quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef MvdZ het volgende:
Helaas kan ik die hele gebak regeling niet in de OP vinden, maar vooruit:
[ afbeelding ]
Mijn excuses dat ik 'm heb verprutst.. Ik ben nog niet zo'n doorgewinterde fokker als de rest. Kan iemand mij vertellen wat ik fout heb gedaan?
Doe mij dat vruchtenstukje maarquote:
Ik zat serieus te twijfelen, maar verwachtte al dat hij het zelf zou verneukenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:25 schreef jna het volgende:
Hoewel ik Bootje in staat acht om 'm zelf te verneuken
Lullo! Waarom verwachtte je dat ? Misschien was ik wel übergoed in de pctaal!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doe mij dat vruchtenstukje maar
[..]
Ik zat serieus te twijfelen, maar verwachtte al dat hij het zelf zou verneuken
Kan je rekenen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Lullo! Waarom verwachtte je dat ? Misschien was ik wel übergoed in de pctaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idemquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb m'n UI expres niet in de OP gezet, de kans dat ik die verneuk is zeg maar 95%
Ik heb wel enige kennis van HTML en die andere codes, maar snap niet hoe dat figuur is opgebouwd en shizzle.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan je rekenen?Kan je schrijven was toepasselijker geweest in dit gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Idem
Ik heb wel enige kennis van HTML en die andere codes, maar snap niet hoe dat figuur is opgebouwd en shizzle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaarg, misschien moet ik het maar terug draaien (Als dat nog lukt)
of iemand lief aankijken die het voor mij kan fixen![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Kan je schrijven was toepasselijker geweest in dit gevalIn de wiki gewoon naar de Geschiedenis gaan en daar kun je ergens een versie terugzetten ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaarg, misschien moet ik het maar terug draaien (Als dat nog lukt)
of iemand lief aankijken die het voor mij kan fixen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Kan je schrijven was toepasselijker geweest in dit gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaarg, misschien moet ik het maar terug draaien (Als dat nog lukt)
of iemand lief aankijken die het voor mij kan fixen
Je kan ook een TR maken en een mod vragen of die het kan fixen..?Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Hmm, ik ken het model niet echt. Valt er echt niks te vinden op google als je op EFQM zoekt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iemand een mooi plaatje van de 5 verschillende fases van het INK-managementmodel?
Dus activiteit georiënteerd - keten georiënteerd..? Ik kan nergens een mooie vinden
Ten fourquote:
Is het wat om de 2 onderste icoontjes ook netjes neer te zetten..? Die van JNA rechts boven (2e rij rechts) en die van Lucy in het midden..? Komt het precies mooi uit..quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
Is het wat om de 2 onderste icoontjes ook netjes neer te zetten..? Die van JNA rechts boven (2e rij rechts) en die van Lucy in het midden..? Komt het precies mooi uit..
quote:
Nice!quote:
Kan je dat INK-model niet kopieren/scannen uit dat boek wat je voor school moest gebruikenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk bedoel ik dit plaatje, maar dan beter leesbaar..
Ik ben bang dat ik dat maar moet doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je dat INK-model niet kopieren/scannen uit dat boek wat je voor school moest gebruiken
Je weet welk boek ik bedoel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat maar moet doen
Marcus en van Damquote:
uhm nee.. Niet Organisatie en Managementquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:15 schreef MvdZ het volgende:
Ik sta goed in de op! jeej!![]()
@ Puala, heb je het al gezien? Tevreden?
Ik heb me niet eens voorgesteld zie ik zojuist. Volgens de OP moet dat!
Zo heerlijk om chill in de auto te zitten met het kacheltje en de radio en al die fietsers zich een weg door de wind en regen te zien ploegen.quote:
Breek me de bek niet open.quote:
leuke dingen? Of ondertussen maakt het je geen reet meer uit, als het maar inkomen is?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.
Ook even langs mijn stam-uitzendburo geweest, en er staan na wat rondbellen drie opties voor me open
Het maakt me geen reet meer uit, als het maar inkomen is. Maar dat is altijd al zo geweestquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:55 schreef jna het volgende:
[..]
leuke dingen? Of ondertussen maakt het je geen reet meer uit, als het maar inkomen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |