quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Misschien omdat huiswerk niet leuk is en jouw genoemde voorbeelden wel ?
Ik wel, ik ben altijd heel druk en melig op msn tegen bekenden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Damn, doen we goed.
Ik vind msn eigenlijk helemaal neit leuk.
Het is wel makkelijk.quote:
200 personenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ja klopt he, van de 200 personen spreek
ik er verspreid over een paar keer maar 50. Alleen als iemand iets van me wil of wilt weten, of ik met een meid in de mix ben praten mensen zomaar
van de 90 spreek ik er maar 10 ofzo regelmatig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ja klopt he, van de 200 personen spreek
ik er verspreid over een paar keer maar 50. Alleen als iemand iets van me wil of wilt weten, of ik met een meid in de mix ben praten mensen zomaar
Oke, ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
Waar ik me ook de godvertering aan heb geërgerd vandaag he. Ik bel de tandarts en wil een afspraak. Wanneer interesseert me niet, als ik maar om 8 uur aan de beurt ben. Zegt die vrouw, we beginnen 8:15. Ik zo ook prima. Plant ze me in om 8:25 ik zo wtfbbq jullie beginnen net 8:15 zeg je en ik wil als eerste, niet als tweede om 8:25 maar dat was dan niet zo volgens haar. Ik moet het nog maar zien over 3 wekenpauper tandarts en zn hoerenassistente
Wat is dat met tandartsen en zo verdomd arrogant lopen doen. Die van mij ook al.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
Waar ik me ook de godvertering aan heb geërgerd vandaag he. Ik bel de tandarts en wil een afspraak. Wanneer interesseert me niet, als ik maar om 8 uur aan de beurt ben. Zegt die vrouw, we beginnen 8:15. Ik zo ook prima. Plant ze me in om 8:25 ik zo wtfbbq jullie beginnen net 8:15 zeg je en ik wil als eerste, niet als tweede om 8:25 maar dat was dan niet zo volgens haar. Ik moet het nog maar zien over 3 wekenpauper tandarts en zn hoerenassistente
Klopt, maar ze hebben allemaal hetzelfde werkzame bestandsdeelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef Neelix het volgende:
Maar DW, d'r zijn nu toch ook wel andere medicijnen tegen ADD ?
Doe eens nietquote:
Ik heb al 15+ jaar mot met die kerel elke keer als ik er weer komquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat is dat met tandartsen en zo verdomd arrogant lopen doen. Die van mij ook al.
Wat maken die 10 minuten uit?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
Ik niet. Vaak staat het wel aan, maar blijft het daar wel bij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben altijd heel druk en melig op msn tegen bekenden.
dood aan de hoeretandartsemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
Volgens mij was er laatst een nieuwe op de markt gekomen die je maar 1x per dag hoeft te slikken en die ook een ander werkend bestanddeel heeft. Ik weet alleen niet meer hoe dat heet...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben allemaal hetzelfde werkzame bestandsdeelAangezien ik het een tijdje niet meer genomen had, en dan ook nog eens vrij laat, werkt het wat sterker
Wat een hoerentandarts.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
School begint 8:45 en ik kan het me niet veroorloven om veel te missen. Opleiding van 3,5 jaar in 2,5 jaar enzulks. Plus dat het hier om principe'squote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb 88 mensen waarvan ik er 1 altijd spreek. 1 praat altijd tegen me en ik regeageer gewoon. En een beste vriend die alleen weekend's online is omdat hij al een echte kantoorbaan heeft.
Ik zei toch sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe eens niet
[..]
Ik heb al 15+ jaar mot met die kerel elke keer als ik er weer kom
Ik ben altijd bijdehand daar, heerlijk want hij ergert zich daar dood aan![]()
Waarom 2,5 jaar doen over een studie van 3,5 jaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
School begint 8:45 en ik kan het me niet veroorloven om veel te missen. Opleiding van 3,5 jaar in 2,5 jaar enzulks. Plus dat het hier om principe's![]()
![]()
![]()
Die ik nu heb hoef ik ook maar 1 keer per dag te slikkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgens mij was er laatst een nieuwe op de markt gekomen die je maar 1x per dag hoeft te slikken en die ook een ander werkend bestanddeel heeft. Ik weet alleen niet meer hoe dat heet...
Iets met al teveel opleidingen gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:14 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Waarom 2,5 jaar doen over een studie van 3,5 jaar
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef justmattie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |