Voetbal is kut. Schaatsen ook. Het centrum is totaal niet leuk en uitgaan ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus nie. Wij hebben SC Heerenveen en dus volle parkeerplaatsen en asociale mensen, helemaal als Feyenoord of Ajax hier komt spelen.![]()
En we hebben Thialf.![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voetbal is kut. Schaatsen ook. Het centrum is totaal niet leuk en uitgaan ook niet.
Wij hebben Cambuur, en een leuker centrumquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heus nie. Wij hebben SC Heerenveen en dus volle parkeerplaatsen en asociale mensen, helemaal als Feyenoord of Ajax hier komt spelen.![]()
En we hebben Thialf.![]()
![]()
![]()
Moeten die niet vanavond spelen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij hebben Cambuur, en een leuker centrum
Ik vind Leeuwarden ook kut. Net als Groningen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Heerenveen is dat ik er altijd weer heel snel vandaan ben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klopt
ECHT NIET, schaatsen is leuk.
Centrum is inderdaad kut.
Uitgaan is sowieso kut.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Moesten gister. 8-1 winst op FC Oss. Met nog een wereldgoal van ons, een omhaalquote:
Sowieso leukere winkels. Terraplusquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Heerenveen is dat ik er altijd weer heel snel vandaan ben.Ja echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Maar die liggen niet echt in de buurt. Groningen is ook beter dan Leeuwarden, alleen Leeuwardenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind Leeuwarden ook kut. Net als Groningen.
Enige steden waar ik uit mijn dak ging tijdens het shoppen was Eindhoven en Antwerpen.
Als ze van het weekend maar verliezenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moesten gister. 8-1 winst op FC Oss. Met nog een wereldgoal van ons, een omhaal
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het enige leuke aan Heerenveen is dat ik er altijd weer heel snel vandaan ben.EN dat ik er geboren ben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee maar alles wat leuk is in mijn leven is ver weg of duur. Behalve mijn vriendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar die liggen niet echt in de buurt. Groningen is ook beter dan Leeuwarden, alleen Leeuwarden
Ja. Met de trein.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
7 puntjes achter op DTC, 6 los van GAE. Dus mooi blijven winnen de laatste 4 wedstrijdenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze van het weekend maar verliezen
Wat is dat? Een straatnaam?quote:
En wat dacht jij dat de Graafschap ging doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
7 puntjes achter op DTC, 6 los van GAE. Dus mooi blijven winnen de laatste 4 wedstrijden
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Met de trein.Vast wel, vrije tijd zat tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ja maar dat is verleden.quote:
Ziekenhuis toch?quote:
Oja, weet ik veel ik was er weg toen ik 3 1/2 was en ben thuis geboren (in de Vliet, nummer 94 om precies te zijn)quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ziekenhuis toch?Hoe komen ze bij die namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |