Ik denk wel dat Groningen meer sfeer uitstraalt dan/als whatever, make your pick Zwollequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker. Neemt niet weg dat Zwolle van de vier opties voor dit jaar het meest perifeer is gelegen, en "goed bereikbaar" nou niet bepaald het punt is waarop Zwolle het zal gaan winnen.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk wel dat Groningen meer sfeer uitstraalt dan/als whatever, make your pick Zwolle
HEJ Alors !quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef alors het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Polly![]()
Jezus wat is het koud zeg met die wind
Ik zou wel in Groningen willen wonen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Groningen meer sfeer uitstraalt dan/als whatever, make your pick Zwolle
Wolfquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
Misschien een verrassing, maar SR2010 komt naar het Stadserf in Schiedam. Last minute belosten.
Dus de shortlist is achterhaald!!!
Het Glazen Huis is allang opgebouwd... Het staat op het Burgemeester Nielenplein in Heemskerk!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
Misschien een verrassing, maar SR2010 komt naar het Stadserf in Schiedam. Last minute besloten.
Wel handig een Tomatenkas midden in het dorp.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het Glazen Huis is allang opgebouwd... Het staat op het Burgemeester Nielenplein in Heemskerk!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ook dat is alweer achterhaald. Het Glazen Huis komt naar het Dorpsplein in Lutjebroek, in samenwerking met Radio De Ontplofte Grindtegel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
Misschien een verrassing, maar SR2010 komt naar het Stadserf in Schiedam. Last minute besloten.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook dat is alweer achterhaald. Het Glazen Huis komt naar het Dorpsplein in Lutjebroek, in samenwerking met Radio De Ontplofte Grindtegel.
Domien, Veenstra zit vanavond bij Toy Story 3 in the USA.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef -Hans- het volgende:
Zit Domien er vanavond weer of is Veenstra al terug??
Domien zit er vandaag, morgen en overmorgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:18 schreef -Hans- het volgende:
Zit Domien er vanavond weer of is Veenstra al terug??
Om volledig te zijn, vrijdag zitten Ekdom, Iemand Anders en Tjibbe Tjibsma er.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Domien zit er vandaag, morgen en overmorgen.
edit: O nee, overmorgen zit Iemand Anders er.
ja, jammer dat ze zijn nieuwe werk nooit laten horenquote:
Ik kreeg laatst een in memoriam van Iemand Anders vanuit mijn tennisclub om meer vrijwilligers te krijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om volledig te zijn, vrijdag zitten Ekdom, Iemand Anders en Tjibbe Tjibsma er.
Domien naar de stek van Veenstra, Veenstra naar de tijd van Stendersquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
Domien moet toch nog altijd 'groot' nieuws brengen ofniet ? Hij twitterde paar dagen terug : 'Wil iets heel graag van de daken schreeuwen, maar het mag nog niet'. Ander radio station ? Nieuw programma ?
hij mag vrijdag Ekstra Weekend doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
Domien moet toch nog altijd 'groot' nieuws brengen ofniet ? Hij twitterde paar dagen terug : 'Wil iets heel graag van de daken schreeuwen, maar het mag nog niet'. Ander radio station ? Nieuw programma ?
Gezien de ongetwijfeld stevige verschuivingen per september zou een nieuw programma voor hem niet zo raar zijn. Doorschuiven naar de doordeweekse programmering bijvoorbeeld. Maar goed, da's pure speculatie en daar hou ik niet van.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:45 schreef Paul-89 het volgende:
Net of de bezoekers van 3fmfan.nl leidend zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:48 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/polls
Kane wordt dus nieuwe MH![]()
![]()
WEER een kut MH
Idd, en maar 54 stemmenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Net of de bezoekers van 3fmfan.nl leidend zijn.
Er staan wat denk je, niet wat hoop je...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:48 schreef Pino112 het volgende:
![]()
WEER een kut MH
Vast een Kane-fanclub die op hol geslagen is... en niet goed kan lezen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:48 schreef Pino112 het volgende:
![]()
WEER een kut MH
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vast een Kane-fanclub die op hol geslagen is... en niet goed kan lezen.![]()
[edit]
Even de stats ingedoken. Het is een besloten Kane-fanhyve met 1100 leden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |