"PPR:Kut"quote:
quote:
Verwijzen naar tabllenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Hoe moet ik in vredesnaam verwijzen naar tabellen in m'n literatuurlijst
KlotekuthoeretyfusAPArotzooi
Dus jij hebt geschreven over een tabel uit een paper (of wat dan ook) en die ene tabel heb je als bijlage ingevoegd in je verslag/wat-dan-ook. Begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een lap tekst. In die tekst gaat het over een tabel. De tabel heb ik als bijlage erbij gedaan. Maar ik weet niet hoe ik in de literatuurlijst de tabel opneem
Niks grappigs aan hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Tabel komt van een website. En ja. Wat is daar nou zo grappig aan
Ik heb überhaupt nog nooit naar een website verwezen, dus ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op donderdag 1 april 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat om http://oplagen-dagbladen.nl/, heb nog geen auteur gevonden. Maar bij de APA-instructies zoals ze door school zijn verstrekt staat dat ik alleen de website in de literatuurlijst moet neerzetten en dat lijkt me zo raar
Sowieso zijn die instructiesbagger
Ik zou gewoon lekker alleen die URL er in zettenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Dat gaat makkelijker als ik ze snapNou ja, het zal wel goed zijn
quote:
Kan best jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |