Eenzaam?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik eenzaam aan het doen in Purmerend.
Ow wacht, er staat spamsletjequote:
Dat valt nog wel mee ter vergelijking waar ik woonquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het maar the middle of nowhere daar vlakbij Purmerend.![]()
Kan het nog erger dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee ter vergelijking waar ik woon
Dat valt toch best wel mee? Alhoewel, de Beemsterpolder, Purmerland, etc... ja...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het maar the middle of nowhere daar vlakbij Purmerend.![]()
Beemsterkaasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee? Alhoewel, de Beemsterpolder, Purmerland, etc... ja...![]()
Laat maar.![]()
Ja. Bart moet werken.quote:
Nouja ik was zo dit weekend daar ergens, Swaenenburgh heette dat hostelgevalhuisjedinges, maar daar is gewoon niks anders dan een paar boerderijtjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee? Alhoewel, de Beemsterpolder, Purmerland, etc... ja...![]()
Laat maar.![]()
Nog nooit in Smallebrugge geweest zeker?quote:
true... Purmerend ligt tussen meerdere polders in, dus is inderdaad omringd door alleen maar kleine dorpjes en boerderijen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja ik was zo dit weekend daar ergens, Swaenenburgh heette dat hostelgevalhuisjedinges, maar daar is gewoon niks anders dan een paar boerderijtjes
Je wilt langskomen he?quote:
Neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog nooit in Smallebrugge geweest zeker?
Dat lijkt nog erger dan dat het hier isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog nooit in Smallebrugge geweest zeker?
Gehucht hier vlakbij, er staan maar 5 huizenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |