En de komende 2 maanden nog meer, want ze zijn Serious Talent!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Whoei, volgende week nog meer MakeBelieve op 3FM... Watch out mensen!
Ik heb een beetje het gevoel dat tegenwoordig alles en iedereen maar Serious Talent wordt genoemd... doet een beetje afbreuk aan het begripquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
En de komende 2 maanden nog meer, want ze zijn Serious Talent!
ach, voor mij is het een vergaarbak met nieuwe Nederlandse bandjes. Niet een kwaliteitslabel ofzo, hoewel er hele leuke bands rtussen zitten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat tegenwoordig alles en iedereen maar Serious Talent wordt genoemd... doet een beetje afbreuk aan het begrip
De bands zijn 2 maanden Serious Talent (met alle voordelen van dien), maar vaak wordt de naam langer gebruikt dan die 2 maanden. Geef ze eens ongelijk!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het gevoel dat tegenwoordig alles en iedereen maar Serious Talent wordt genoemd... doet een beetje afbreuk aan het begrip
Laat ik eens een poging wagenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Domien, het lukt je niet echt om Ghosts hier van repeat af te halen..
Ik vind ze super! Vrijdag weer even naar ze luisteren hier in Zwollequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
En de komende 2 maanden nog meer, want ze zijn Serious Talent!
Whahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast een Kane-fanclub die op hol geslagen is... en niet goed kan lezen.![]()
[edit]
Even de stats ingedoken. Het is een besloten Kane-fanhyve met 1100 leden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |