Hoezo niet een compleet dorpquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
een paar huizen is ook niet verkeerd
Wat een goede ideeën heb jijquote:
Wat een zelfkennisquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk alleen maar goede ideeën
valt wel mee het is wel eens sneller gegaanquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga ook al ruim 23 jaar met mezelf om dus dan mag het wel een keertje
wat voor smaak?quote:
Ik zei in de vorige sc ook al wat hoorquote:
ja wel hoor ik vind jouw zelfkennis subliemquote:
Dat had ik helemaal niet gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei in de vorige sc ook al wat hoor
Alleen ik doe er zo vaak wat meequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja wel hoor ik vind jouw zelfkennis subliem![]()
Lekker lekker lekkerquote:
Ik welquote:
waar staat die O voor?quote:
Opgegeten.quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Hoe is het hier? Nog een beetje gezellig?
Marijkequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naat!quote:
He Bertquote:
Hoi Pandameisjequote:
Huh? Users Die Overal Worden Opgegetenquote:
Prima, scheikunde was wel moeilijk om te lerenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Huh? Users Die Overal Worden Opgegeten
Prima ik heb alleen erg trek in chips maar dan moet ik opstaan en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Bert![]()
Hier alles okeeBij jou dan?
[..]
Hoi Pandameisje![]()
En mooi
Hoe is het met jou dan?
Maar je gaat het morgen wel halen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima, scheikunde was wel moeilijk om te leren
Prima, de hele dag scheikunde geleerd omdat morgen proefwerkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Bert![]()
Hier alles okeeBij jou dan?
oke hihiquote:
Dat hoop ikquote:
Nu je het zegt, ik heb donderdag Eco Tentamenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima, de hele dag scheikunde geleerd omdat morgen proefwerk
Hihihihiquote:
Oeh, alvast succesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Prima, de hele dag scheikunde geleerd omdat morgen proefwerk
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Prima ik heb alleen erg trek in chips maar dan moet ik opstaan en daar heb ik geen zin in
jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihihiHoi Trev!
Hoe is het bij jou?
[..]
Oeh, alvast succesIn welk jaar zit je en wat doe je?
[..]Lekker aan het relaxen dus
Leuk hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naat!Hoe was je verjaardagspartijtje?
Goed, een beetje moe en daar?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HihihihiHoi Trev!
Hoe is het bij jou?
[..]
[..]Lekker aan het relaxen dus
Thanksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik al gezegd hequote:
Oeh, pittig dus... Ik had door de leraar echt moeite met scheikunde, dat was dan ook het enige vijfje wat ik na mijn eindexamens hadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:07 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Thanks! 5VWO, proefwerkweek-proefwerk
Ik zie ook niet alles meer wat er gepost wordquote:
Das best wel een lange tijdquote:[..]
Oeh, pittig dus... Ik had door de leraar echt moeite met scheikunde, dat was dan ook het enige vijfje wat ik na mijn eindexamens had
Willen jullie wel geloven dat ik nu al sinds half 6 mijn Tomtom aan het updaten benDuurt lang!
Mn broer is vandaag jarig en dus mis ik mn pa net iets meer dan normaalquote:
Ga je niet langs?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn broer is vandaag jarig en dus mis ik mn pa net iets meer dan normaal
Dat is minderquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn pa is dood en mn broer zit nu op school. Daarnaast woont mn broer 200 km verderop en is mn auto kapot. Dus nee ik ga niet langsquote:
Sorry dat wist ik nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn pa is dood en mn broer zit nu op school. Daarnaast woont mn broer 200 km verderop en is mn auto kapot. Dus nee ik ga niet langs
Geeft nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef AskMe het volgende:
[..]
Sorry dat wist ik niet![]()
200 km is inderdaad wat ver ja
Is je auto alweer kapot ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Als mn auto niet kapot was dan had ik waarschijnlijk wel naar Rdam gereden :y
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doeggquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen meis! Doe rustig aan.
Ik ben weer weg, laters!
Nog steedsquote:
snikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jij bent pas over 2 jaar aan de beurt, op je beurt wachten dus
Nee.quote:
Omdat ik morgen weer dreads heb.quote:
Matthijsquote:
en hoe is het nuquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik morgen weer dreads heb.
Nat en dood.quote:
12 uurquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MatthijsTot hoe laat moet jij donderdag naar schooool?
Waarschijnlijk verstond hij/zij nathalie ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
Neem ik de telefoon op met mijn naam, Nathanael, zegt degene aan de andere kant: Sorry mevrouw, ik heb waarschijnlijk verkeerd gedraaid
MEVROUW![]()
Ik heb toch echt een lage stem hoor
zal welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verstond hij/zij nathalie ofzo.
Verdomme. Ik heb om 1 uur toets.quote:
Ik had het allang opgegevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef timmmmm het volgende:
De teloorgang van ONZ is een voldongen feit, wat mij betreft. Ik ga het niet eens meer proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef 8108139dpths het volgende:
Fuck. ¤ 4960 verloren met poker...
Doe je online of heb je een offline spel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan allebei met dit spel... offline (tegen de computer), netwerk of via internet...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je online of heb je een offline spel?
Vrijdag vrije dag dus dat wordt ook geen mini-meet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb om 1 uur toets.
NCIS gekeken, en daarna half nog een aflevering maar vond die niet zo leuk... dus afgehaakt.quote:
Vrijdag ben ik eenzaam aan het doen in Purmerend.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vrijdag vrije dag dus dat wordt ook geen mini-meet.
Volgende week perhaps !?
Eenzaam?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik eenzaam aan het doen in Purmerend.
Ow wacht, er staat spamsletjequote:
Dat valt nog wel mee ter vergelijking waar ik woonquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het maar the middle of nowhere daar vlakbij Purmerend.![]()
Kan het nog erger dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee ter vergelijking waar ik woon
Dat valt toch best wel mee? Alhoewel, de Beemsterpolder, Purmerland, etc... ja...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het maar the middle of nowhere daar vlakbij Purmerend.![]()
Beemsterkaasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee? Alhoewel, de Beemsterpolder, Purmerland, etc... ja...![]()
Laat maar.![]()
Ja. Bart moet werken.quote:
Nouja ik was zo dit weekend daar ergens, Swaenenburgh heette dat hostelgevalhuisjedinges, maar daar is gewoon niks anders dan een paar boerderijtjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee? Alhoewel, de Beemsterpolder, Purmerland, etc... ja...![]()
Laat maar.![]()
Nog nooit in Smallebrugge geweest zeker?quote:
true... Purmerend ligt tussen meerdere polders in, dus is inderdaad omringd door alleen maar kleine dorpjes en boerderijen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja ik was zo dit weekend daar ergens, Swaenenburgh heette dat hostelgevalhuisjedinges, maar daar is gewoon niks anders dan een paar boerderijtjes
Je wilt langskomen he?quote:
Neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog nooit in Smallebrugge geweest zeker?
Dat lijkt nog erger dan dat het hier isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog nooit in Smallebrugge geweest zeker?
Gehucht hier vlakbij, er staan maar 5 huizenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gehucht hier vlakbij, er staan maar 5 huizenHeeft ook maar 10 inwoners.
Als Ez het goed vindt, vind ik het ook goed. Zolang je maar niet al te vroeg bent, ik heb nogal de neiging om naakt rond te lopen daar.quote:
Dan is Lintelo toch nog iets groterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gehucht hier vlakbij, er staan maar 5 huizenHeeft ook maar 10 inwoners.
Ik denk dat Aalten wel iets meer inwoners heeftquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt nog erger dan dat het hier is![]()
Wie?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is Lintelo toch nog iets groter
Er staat wel 1 van de klokkestoelen.quote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat Aalten wel iets meer inwoners heeft
Het gat waar ik woon(buurtschap van Aaltenquote:
Ahhh okquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Het gat waar ik woon(buurtschap van Aalten)
En dat er een klokkenstoel is in Oudehorne, waar ik bijna een jaar lang zo ongeveer elk weekend wasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
TeringIk kom er net achter dat er een klokkenhuis is in Sneek, terwijl ik er 2 jaar lang bijna dagelijks langskwam
Jij weet niet precies waar ik woon.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus nu weet wel waar ik ongeveer woon
Wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij weet niet precies waar ik woon.
Dat is waar.quote:
Hey wat leuk, een foto van Heerenveenquote:
Nope, maar it fean is wel een kutdorp.quote:
Heus nie. Wij hebben SC Heerenveen en dus volle parkeerplaatsen en asociale mensen, helemaal als Feyenoord of Ajax hier komt spelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, maar it fean is wel een kutdorp.
Voetbal is kut. Schaatsen ook. Het centrum is totaal niet leuk en uitgaan ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus nie. Wij hebben SC Heerenveen en dus volle parkeerplaatsen en asociale mensen, helemaal als Feyenoord of Ajax hier komt spelen.![]()
En we hebben Thialf.![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voetbal is kut. Schaatsen ook. Het centrum is totaal niet leuk en uitgaan ook niet.
Wij hebben Cambuur, en een leuker centrumquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus nie. Wij hebben SC Heerenveen en dus volle parkeerplaatsen en asociale mensen, helemaal als Feyenoord of Ajax hier komt spelen.![]()
En we hebben Thialf.![]()
![]()
![]()
Moeten die niet vanavond spelen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben Cambuur, en een leuker centrum
Ik vind Leeuwarden ook kut. Net als Groningen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Heerenveen is dat ik er altijd weer heel snel vandaan ben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klopt
ECHT NIET, schaatsen is leuk.
Centrum is inderdaad kut.
Uitgaan is sowieso kut.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Moesten gister. 8-1 winst op FC Oss. Met nog een wereldgoal van ons, een omhaalquote:
Sowieso leukere winkels. Terraplusquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Heerenveen is dat ik er altijd weer heel snel vandaan ben.Ja echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Maar die liggen niet echt in de buurt. Groningen is ook beter dan Leeuwarden, alleen Leeuwardenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind Leeuwarden ook kut. Net als Groningen.
Enige steden waar ik uit mijn dak ging tijdens het shoppen was Eindhoven en Antwerpen.
Als ze van het weekend maar verliezenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moesten gister. 8-1 winst op FC Oss. Met nog een wereldgoal van ons, een omhaal
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Heerenveen is dat ik er altijd weer heel snel vandaan ben.EN dat ik er geboren ben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee maar alles wat leuk is in mijn leven is ver weg of duur. Behalve mijn vriendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar die liggen niet echt in de buurt. Groningen is ook beter dan Leeuwarden, alleen Leeuwarden
Ja. Met de trein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
7 puntjes achter op DTC, 6 los van GAE. Dus mooi blijven winnen de laatste 4 wedstrijdenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze van het weekend maar verliezen
Wat is dat? Een straatnaam?quote:
En wat dacht jij dat de Graafschap ging doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
7 puntjes achter op DTC, 6 los van GAE. Dus mooi blijven winnen de laatste 4 wedstrijden
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Met de trein.Vast wel, vrije tijd zat tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat is verleden.quote:
Ziekenhuis toch?quote:
Oja, weet ik veel ik was er weg toen ik 3 1/2 was en ben thuis geboren (in de Vliet, nummer 94 om precies te zijn)quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ziekenhuis toch?Hoe komen ze bij die namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tofquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vast wel, vrije tijd zat tegenwoordig.
[..]
Ziekenhuis toch?Op het gemeentehuis staat Crackstate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je nagaan.
![]()
[..]
Ziekenhuis toch?Hahahaha...idiote friezen ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Altijd nog beter dan de langepijpsteeg en de kortepijpsteeg in Sneek.quote:
Zo oud ben je nietquote:
Dat is me nog nooit opgevallen hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op het gemeentehuis staat Crackstate.Kun je nagaan.
![]()
ST is nog maar 18 ja!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan de langepijpsteeg en de kortepijpsteeg in Sneek.
[..]
Zo oud ben je nietje bent nog een fris blaadje joh!
Bestond dat ziekenhuis toen al wel?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Heerlijk al die namenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan de langepijpsteeg en de kortepijpsteeg in Sneek.
[..]
Punten morsen, nee maar Cambuur moet geen 1e worden. Mooie 2e, dan play-offs, wij weer twee knotsgekke weken in Leeuwarden en uiteindelijk net niet promoveren. Dan sponsors binnen slepen en volgend seizoen eerste worden. Zo zou het moeten gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat dacht jij dat de Graafschap ging doen?
quote:
Denk je dat het daar op neer komt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Punten morsen, nee maar Cambuur moet geen 1e worden. Mooie 2e, dan play-offs, wij weer twee knotsgekke weken in Leeuwarden en uiteindelijk net niet promoveren. Dan sponsors binnen slepen en volgend seizoen eerste worden. Zo zou het moeten gaan.
hihiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja hoor schat, als jij dat wilt
Het komt hier op neer: voetbal is stomquote:
Weet ik toch nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bestond dat ziekenhuis toen al wel?
Mijn interesseert het ook niet veel maar als ik iemand die fan is van een club er mee kan stangen vind ik het wel leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het komt hier op neer: voetbal is stom
Awesome!quote:
Ik hoop dat het zo gaat. Play-offs komen er wel. Maar ze moeten niet promoveren. Dan zijn ze net als RKC en Volendam. In de onderste regionen spelen en degraderen. Is voor de club en supporters niet goed natuurlijk.quote:
QFTquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het komt hier op neer: voetbal is stom
Ik hoop dat de Graafschap het beter gaat doen maar dat wil ook nog wel eens wisselenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo gaat. Play-offs komen er wel. Maar ze moeten niet promoveren. Dan zijn ze net als RKC en Volendam. In de onderste regionen spelen en degraderen. Is voor de club en supporters niet goed natuurlijk.
Mijn moeder zegt van welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bestond dat ziekenhuis toen al wel?
Aha, okequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Awesome!Ik heb alleen herkansing, dus ik weet niet hoe laat ik in Heerenveen ben dan.
Gezellig, allemaal mensen van dezelfde leeftijd daar en allemaal erg aardigquote:
Ook nog wat besloten of alleen maar lopen ouwehoeren?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Gezellig, allemaal mensen van dezelfde leeftijd daar en allemaal erg aardig
Ja dat is altijd wennen, maar 's ochtends ben je altijd 10x zo moe als eerstquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef justmattie het volgende:
Ik moet zo op bed, maar ben door die zomertijdverandering nog niet moe...
Daar heb ik nooit last van..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef justmattie het volgende:
Trein van 5 over 2 of die van half 3quote:
Ook nog wat gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook nog wat besloten of alleen maar lopen ouwehoeren?
Ik ben wel moe, maar dat komt meer door andere dingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef justmattie het volgende:
Slaapgebrek door Fok ???quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben wel moe, maar dat komt meer door andere dingen.
Haha, dan wacht ik daar welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trein van 5 over 2 of die van half 3
Jullie hebben morgen een mini meet?quote:
Slaapgebrek door medicijnen, tot half 5 ofzo liggen draaienquote:
Good evening lord zoekjewatquote:
Donderdagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Jullie hebben morgen een mini meet?
Goedeavondquote:
Ja verdomme. Gister was ik om 00:30 nog niet moe maar toch de TV uitgezet. En om 7:00 ging de wekker weer teringmoe natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wennen, maar 's ochtends ben je altijd 10x zo moe als eerst
Oh ja dat had je verteldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Slaapgebrek door medicijnen, tot half 5 ofzo liggen draaien
Fossielquote:
Coolquote:
Ja en dan voel je je kutquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja verdomme. Gister was ik om 00:30 nog niet moe maar toch de TV uitgezet. En om 7:00 ging de wekker weer teringmoe natuurlijk
En dat zuigt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:54 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Oh ja dat had je verteld![]()
Waaromm neem/nam je die medicijnen dan?
Jij wil ook he.quote:
Even douchen en het is er weer uitquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat zuigt.
Omdat dat moest, want ik moest leren, en anders kan ik me niet concentreren.
hmm.... misschien moet ik dat ook maar eens proberenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Even douchen en het is er weer uit
haha ik kan me maximaal een kwartier concemtreren op huiswerk. Daarna is het msn aan of naar buitenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dat zuigt.
Omdat dat moest, want ik moest leren, en anders kan ik me niet concentreren.
Donderdag!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Jullie hebben morgen een mini meet?
ADD is niet grappig.quote:
Ik heb altijd MSN aan tijdens het huiswerk makenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:58 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
haha ik kan me maximaal een kwartier concemtreren op huiswerk. Daarna is het msn aan of naar buiten
Dat heb ik dus ook als ik mijn medicijnen niet slik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:58 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
haha ik kan me maximaal een kwartier concemtreren op huiswerk. Daarna is het msn aan of naar buiten
Nee dat zei ik ook nietquote:
Ik ook meestalquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:59 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd MSN aan tijdens het huiswerk maken
Douchenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:57 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
hmm.... misschien moet ik dat ook maar eens proberen
Gelukkig maar.quote:
Soms wel hoor. Een ex van mij had het. Meestal konden we er smakelijk om lachenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook als ik mijn medicijnen niet slik.En ik vergeet ze nogal vaak
hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook meestalMeeste mensen op msn praten niet tegen me
dusja
Ik ook vaakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Soms wel hoor. Een ex van mij had het. Meestal konden we er smakelijk om lachen
Dat is helemaal niet apart, dat is heel normaal. Hyperfocussen heet dat, heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:02 schreef zoekjewat het volgende:
[..]concentratieproblemen? Ik heb een aparte vorm, ik kan urenlang draaien (dj), msn'en, gamen, chillen en weet ik wat, maar na een kwartier huiswerk ben ik de weg kwijt
Ik zit vaak te praten met BanaanTelefoon maar als er andere vrienden online ook gewoon met hunquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook als ik mijn medicijnen niet slik.En ik vergeet ze nogal vaak
Weet ik niet. Vinden me niet zo aardig.quote:
Misschien omdat huiswerk niet leuk is en jouw genoemde voorbeelden wel ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:02 schreef zoekjewat het volgende:
[..]concentratieproblemen? Ik heb een aparte vorm, ik kan urenlang draaien (dj), msn'en, gamen, chillen en weet ik wat, maar na een kwartier huiswerk ben ik de weg kwijt
Voor mijn doen hebben we al een best lang gesprek.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vinden me niet zo aardig.
Nee, meesten beginnen niet uit zichzelf op msn tegen mij te lullen. Ik spreek sowieso maar een paar mensen uit mijn lijst regelmatig
Damn, doen we goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor mijn doen hebben we al een best lang gesprek.
Waarom heb je het danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Damn, doen we goed.
Ik vind msn eigenlijk helemaal neit leuk.
ja klopt he, van de 200 personen spreekquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vinden me niet zo aardig.
Nee, meesten beginnen niet uit zichzelf op msn tegen mij te lullen. Ik spreek sowieso maar een paar mensen uit mijn lijst regelmatig
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Misschien omdat huiswerk niet leuk is en jouw genoemde voorbeelden wel ?
Ik wel, ik ben altijd heel druk en melig op msn tegen bekenden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Damn, doen we goed.
Ik vind msn eigenlijk helemaal neit leuk.
Het is wel makkelijk.quote:
200 personenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ja klopt he, van de 200 personen spreek
ik er verspreid over een paar keer maar 50. Alleen als iemand iets van me wil of wilt weten, of ik met een meid in de mix ben praten mensen zomaar
van de 90 spreek ik er maar 10 ofzo regelmatig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ja klopt he, van de 200 personen spreek
ik er verspreid over een paar keer maar 50. Alleen als iemand iets van me wil of wilt weten, of ik met een meid in de mix ben praten mensen zomaar
Oke, ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
Waar ik me ook de godvertering aan heb geërgerd vandaag he. Ik bel de tandarts en wil een afspraak. Wanneer interesseert me niet, als ik maar om 8 uur aan de beurt ben. Zegt die vrouw, we beginnen 8:15. Ik zo ook prima. Plant ze me in om 8:25 ik zo wtfbbq jullie beginnen net 8:15 zeg je en ik wil als eerste, niet als tweede om 8:25 maar dat was dan niet zo volgens haar. Ik moet het nog maar zien over 3 wekenpauper tandarts en zn hoerenassistente
Wat is dat met tandartsen en zo verdomd arrogant lopen doen. Die van mij ook al.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
Waar ik me ook de godvertering aan heb geërgerd vandaag he. Ik bel de tandarts en wil een afspraak. Wanneer interesseert me niet, als ik maar om 8 uur aan de beurt ben. Zegt die vrouw, we beginnen 8:15. Ik zo ook prima. Plant ze me in om 8:25 ik zo wtfbbq jullie beginnen net 8:15 zeg je en ik wil als eerste, niet als tweede om 8:25 maar dat was dan niet zo volgens haar. Ik moet het nog maar zien over 3 wekenpauper tandarts en zn hoerenassistente
Klopt, maar ze hebben allemaal hetzelfde werkzame bestandsdeelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef Neelix het volgende:
Maar DW, d'r zijn nu toch ook wel andere medicijnen tegen ADD ?
Doe eens nietquote:
Ik heb al 15+ jaar mot met die kerel elke keer als ik er weer komquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat is dat met tandartsen en zo verdomd arrogant lopen doen. Die van mij ook al.
Wat maken die 10 minuten uit?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
Ik niet. Vaak staat het wel aan, maar blijft het daar wel bij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben altijd heel druk en melig op msn tegen bekenden.
dood aan de hoeretandartsemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
Volgens mij was er laatst een nieuwe op de markt gekomen die je maar 1x per dag hoeft te slikken en die ook een ander werkend bestanddeel heeft. Ik weet alleen niet meer hoe dat heet...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben allemaal hetzelfde werkzame bestandsdeelAangezien ik het een tijdje niet meer genomen had, en dan ook nog eens vrij laat, werkt het wat sterker
Wat een hoerentandarts.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
School begint 8:45 en ik kan het me niet veroorloven om veel te missen. Opleiding van 3,5 jaar in 2,5 jaar enzulks. Plus dat het hier om principe'squote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb 88 mensen waarvan ik er 1 altijd spreek. 1 praat altijd tegen me en ik regeageer gewoon. En een beste vriend die alleen weekend's online is omdat hij al een echte kantoorbaan heeft.
Ik zei toch sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe eens niet
[..]
Ik heb al 15+ jaar mot met die kerel elke keer als ik er weer kom
Ik ben altijd bijdehand daar, heerlijk want hij ergert zich daar dood aan![]()
Waarom 2,5 jaar doen over een studie van 3,5 jaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
School begint 8:45 en ik kan het me niet veroorloven om veel te missen. Opleiding van 3,5 jaar in 2,5 jaar enzulks. Plus dat het hier om principe's![]()
![]()
![]()
Die ik nu heb hoef ik ook maar 1 keer per dag te slikkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgens mij was er laatst een nieuwe op de markt gekomen die je maar 1x per dag hoeft te slikken en die ook een ander werkend bestanddeel heeft. Ik weet alleen niet meer hoe dat heet...
Iets met al teveel opleidingen gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:14 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Waarom 2,5 jaar doen over een studie van 3,5 jaar
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
Ik maar 1 en dat is lichtelijk doodsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |