Ja, zegt u het maar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:41 schreef TIM-846 het volgende:
Wie was hier ook alweer bekend in Breda
Had dan een error gegeven als ze op Kane stemmen, wat je nu doet is eigenlijk een beperken op de vrijheid van meningsuiting..quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh... ik heb zojuist de stemmen voor Kane op 0 gezet, maar niet de IPs die hebben gestemd vrijgegeven.
Ze kunnen dus niet weer opnieuw stemmen.
Als ze hun mening willen uiten staat het hun vrij om een eigen poll op te zetten. Mijn website, mijn regels.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Had dan een error gegeven als ze op Kane stemmen, wat je nu doet is eigenlijk een beperken op de vrijheid van meningsuiting..
Zit natuurlijk ook wat inquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze hun mening willen uiten staat het hun vrij om een eigen poll op te zetten. Mijn website, mijn regels.
Ik wil niet het stembeeld compleet scheef laten groeien door zo'n domme actie.
Dat valt denk ik wel mee hoor. Ik denk dat het eerder over RadioForum.nl gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://twitter.com/Domien/status/11379603072
Gaat dat over Fok!/dit topic?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
moest ik ook gelijk aan denken, maar over wat precies dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nee hoor. Daar ging het in dit geval niet om.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Het zou over dat Kane verhaal kunnen gaan, maar het kan ook iets anders zijn..quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Mr.Houdoe het volgende:
De tweet trekt iig wel weer mensen naar dit topicquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar ging het in dit geval niet om.
Gelukkig heb ik een volledige historie van alle OP-versies die worden opgeslagen (linkje 'geschiedenis' bovenaan) en kan ik er met 4 muisklikken een eerdere terugzetten. Zojuist gedaan dus, maar bedankt voor de melding.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Sirolf, iemand heeft trouwens in de OP op jou site zitten kutten en heeft Timur en Roosmarijn weggehaald, ik heb hun er weer tussen gezet, maar weet de link naar Timur zijn profiel niet en jij moet zelf maar ff kijken of hij weer compleet is nadat de link van Timur er weer tussen staat
En de komende 2 maanden nog meer, want ze zijn Serious Talent!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Whoei, volgende week nog meer MakeBelieve op 3FM... Watch out mensen!
Ik heb een beetje het gevoel dat tegenwoordig alles en iedereen maar Serious Talent wordt genoemd... doet een beetje afbreuk aan het begripquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
En de komende 2 maanden nog meer, want ze zijn Serious Talent!
ach, voor mij is het een vergaarbak met nieuwe Nederlandse bandjes. Niet een kwaliteitslabel ofzo, hoewel er hele leuke bands rtussen zitten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat tegenwoordig alles en iedereen maar Serious Talent wordt genoemd... doet een beetje afbreuk aan het begrip
De bands zijn 2 maanden Serious Talent (met alle voordelen van dien), maar vaak wordt de naam langer gebruikt dan die 2 maanden. Geef ze eens ongelijk!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat tegenwoordig alles en iedereen maar Serious Talent wordt genoemd... doet een beetje afbreuk aan het begrip
Laat ik eens een poging wagenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Domien, het lukt je niet echt om Ghosts hier van repeat af te halen..
Ik vind ze super! Vrijdag weer even naar ze luisteren hier in Zwollequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
En de komende 2 maanden nog meer, want ze zijn Serious Talent!
Whahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast een Kane-fanclub die op hol geslagen is... en niet goed kan lezen.![]()
[edit]
Even de stats ingedoken. Het is een besloten Kane-fanhyve met 1100 leden.
GoedeMIDDAGquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef Bol_Wan het volgende:
allo iedereen![]()
![]()
ben ik zo lang weggeweest, ist ineens vrijdagavond 1 uur
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:17 schreef Sersjee het volgende:
Niet gelukt. Maar m'n buren zijn wel wakker. Ook leuk.
quote:
Neuh, ik draai Iron Maiden wel even vol open...quote:Op donderdag 1 april 2010 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En nu hard '1 APRIL!' naar die buren roepen
.
HAHAHAquote:Op donderdag 1 april 2010 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Neuh, ik draai Iron Maiden wel even vol open...
Can I play with madness
Wat moet, dat moet. En als NOFX en Iron Maiden op de radio komen, dan moet ie hard. Vrij simpel.quote:
Sick Of It All op 3FM, dat zou wat zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 00:39 schreef Sersjee het volgende:
Maar goed, poging to slapen deel 2 gaat aanvangen. Goede hoop dat die gaat lukken, behalve als een Sepultura, Nailbomb, Machine Head, Slayer, Sick Of It All o.i.d. de ether wordt ingeslingerd. Ik vind het nu al spannend.
't Is 1 april he. Of echt?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:52 schreef Brennel het volgende:
Gheheh, een meid die ik van een ander forum ken, gaat stagelopen bij RabRadio.
Nee, dit is serieus. Ik doe niet aan 1 aprilquote:
Feliquote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, dit is serieus. Ik doe niet aan 1 april.
Edit: even haar bericht gequote voor meer bewijs:
[quote="xGaby"]JIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Gisteren op gesprek geweest bij 3FM RabRadio.. ENn ik mag stagelopeeeennnn!!!!!! WHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
*sorry beetje hyper nog steeds*
* Brennel zet het bier van Mook weg en geeft een leesbrilletje.quote:
[/quote]quote:Op donderdag 1 april 2010 00:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, dit is serieus. Ik doe niet aan 1 april.
Edit: even haar bericht gequote voor meer bewijs:
[quote="xGaby"]JIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Gisteren op gesprek geweest bij 3FM RabRadio.. ENn ik mag stagelopeeeennnn!!!!!! WHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
*sorry beetje hyper nog steeds*
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel zet het bier van Mook weg en geeft een leesbrilletje.
Zo, en nu even beter lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |