Tofquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vast wel, vrije tijd zat tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ziekenhuis toch?Op het gemeentehuis staat Crackstate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je nagaan.
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ziekenhuis toch?Hahahaha...idiote friezen ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Altijd nog beter dan de langepijpsteeg en de kortepijpsteeg in Sneek.quote:
Zo oud ben je nietquote:
Dat is me nog nooit opgevallen hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op het gemeentehuis staat Crackstate.Kun je nagaan.
![]()
ST is nog maar 18 ja!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan de langepijpsteeg en de kortepijpsteeg in Sneek.
[..]
Zo oud ben je nietje bent nog een fris blaadje joh!
Bestond dat ziekenhuis toen al wel?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Heerlijk al die namenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan de langepijpsteeg en de kortepijpsteeg in Sneek.
[..]
Punten morsen, nee maar Cambuur moet geen 1e worden. Mooie 2e, dan play-offs, wij weer twee knotsgekke weken in Leeuwarden en uiteindelijk net niet promoveren. Dan sponsors binnen slepen en volgend seizoen eerste worden. Zo zou het moeten gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat dacht jij dat de Graafschap ging doen?
quote:
Denk je dat het daar op neer komt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Punten morsen, nee maar Cambuur moet geen 1e worden. Mooie 2e, dan play-offs, wij weer twee knotsgekke weken in Leeuwarden en uiteindelijk net niet promoveren. Dan sponsors binnen slepen en volgend seizoen eerste worden. Zo zou het moeten gaan.
hihiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja hoor schat, als jij dat wilt
Het komt hier op neer: voetbal is stomquote:
Weet ik toch nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bestond dat ziekenhuis toen al wel?
Mijn interesseert het ook niet veel maar als ik iemand die fan is van een club er mee kan stangen vind ik het wel leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het komt hier op neer: voetbal is stom
Awesome!quote:
Ik hoop dat het zo gaat. Play-offs komen er wel. Maar ze moeten niet promoveren. Dan zijn ze net als RKC en Volendam. In de onderste regionen spelen en degraderen. Is voor de club en supporters niet goed natuurlijk.quote:
QFTquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het komt hier op neer: voetbal is stom
Ik hoop dat de Graafschap het beter gaat doen maar dat wil ook nog wel eens wisselenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo gaat. Play-offs komen er wel. Maar ze moeten niet promoveren. Dan zijn ze net als RKC en Volendam. In de onderste regionen spelen en degraderen. Is voor de club en supporters niet goed natuurlijk.
Mijn moeder zegt van welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bestond dat ziekenhuis toen al wel?
Aha, okequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Awesome!Ik heb alleen herkansing, dus ik weet niet hoe laat ik in Heerenveen ben dan.
Gezellig, allemaal mensen van dezelfde leeftijd daar en allemaal erg aardigquote:
Ook nog wat besloten of alleen maar lopen ouwehoeren?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Gezellig, allemaal mensen van dezelfde leeftijd daar en allemaal erg aardig
Ja dat is altijd wennen, maar 's ochtends ben je altijd 10x zo moe als eerstquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef justmattie het volgende:
Ik moet zo op bed, maar ben door die zomertijdverandering nog niet moe...
Daar heb ik nooit last van..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef justmattie het volgende:
Trein van 5 over 2 of die van half 3quote:
Ook nog wat gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook nog wat besloten of alleen maar lopen ouwehoeren?
Ik ben wel moe, maar dat komt meer door andere dingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef justmattie het volgende:
Slaapgebrek door Fok ???quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben wel moe, maar dat komt meer door andere dingen.
Haha, dan wacht ik daar welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trein van 5 over 2 of die van half 3
Jullie hebben morgen een mini meet?quote:
Slaapgebrek door medicijnen, tot half 5 ofzo liggen draaienquote:
Good evening lord zoekjewatquote:
Donderdagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:52 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Jullie hebben morgen een mini meet?
Goedeavondquote:
Ja verdomme. Gister was ik om 00:30 nog niet moe maar toch de TV uitgezet. En om 7:00 ging de wekker weer teringmoe natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:49 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wennen, maar 's ochtends ben je altijd 10x zo moe als eerst
Oh ja dat had je verteldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Slaapgebrek door medicijnen, tot half 5 ofzo liggen draaien
Fossielquote:
Coolquote:
Ja en dan voel je je kutquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja verdomme. Gister was ik om 00:30 nog niet moe maar toch de TV uitgezet. En om 7:00 ging de wekker weer teringmoe natuurlijk
En dat zuigt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:54 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Oh ja dat had je verteld![]()
Waaromm neem/nam je die medicijnen dan?
Jij wil ook he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |