgquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:56 schreef The_Dean het volgende:
En zo heb je ineens geen werk meer. Als die hoer nou eerst even beter in de conmputer had gekeken
Omdat ik via Randstad op contract bij Philips zat moeten ze me nu ook weer een contract aanbieden, en dat bedrijf doet dat niet, dus ik kan er niet heen.
Ik bood aan om zonder contract daar te gaan werken, maar dat mag niet volgens de Flexwet, omdat ik dan eerst langer dan een x aantal maanden niet via Randstad gewerkt mag hebben zodat ik van Fase B weer terugval in Fase A.
Waarom maken ze het in Nederland voor mensen die graag wil werken zo onnodig moeilijk?
QFTquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:57 schreef Etcetera het volgende:
Hmm morgen toch maar even wat beter opletten. Grappen uithalen met De Stagiaire is wel makkelijk natuurlijk
quote:
quote:
Nu niet meer, nu lekker aan de Spa Citroenquote:
Ik ookquote:
Of was het een grapje van de baasquote:
Dushiquote:
Nu nog bedenken wat ik ga doenquote:
Jij komt altijd uit het niets tevoorschijn, dus vanaf nu groet ik je zonder dat ik weet dat je er uberhaupt bent.quote:
Vrijdag ook? Anders heb je er eigenlijk nog niets aan.quote:
Ik moest lachen though, maar eerst nam ik het serieus.quote:
Gewoon als je binnenkomt altijd standaard Piles groeten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij komt altijd uit het niets tevoorschijn, dus vanaf nu groet ik je zonder dat ik weet dat je er uberhaupt bent.
Ja en maandag, dinsdag, woensdag ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vrijdag ook? Anders heb je er eigenlijk nog niets aan.
Ik ben er altijdquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij komt altijd uit het niets tevoorschijn, dus vanaf nu groet ik je zonder dat ik weet dat je er uberhaupt bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |