Waarschijnlijk verstond hij/zij nathalie ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
Neem ik de telefoon op met mijn naam, Nathanael, zegt degene aan de andere kant: Sorry mevrouw, ik heb waarschijnlijk verkeerd gedraaid
MEVROUW![]()
Ik heb toch echt een lage stem hoor
zal welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verstond hij/zij nathalie ofzo.
Verdomme. Ik heb om 1 uur toets.quote:
Ik had het allang opgegevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef timmmmm het volgende:
De teloorgang van ONZ is een voldongen feit, wat mij betreft. Ik ga het niet eens meer proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:52 schreef 8108139dpths het volgende:
Fuck. ¤ 4960 verloren met poker...
Doe je online of heb je een offline spel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan allebei met dit spel... offline (tegen de computer), netwerk of via internet...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je online of heb je een offline spel?
Vrijdag vrije dag dus dat wordt ook geen mini-meet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme. Ik heb om 1 uur toets.
NCIS gekeken, en daarna half nog een aflevering maar vond die niet zo leuk... dus afgehaakt.quote:
Vrijdag ben ik eenzaam aan het doen in Purmerend.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vrijdag vrije dag dus dat wordt ook geen mini-meet.
Volgende week perhaps !?
Eenzaam?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik eenzaam aan het doen in Purmerend.
Ow wacht, er staat spamsletjequote:
Dat valt nog wel mee ter vergelijking waar ik woonquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het maar the middle of nowhere daar vlakbij Purmerend.![]()
Kan het nog erger dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee ter vergelijking waar ik woon
Dat valt toch best wel mee? Alhoewel, de Beemsterpolder, Purmerland, etc... ja...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het maar the middle of nowhere daar vlakbij Purmerend.![]()
Beemsterkaasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee? Alhoewel, de Beemsterpolder, Purmerland, etc... ja...![]()
Laat maar.![]()
Ja. Bart moet werken.quote:
Nouja ik was zo dit weekend daar ergens, Swaenenburgh heette dat hostelgevalhuisjedinges, maar daar is gewoon niks anders dan een paar boerderijtjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee? Alhoewel, de Beemsterpolder, Purmerland, etc... ja...![]()
Laat maar.![]()
Nog nooit in Smallebrugge geweest zeker?quote:
true... Purmerend ligt tussen meerdere polders in, dus is inderdaad omringd door alleen maar kleine dorpjes en boerderijen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja ik was zo dit weekend daar ergens, Swaenenburgh heette dat hostelgevalhuisjedinges, maar daar is gewoon niks anders dan een paar boerderijtjes
Je wilt langskomen he?quote:
Neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog nooit in Smallebrugge geweest zeker?
Dat lijkt nog erger dan dat het hier isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog nooit in Smallebrugge geweest zeker?
Gehucht hier vlakbij, er staan maar 5 huizenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |