quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:14 schreef borisz het volgende:
Vanuit Haarlem gezien is Leiden natuurlijk de beste optie. Alleen Leidenvind die stad een beetje saai.
Overige drie steden ken ik te weinig maar qua reistijd(trein tussen 1u37 en 1u47) is het allemaal wel redelijk gelijk.
Zwolle is ook wel tof idd! Nog wel redelijk in de buurt ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:23 schreef FlorentijnH het volgende:
ik vind Zwolle de beste optie omdat het vanuit heel Nederland goed bereikbaar is en het is natuurlijk een super toffe stad!
Sterker nog, hij krijgt er zelfs twee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:25 schreef -Hans- het volgende:
Leuk voor 'Ramon de Stagiair' dat hij een nachtprogramma krijgt!
Dat ie dan maar snel van het imago 'stagiair' af komt. Maakt 'm nogal kansloos.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:25 schreef -Hans- het volgende:
Leuk voor 'Ramon de Stagiair' dat hij een nachtprogramma krijgt!
Ik denk dat Zwolle er juist het slechtst vanaf komt als je het aantal mensen gaat tellen dat er op - bijvoorbeeld - een uur reizen vandaan woont.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:23 schreef FlorentijnH het volgende:
ik vind Zwolle de beste optie omdat het vanuit heel Nederland goed bereikbaar is en het is natuurlijk een super toffe stad!
Het is wel , met afstand, de leukste stad van die 4.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat Zwolle er juist het slechtst vanaf komt als je het aantal mensen gaat tellen dat er op - bijvoorbeeld - een uur reizen vandaan woont.
Nijmegen toch ook wel? Qua ligging is Eindhoven voor mij het best, maar dan liever Nijmegenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is wel , met afstand, de leukste stad van die 4.
Eindhoven is niet zoveel aan, mee eens. Leiden zegt me niet zoveel, te weinig geweest.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef TheZapster het volgende:
Het is wel , met afstand, de leukste stad van die 4.
Je herinnert je dat de 2009 editie in Groningen was? Ja?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat Zwolle er juist het slechtst vanaf komt als je het aantal mensen gaat tellen dat er op - bijvoorbeeld - een uur reizen vandaan woont.
Zondequote:
Moet je op een zondag eens naar Liverpool gaan, dan hoor je het echt overal, in de kroegen, hotels,winkels en ook bij Liverpool en Everton.Het is daar het zondagnummer van de stad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zonde. Zo vaak komt ie overdag niet voorbij... http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1219
.
Yup, heb 't twee weken geleden in London ook veel voorbij horen komen. In pubs wordt 't luidkeels meegezongen. Ik kan minder prettige meeblèr nummers bedenkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet je op een zondag eens naar Liverpool gaan, dan hoor je het echt overal, in de kroegen, hotels,winkels en ook bij Liverpool en Everton.Het is daar het zondagnummer van de stad.
Dat was Muse. Vast ook wel op YouTube te vinden. Hilarisch!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
Goldfrap had afgelopen week een leuke actie bij een of andere Italiaanse-show. Ze wilde niet playbacken maar dat is in die show normaal, dus dat bandje start loopt die zangeres weg bij de microfoon en het bandje loopt gewoon door zegt ze dat ze zich stoort en de rotzooi op de vloer.Om even te laten zien dat daar geplaybackt wordt, als ik me niet vergis was er al eerder een band die het programma op de hak nam.
Denk dat ik wel een keer ga luisterenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, hij krijgt er zelfs twee.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ie dan maar snel van het imago 'stagiair' af komt. Maakt 'm nogal kansloos.
Ik ben ook stagiairequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ie dan maar snel van het imago 'stagiair' af komt. Maakt 'm nogal kansloos.
Juist ja, dat was toch dat ze de rollen van de band hadden geswitcht ? Geniaal..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was Muse. Vast ook wel op YouTube te vinden. Hilarisch!
Goldfrapp is tofquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef Sersjee het volgende:
O, en Roel, hoor je het! Jouw grote vriend Paul draait Goldfrapp!
Zeker. Neemt niet weg dat Zwolle van de vier opties voor dit jaar het meest perifeer is gelegen, en "goed bereikbaar" nou niet bepaald het punt is waarop Zwolle het zal gaan winnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Je herinnert je dat de 2009 editie in Groningen was? Ja?
Ok
Het wordt nog wat met die lasser.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef Sersjee het volgende:
O, en Roel, hoor je het! Jouw grote vriend Paul draait Goldfrapp!
Ik denk wel dat Groningen meer sfeer uitstraalt dan/als whatever, make your pick Zwollequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker. Neemt niet weg dat Zwolle van de vier opties voor dit jaar het meest perifeer is gelegen, en "goed bereikbaar" nou niet bepaald het punt is waarop Zwolle het zal gaan winnen.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk wel dat Groningen meer sfeer uitstraalt dan/als whatever, make your pick Zwolle
HEJ Alors !quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef alors het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Polly![]()
Jezus wat is het koud zeg met die wind
Ik zou wel in Groningen willen wonen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Groningen meer sfeer uitstraalt dan/als whatever, make your pick Zwolle
Wolfquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
Misschien een verrassing, maar SR2010 komt naar het Stadserf in Schiedam. Last minute belosten.
Dus de shortlist is achterhaald!!!
Het Glazen Huis is allang opgebouwd... Het staat op het Burgemeester Nielenplein in Heemskerk!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
Misschien een verrassing, maar SR2010 komt naar het Stadserf in Schiedam. Last minute besloten.
Wel handig een Tomatenkas midden in het dorp.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het Glazen Huis is allang opgebouwd... Het staat op het Burgemeester Nielenplein in Heemskerk!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ook dat is alweer achterhaald. Het Glazen Huis komt naar het Dorpsplein in Lutjebroek, in samenwerking met Radio De Ontplofte Grindtegel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
Misschien een verrassing, maar SR2010 komt naar het Stadserf in Schiedam. Last minute besloten.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook dat is alweer achterhaald. Het Glazen Huis komt naar het Dorpsplein in Lutjebroek, in samenwerking met Radio De Ontplofte Grindtegel.
Domien, Veenstra zit vanavond bij Toy Story 3 in the USA.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef -Hans- het volgende:
Zit Domien er vanavond weer of is Veenstra al terug??
Domien zit er vandaag, morgen en overmorgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef -Hans- het volgende:
Zit Domien er vanavond weer of is Veenstra al terug??
Om volledig te zijn, vrijdag zitten Ekdom, Iemand Anders en Tjibbe Tjibsma er.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Domien zit er vandaag, morgen en overmorgen.
edit: O nee, overmorgen zit Iemand Anders er.
ja, jammer dat ze zijn nieuwe werk nooit laten horenquote:
Ik kreeg laatst een in memoriam van Iemand Anders vanuit mijn tennisclub om meer vrijwilligers te krijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om volledig te zijn, vrijdag zitten Ekdom, Iemand Anders en Tjibbe Tjibsma er.
Domien naar de stek van Veenstra, Veenstra naar de tijd van Stendersquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
Domien moet toch nog altijd 'groot' nieuws brengen ofniet ? Hij twitterde paar dagen terug : 'Wil iets heel graag van de daken schreeuwen, maar het mag nog niet'. Ander radio station ? Nieuw programma ?
hij mag vrijdag Ekstra Weekend doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
Domien moet toch nog altijd 'groot' nieuws brengen ofniet ? Hij twitterde paar dagen terug : 'Wil iets heel graag van de daken schreeuwen, maar het mag nog niet'. Ander radio station ? Nieuw programma ?
Gezien de ongetwijfeld stevige verschuivingen per september zou een nieuw programma voor hem niet zo raar zijn. Doorschuiven naar de doordeweekse programmering bijvoorbeeld. Maar goed, da's pure speculatie en daar hou ik niet van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
Net of de bezoekers van 3fmfan.nl leidend zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:48 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/polls
Kane wordt dus nieuwe MH![]()
![]()
WEER een kut MH
Idd, en maar 54 stemmenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Net of de bezoekers van 3fmfan.nl leidend zijn.
Er staan wat denk je, niet wat hoop je...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:48 schreef Pino112 het volgende:
![]()
WEER een kut MH
Vast een Kane-fanclub die op hol geslagen is... en niet goed kan lezen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:48 schreef Pino112 het volgende:
![]()
WEER een kut MH
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast een Kane-fanclub die op hol geslagen is... en niet goed kan lezen.![]()
[edit]
Even de stats ingedoken. Het is een besloten Kane-fanhyve met 1100 leden.
[..]
[edit]
[..]
[edit]
Waiting Like A Dog blijft zo'n heerlijk nummerquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:34 schreef alors het volgende:
plaat Sander!!!!
Jasper ErkensWordt idd veel te weinig gedraaid
Echte radiomakers he, met hart voor de zaakquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:50 schreef Sirolf het volgende:
Nounou, die Coen en Sander zijn ook vroeg weg! Die moesten zeker nog de trein van 19 uur halen.
hahah echt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:06 schreef Sersjee het volgende:
Hebben jullie wel even gezien dat Tjibbe Tjibsma op 1 staat in de Verzoekparade van TV Oranje?!
Jep.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:06 schreef Sersjee het volgende:
Hebben jullie wel even gezien dat Tjibbe Tjibsma op 1 staat in de Verzoekparade van TV Oranje?!
Nope, maar het verbaasd me niks...quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:06 schreef Sersjee het volgende:
Hm, die lijst volg ik niet dagelijks.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:06 schreef Sersjee het volgende:
Vergis je niet in de populariteit van TV Oranje! Dat soort muziek is MEGA populair.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep.![]()
Maar volgens mij heb je aan 3 stemmen al genoeg om op 1 te staan.
Zolang ze hem daar genoeg aandacht geven en hij nergens wordt gedraaid vind ik het bestquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:06 schreef Sersjee het volgende:
Omdat Lisa gewoon een prima stem heeft denk ik. Persoonlijk niet kapot van het nummer, maar Lisa heeft wel een erg goede zangstem naar mijn mening.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:13 schreef alors het volgende:
nee niet deze schandalige coverHoe kunnen mensen dit toch mooi vinden
Daar hebben ze inderdaad slechte Memories aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:13 schreef alors het volgende:
nee niet deze schandalige coverHoe kunnen mensen dit toch mooi vinden
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Daar hebben ze inderdaad slechte Memories aan
Je kunt in deze poll aan de dames en heren DJ's laten zien wat Nederland vindt van KANE's nieuwste single, In Over My Head. Op het moment van deze update gaat 'ie al lekker... 67,74% (21 stemmen).quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
De Kane-fans hebben nog steeds niet door dat ze op een fan-poll stemmen, welke totaal geen invloed heeft op het kiezen van de daadwerkelijke Megahit...![]()
Zie bijv. http://all-kane.com/news.php
* Sirolf ligt in een deuk onder z'n bureau om zoveel domme mensen die totaal niet kunnen lezen/nadenken... dus heb ik er net maar even een melding in het rood bijgezet dat het geen invloed heeft.
Wat zal ik doen. Alle stemmen op Kane verwijderen?
Ze hebben heus wel door dat het een fansite is hoor. Ze zeggen nergens dat de single dan ook daadwerkelijk gekozen word.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
De Kane-fans hebben nog steeds niet door dat ze op een fan-poll stemmen, welke totaal geen invloed heeft op het kiezen van de daadwerkelijke Megahit...![]()
* Sirolf ligt in een deuk onder z'n bureau om zoveel domme mensen die totaal niet kunnen lezen/nadenken... dus heb ik er net maar even een melding in het rood bijgezet dat het geen invloed heeft.
Help, de link om te stemmen voor de 3FM Awards staat ook op die site, en daar hebben stemmen nou juist wel invloed opquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, Sirolf heeft zelf een beetje moeite met lezen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ze hebben heus wel door dat het een fansite is hoor. Ze zeggen nergens dat de single dan ook daadwerkelijk gekozen word.
kijk die reacties dan, die zijn echt in de waan dat het gaat helpenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ze hebben heus wel door dat het een fansite is hoor. Ze zeggen nergens dat de single dan ook daadwerkelijk gekozen word.
Maar waarom zouden ze dan stemmen als het toch geen nut heeft?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, Sirolf heeft zelf een beetje moeite met lezen.![]()
Blijkbaar denken ze dus wel dat de DJ's de resultaten zien.quote:Je kunt in deze poll aan de dames en heren DJ's laten zien wat Nederland vindt van KANE's nieuwste single, In Over My Head.
Verander anders Kane in Keane met die nieuwe single Stop for a minutequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb nu al weekend, maar daarna meteen toetsweekquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:34 schreef Captain_Slow het volgende:
Inderdaad morgenmiddag al ekstra lang weekend (4 dagen)
Neuh... ik heb zojuist de stemmen voor Kane op 0 gezet, maar niet de IPs die hebben gestemd vrijgegeven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Verander anders Kane in Keane met die nieuwe single Stop for a minute
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh... ik heb zojuist de stemmen voor Kane op 0 gezet, maar niet de IPs die hebben gestemd vrijgegeven.
Ze kunnen dus niet weer opnieuw stemmen.
Waarom als ik vragen mag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh... ik heb zojuist de stemmen voor Kane op 0 gezet, maar niet de IPs die hebben gestemd vrijgegeven.
quote:Domien
Opvallende 3FM-mail gekregen. Morgen bizar radionieuws..
Precies hetzelfdequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb nu al weekend, maar daarna meteen toetsweeken ik moet nog van alles inleveren
Ja, zegt u het maar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:41 schreef TIM-846 het volgende:
Wie was hier ook alweer bekend in Breda
Had dan een error gegeven als ze op Kane stemmen, wat je nu doet is eigenlijk een beperken op de vrijheid van meningsuiting..quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze hun mening willen uiten staat het hun vrij om een eigen poll op te zetten. Mijn website, mijn regels.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Had dan een error gegeven als ze op Kane stemmen, wat je nu doet is eigenlijk een beperken op de vrijheid van meningsuiting..
Zit natuurlijk ook wat inquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze hun mening willen uiten staat het hun vrij om een eigen poll op te zetten. Mijn website, mijn regels.
Ik wil niet het stembeeld compleet scheef laten groeien door zo'n domme actie.
Dat valt denk ik wel mee hoor. Ik denk dat het eerder over RadioForum.nl gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://twitter.com/Domien/status/11379603072
Gaat dat over Fok!/dit topic?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
moest ik ook gelijk aan denken, maar over wat precies dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nee hoor. Daar ging het in dit geval niet om.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Het zou over dat Kane verhaal kunnen gaan, maar het kan ook iets anders zijn..quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
De tweet trekt iig wel weer mensen naar dit topicquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar ging het in dit geval niet om.
Gelukkig heb ik een volledige historie van alle OP-versies die worden opgeslagen (linkje 'geschiedenis' bovenaan) en kan ik er met 4 muisklikken een eerdere terugzetten. Zojuist gedaan dus, maar bedankt voor de melding.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Sirolf, iemand heeft trouwens in de OP op jou site zitten kutten en heeft Timur en Roosmarijn weggehaald, ik heb hun er weer tussen gezet, maar weet de link naar Timur zijn profiel niet en jij moet zelf maar ff kijken of hij weer compleet is nadat de link van Timur er weer tussen staat
En de komende 2 maanden nog meer, want ze zijn Serious Talent!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Whoei, volgende week nog meer MakeBelieve op 3FM... Watch out mensen!
Ik heb een beetje het gevoel dat tegenwoordig alles en iedereen maar Serious Talent wordt genoemd... doet een beetje afbreuk aan het begripquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
En de komende 2 maanden nog meer, want ze zijn Serious Talent!
ach, voor mij is het een vergaarbak met nieuwe Nederlandse bandjes. Niet een kwaliteitslabel ofzo, hoewel er hele leuke bands rtussen zitten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat tegenwoordig alles en iedereen maar Serious Talent wordt genoemd... doet een beetje afbreuk aan het begrip
De bands zijn 2 maanden Serious Talent (met alle voordelen van dien), maar vaak wordt de naam langer gebruikt dan die 2 maanden. Geef ze eens ongelijk!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat tegenwoordig alles en iedereen maar Serious Talent wordt genoemd... doet een beetje afbreuk aan het begrip
Laat ik eens een poging wagenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Domien, het lukt je niet echt om Ghosts hier van repeat af te halen..
Ik vind ze super! Vrijdag weer even naar ze luisteren hier in Zwollequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
En de komende 2 maanden nog meer, want ze zijn Serious Talent!
Whahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[edit]
GoedeMIDDAGquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef Bol_Wan het volgende:
allo iedereen![]()
![]()
ben ik zo lang weggeweest, ist ineens vrijdagavond 1 uur
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:17 schreef Sersjee het volgende:
Niet gelukt. Maar m'n buren zijn wel wakker. Ook leuk.
quote:
Neuh, ik draai Iron Maiden wel even vol open...quote:Op donderdag 1 april 2010 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En nu hard '1 APRIL!' naar die buren roepen
.
HAHAHAquote:Op donderdag 1 april 2010 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neuh, ik draai Iron Maiden wel even vol open...
Can I play with madness
Wat moet, dat moet. En als NOFX en Iron Maiden op de radio komen, dan moet ie hard. Vrij simpel.quote:
Sick Of It All op 3FM, dat zou wat zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 00:39 schreef Sersjee het volgende:
Maar goed, poging to slapen deel 2 gaat aanvangen. Goede hoop dat die gaat lukken, behalve als een Sepultura, Nailbomb, Machine Head, Slayer, Sick Of It All o.i.d. de ether wordt ingeslingerd. Ik vind het nu al spannend.
't Is 1 april he. Of echt?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:52 schreef Brennel het volgende:
Gheheh, een meid die ik van een ander forum ken, gaat stagelopen bij RabRadio.
Nee, dit is serieus. Ik doe niet aan 1 aprilquote:
Feliquote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, dit is serieus. Ik doe niet aan 1 april.
Edit: even haar bericht gequote voor meer bewijs:
[quote="xGaby"]JIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Gisteren op gesprek geweest bij 3FM RabRadio.. ENn ik mag stagelopeeeennnn!!!!!! WHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
*sorry beetje hyper nog steeds*
* Brennel zet het bier van Mook weg en geeft een leesbrilletje.quote:
[/quote]quote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gisteren op gesprek geweest bij 3FM RabRadio.. ENn ik mag stagelopeeeennnn!!!!!! WHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel zet het bier van Mook weg en geeft een leesbrilletje.
Zo, en nu even beter lezen![]()
Je quote was niet goedquote:Op donderdag 1 april 2010 01:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel zet het bier van Mook weg en geeft een leesbrilletje.
Zo, en nu even beter lezen![]()
Dat komt omdat die quote van een ander forum af komtquote:Op donderdag 1 april 2010 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je quote was niet goed, vandaar dat ik het niet snapte, nu wel (zonder leesbrilletje
.
Ik ga ook zo. Trustenquote:Op donderdag 1 april 2010 01:20 schreef Brennel het volgende:
Wil ik naar bed gaan, krijg ik de hik.
Misschien is het wel over tegen de tijd dat ik in bed lig.!
[/quote]quote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 1 april 2010 02:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag staat Aura Dione op nummer 1 van de Mega Top 5.
Ja, en dan opnemen alsof je geen idee hebt wie je aan de lijn hebt.... Wie denk je als je de Gielmobiel opneemtquote:
Dat mens is gewoon zo stronken als een cocktailgarnaal volgensmij..quote:Op donderdag 1 april 2010 08:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en dan opnemen alsof je geen idee hebt wie je aan de lijn hebt.... Wie denk je als je de Gielmobiel opneemt
Dat ze er mag blijvenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:47 schreef Sirolf het volgende:
Sanne Hans die zo ongeveer ONDER d'r matras ligt...
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat kunnen sommige artiesten toch debiel reageren.
Wat is 'ie goed he..quote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef Paul het volgende:
Joling heeft alleen nog ja of nee moeten zeggen op namen
Was zijn 1 april-grapquote:Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef Paul het volgende:
Met wie had Joling nou? Heb het laatste half uur niet gehoord
Wat Roelio zegtquote:Op donderdag 1 april 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Little Steven.
Heul prettige request.
Ik heb de hele grap gemistquote:
Veronica dusquote:Op donderdag 1 april 2010 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het wordt tijd dat je je radio eens op Roxette.
Toch fijn dat er op 1 april nog mensen zijn die wél gewoon de waarheid spreken.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef -Hans- het volgende:
De Megahit vind ik echt zooooooooooo kud.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Toch fijn dat er op 1 april nog mensen zijn die wél gewoon de waarheid spreken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Zou je lachen, zou je janken, zou je zeggen dat ik een klootzak ben
KLOOTZAK!!
Allicht nie.. Hij is pas om kwart voor 12 wakker!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:46 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Die lachband net erdoorheen bij Blof![]()
ik denk eigenlijk dat Tim Knol een verassende megahit paktquote:Op donderdag 1 april 2010 11:39 schreef -Hans- het volgende:
Aardige playlist Der Rudy, http://presents.3fm.nl/pa(...)cht/derrudy/346513#.
Ik gok als Megahit Yeasayer - O.N.E..
Rocket van Goldfrapp op de lijst
Hier nog 1quote:Op donderdag 1 april 2010 11:29 schreef Paul het volgende:
Wat een Veronica kneiters toch altijd bij Arbeidsvitaminen he
Omdat dat nummer teveel gedraaid wordtquote:Op donderdag 1 april 2010 12:16 schreef JDude het volgende:
Dat accent van mevrouw Nash begint na een paar keer ook wel te vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |