abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2010 @ 13:34:33 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79828373
fijn om zonder tegenspraak je land kapot te zien gaan door linkse ratten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_79828762
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:34 schreef zoalshetis het volgende:
Is allemaal niet waar joh .... ik weet dit omdat mensen uit schubbekutteveen aangeven geen last van buitenlanders te hebben. Je mag stadsproblemen niet landelijk maken
pi_79828805
Gewoon allemaal uitzetten. Opgelost!

Tenminste dat is wat iedereen denkt toch? Of wat is een andere oplossing?
pi_79829358
quote:
Want? Vanaf 1960 t/m 2005 heeft Nederland alleen maar linkse regeringen gehad?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_kabinetten_sinds_WO_II

Ik zie toch regelmatig de VVD terugkomen of zijn die ook links?
pi_79829468
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef IHVK het volgende:

De meer radicalere oplossing wat eigenlijk sommige mensen wel willen maar nog niet durven te zeggen, het zal iets met een muur en tegen en kogel van doen hebben.
  donderdag 1 april 2010 @ 14:05:29 #56
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_79829627
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef IHVK het volgende:

De mensen die hier al zitten moet je gewoon een waardig bestaan bieden, maar voor nieuwe immigranten mogen wat mij betreft toch wel strengere (financiële) voorschriften komen.
The more debt, the better
  donderdag 1 april 2010 @ 14:07:35 #57
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_79829705
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:45 schreef Armageddon het volgende:
En daar is zo'n heel onderzoek voor nodig? Dat wisten we toch al?
Inderdaad. Al kun je er nog aan toevoegen dat Nederlandse hoogopgeleiden ook veel vaker dan gemiddeld naar het buitenland vertrekken. We importeren dus kansarmen en exporteren tegelijkertijd kansrijken.
pi_79829964
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:07 schreef Nobu het volgende:

[..]

Inderdaad. Al kun je er nog aan toevoegen dat Nederlandse hoogopgeleiden ook veel vaker dan gemiddeld naar het buitenland vertrekken. We importeren dus kansarmen en exporteren tegelijkertijd kansrijken.
Hoeveel dan?
  donderdag 1 april 2010 @ 14:15:41 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79830005
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:58 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Want? Vanaf 1960 t/m 2005 heeft Nederland alleen maar linkse regeringen gehad?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_kabinetten_sinds_WO_II

Ik zie toch regelmatig de VVD terugkomen of zijn die ook links?
weer die eeuwige dooddoener van linkse ratten. kan je misschien ook aangeven waar de niet-linkse partijen voor deze wantoestand hebben gezorgd?
pi_79830272
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

weer die eeuwige dooddoener van linkse ratten. kan je misschien ook aangeven waar de niet-linkse partijen voor deze wantoestand hebben gezorgd?
Lang leven oude fok topics

[Centraal] Feiten, cijfers en statistieken
quote:
Op Parlement & Politiek wordt het kabinet Marijnen (1963-1965; KVP, VVD, ARP en CHU) genoemd als regering welke begon met het naar Nederland halen van gastarbeiders...
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Vanwege een te kort op de arbeidsmarkt worden buitenlandse werknemers geworven.
http://www.parlement.com/9291000/modules/g0ceig7s
  donderdag 1 april 2010 @ 14:24:58 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79830432
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Lang leven oude fok topics

[Centraal] Feiten, cijfers en statistieken
[..]
het hierheen halen van gastarbeiders ja. het laten blijven is toch echt op conto van die linkse ratten als den uyl en andere landverraders. dus hou nou maar op met dom lullen en je schuld afschuiven.
pi_79830463
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het hierheen halen van gastarbeiders ja. het laten blijven is toch echt op conto van die linkse ratten als den uyl en andere landverraders. dus hou nou maar op met dom lullen en je schuld afschuiven.
  donderdag 1 april 2010 @ 14:25:50 #63
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_79830468
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Hoeveel dan?
Ongeveer 10% van alle hoogopgeleiden geloof ik.
pi_79830491
Je zegt iets over geld en Nederland is te klein.

Maar goed, okey, het kost geld. En nu?
pi_79830633
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ongeveer 10% van alle hoogopgeleiden geloof ik.
Ongeveer geloof je?
  donderdag 1 april 2010 @ 14:32:36 #66
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_79830726
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:30 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Ongeveer geloof je?
Ja, en als je een bron wilt stel ik voor dat je de documenten van de OESO over migratie gaat doorspitten.
pi_79830885
quote:

Graag een onderbouwing hiervan ipv te gooien met zulke termen. En dan mij met mijn 39 de schuld van de migratie golf in de schoenen te willen schuiven terwijl ik in de jaren 60 nog niet eens geboren was.

Lees het onderbouwde stuk op de onderstaande link eens .

http://sargasso.nl/archie(...)ld-van-links-toch-2/

Ik kan me totaal niet herkennen in de kritiek die je hier ten toon spreid tegen links. Fouten toegeven daar zijn we met zijn allen niet zo goed in, maar rechtse ratten hebben hier vaak nog meer problemen mee, en schuiven het makkelijkst de schuld af, helaas is het grootste gedeelte van het elektoraat zo om dat ze alle one liners van hun achterban klakkeloos overnemen.
pi_79831032
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:49 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Of is dit ook geen xenofobie?
Dit is recht door zee
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_79831050
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:32 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ja, en als je een bron wilt stel ik voor dat je de documenten van de OESO over migratie gaat doorspitten.
Ga je nu echt vragen of hij het zelf wil uitzoeken? Je weet toch ...in een discussie wordt gevraagd om cijfers wanneer er inhoudelijk verder niets meer uitkomt. Indirect geeft deze poster zijn ongelijk toe !
pi_79831811
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dit is recht door zee
Volgens mij is het nut van inburgeren de immigrant bekend maken met Nederland, iemand die in Utrecht gestudeerd en gepromoveerd is op notabene Nederlandse geschiedenis lijkt me niet de meest geschikte kandidaat voor een inburgeringscursus. Maarja hij heeft nu eenmaal een verblijfs en werkvergunning als conservator van ons Rijksmuseum dus aanpakken die uitvreters
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ga je nu echt vragen of hij het zelf wil uitzoeken? Je weet toch ...in een discussie wordt gevraagd om cijfers wanneer er inhoudelijk verder niets meer uitkomt. Indirect geeft deze poster zijn ongelijk toe !
Ik heb dit rapport gevonden:

http://www.oecd.org/dataoecd/27/5/33868740.pdf

En als ik het grafiek op pag. 13 zie denk ik dat het met de "braindrain" wel meevalt. Of is er nog een ander rapport?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tahiti op 01-04-2010 15:02:18 (typo) ]
  donderdag 1 april 2010 @ 15:31:16 #71
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_79832932
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:00 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Ik heb dit rapport gevonden:

http://www.oecd.org/dataoecd/27/5/33868740.pdf

En als ik het grafiek op pag. 13 zie denk ik dat het met de "braindrain" wel meevalt. Of is er nog een ander rapport?
Dat valt inderdaad erg mee, ik meende dat het aandeel hoogopgeleide immigranten ongeveer 4% was. Maar voor mijn bewering is de grafiek op pagina 10 eigenlijk interessanter.

Oh, wacht. Tijd voor koffie

[ Bericht 8% gewijzigd door Nobu op 01-04-2010 15:36:27 ]
pi_79838305
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Bron: NRC...

Van de Beeks antwoorden komen hard aan. Sinds de jaren zeventig is er in Nederland nauwelijks onderzoek gedaan naar de economische effecten van immigratie, uit angst de xenofobe rechterzijde in de kaart te spelen. Door die omissie zijn harde waarheden niet aan het licht gekomen, zegt Van de Beek. Zo heeft het beleid van de jaren zestig om arbeidskrachten te werven buiten Europa de modernisering van de Nederlandse industrie nodeloos vertraagd. De herstructurering van de jaren tachtig maakte van veel immigranten uitkeringstrekkers. En de Nederlandse verzorgingsstaat trekt nog steeds vooral nieuwkomers die de economie meer kosten dan zij eraan bijdragen. ...
Door WIE en bij WELKE bedrijven zijn al die immigranten in de jaren 60 en 70 naar Nederland gehaald en te werk gesteld ?

De vervuiler betaalt ?
pi_79838486
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef Tahiti het volgende:
Veel hoogopgeleide mensen vanuit bijvoorbeeld Azie willen niet naar Nederland vanwege het zogenaamde lage salaris maar vanwege het xenofobe klimaat in Nederland. Het is bespottelijk dat we miljoenen uitgeven om mensen te laten studeren/promoveren hier in Nederland dan wel als post-doc hierheen te halen. En tegelijkertijd zeggen dat hun echtgenoot die 4 of 5 jaar hier totaal niet welkom zijn. Vind je het gek dat ze dit land links laten liggen?
ik heb niet deze ervaring, nederland zijn juist te xenofiel
pi_79839963
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Wat heeft je politieke kleur te maken met het gegeven dat je je te houden hebt aan internationale verdragen? Mensenrechten, ooit van gehoord? Daar hebben we de gezinsherenigingen aan te danken, niet aan het linkse beleid.

Fyi .. Drees had zijn hielen nog maar net gelicht en de werving begon, dat heeft geduurd tot Den Uyl er een eind aan maakte. Dat hield de rechtse rakkers niet tegen dan maar illegalen te importeren om het werk te doen, en dat ging vrolijk verder tot Paars het aan heeft gepakt.
En tja, hebben ze ervan geleerd, die rechtsen .. nee .. ze gaan rustig verder, deze keer met het importeren van Poolse werknemers, al voor ze bij de EU kwamen.
pleased to meet you
pi_79840320
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:38 schreef moussie het volgende:

[..]

Wat heeft je politieke kleur te maken met het gegeven dat je je te houden hebt aan internationale verdragen? Mensenrechten, ooit van gehoord? Daar hebben we de gezinsherenigingen aan te danken, niet aan het linkse beleid.
quote:
Coen Teulings, directeur van het Centraal Planbureau, wil dat Nederland ‘creatief’ omgaat met internationale verdragen die ons land in de weg zitten bij het beperken van gezinsmigratie. ‘Juist veel laagopgeleiden komen bij gezinshereniging,’ zegt Teulings. ‘Ik weet niet waar dat juridisch in vastgebeiteld zit, maar daar moeten wij zo veel mogelijk paal en perk aan stellen. De meeste landen vinden om dat soort verdragen altijd redelijk creatieve oplossingen en ik denk dat wij dat ook moeten doen.
quote:
Fyi .. Drees had zijn hielen nog maar net gelicht en de werving begon, dat heeft geduurd tot Den Uyl er een eind aan maakte.
quote:
De officiële werving van Marokkaanse gastarbeiders is echter al beëindigd in 1973. Op dat moment waren er zo’n 22.000 Marokkanen in Nederland. De meesten (tussen de 50 en 70 procent) van die eerste groep gastarbeiders waren op dat moment al teruggegaan of zouden dat nog doen, volgens cijfers van het CBS.
De grootste groep Marokkaanse immigranten die nu nog in Nederland woont, is van na de officiële werving van gastarbeiders. Eerst kwamen de gezinsherenigers, toen de gelukzoekers en de huwelijksmigranten.
Inmiddels wonen er 315.000 Marokkanen in Nederland,
quote:
Dat hield de rechtse rakkers niet tegen dan maar illegalen te importeren om het werk te doen, en dat ging vrolijk verder tot Paars het aan heeft gepakt.
Bron?
quote:
En tja, hebben ze ervan geleerd, die rechtsen .. nee .. ze gaan rustig verder, deze keer met het importeren van Poolse werknemers, al voor ze bij de EU kwamen.
Appels, peren. Iets met gezinshereniging, zie boven.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_79843541
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:48 schreef SeculasStatius het volgende:

quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:38 schreef moussie het volgende:

[..]

quote:
Coen Teulings, directeur van het Centraal Planbureau, wil dat Nederland ‘creatief’ omgaat met internationale verdragen die ons land in de weg zitten bij het beperken van gezinsmigratie. ‘Juist veel laagopgeleiden komen bij gezinshereniging,’ zegt Teulings. ‘Ik weet niet waar dat juridisch in vastgebeiteld zit, maar daar moeten wij zo veel mogelijk paal en perk aan stellen. De meeste landen vinden om dat soort verdragen altijd redelijk creatieve oplossingen en ik denk dat wij dat ook moeten doen.’
Zover ik weet wordt dat al gedaan, dat heeft Wallage toen bedacht (als ik het goed herinner tenminste), op het eind van Lubbers 3, inkomenseis etc, veel meer dan dat kan je niet doen zonder internationale verdragen te schenden.
quote:
quote:
Fyi .. Drees had zijn hielen nog maar net gelicht en de werving begon, dat heeft geduurd tot Den Uyl er een eind aan maakte.

quote:
De officiële werving van Marokkaanse gastarbeiders is echter al beëindigd in 1973. Op dat moment waren er zo’n 22.000 Marokkanen in Nederland. De meesten (tussen de 50 en 70 procent) van die eerste groep gastarbeiders waren op dat moment al teruggegaan of zouden dat nog doen, volgens cijfers van het CBS.
De grootste groep Marokkaanse immigranten die nu nog in Nederland woont, is van na de officiële werving van gastarbeiders. Eerst kwamen de gezinsherenigers, toen de gelukzoekers en de huwelijksmigranten.
Inmiddels wonen er 315.000 Marokkanen in Nederland,
Zal ik dan ook maar met een quote antwoorden? Of volstaat het als ik zeg dat het een van de eerste maatregelen was kort na het aantreden van het kabinet Den Uyl op 11 mei 1973?
quote:
quote:
Dat hield de rechtse rakkers niet tegen dan maar illegalen te importeren om het werk te doen, en dat ging vrolijk verder tot Paars het aan heeft gepakt.

Bron?
Mwah, importeren is misschien wat overtrokken, ik kan beter zeggen dat zij het wel interessant hebben gehouden door de illegaal te voorzien van een sofi-nummer zodat die wel kon werken, het is aan de 'linkse kliek' in Lubbers 3 te danken dat daar een einde aan is gekomen.
quote:
quote:

Appels, peren. Iets met gezinshereniging, zie boven.
Huh? Polen hoort bij de EU tegenwoordig, dus niks appels, peren, heel ander boek.

erg lastig reageren trouwens zo, met al die quotes als antwoord
pleased to meet you
pi_79844308
pleased to meet you
pi_79845046
quote:
En door VVD'ers die hun werkgevers-achterban graag voorzien van goedkope arbeidskrachten....
pi_79849071
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:15 schreef BasEnAad het volgende:
Ja hehe.
Grenzen dicht!
Kan niet. We zitten in de EU ook aan regels vast.
pi_79850907
Goh, 1990 wil z'n topic terug
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 1 april 2010 @ 22:59:18 #81
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_79851100
Jammer genoeg komen ze 20 jaar te laat met deze conclusie.
Heerlijk dat multiculturele sprookje...
pi_79852815
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:01 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn al die boomknuffelaars op het moment?
Wat heeft het knuffelen van bomen nou met immigratie te maken?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79853608
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:49 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Of is dit ook geen xenofobie?
Zoals in het artikel gesteld: met dank aan mevr. Verdonk.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79853713
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

.

Precies, waar zijn de rode rakkers nu om deze man als een vieze vuile PVV'er te betitelen.
Ook mooi dat de rode rakkers dit soort onderzoeken niet hielden omdat het resultaat waarschijnlijk niet was waar zij op hoopten.

Ach, weer met feiten onderbouwd dat de paupers het land naar de kloten helpen!
We mogen er op wijzen, dat de rode rakkers in die jaren amper in de regering zaten. Ik zou tenminste Van Agt en Lubbers niet direct als rode rakkers bestempelen. En Kok heeft al snel zijn ideologische veren afgeschud..
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:28:28 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79855128
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

jezus gast, wat een belabberde reply.
pi_79855738
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:00 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Precies, veel landen voeren een ´actief´ immigratiebeleid behalve Nederland. Nee we blijven lekker werken tot je 67e en wie weet hoe langer je nog moet werken.... mja zolang we de werkwillige immigranten maar buiten de grens houden.
Je hebt de OP niet gelezen?
Volgens de OP waren de uitgenodigde immigranten wel werkwillig en waren bereid om vuil werk te doen waar Nederlanders hun neus voor ophaalden. Maar ze werden ontslagen toen de Nederlandse industrie bij nader inzien toch moest reorganiseren.
En je kunt van de Polen zeggen wat je wilt, maar ze werken een stuk harder dan autochtonen.

En wat is er eigenlijk mis met werken tot je 67e?
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:50:13 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79855786
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:48 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je hebt de OP niet gelezen?
Volgens de OP waren de uitgenodigde immigranten wel werkwillig en waren bereid om vuil werk te doen waar Nederlanders hun neus voor ophaalden. Maar ze werden ontslagen toen de Nederlandse industrie bij nader inzien toch moest reorganiseren.
En je kunt van de Polen zeggen wat je wilt, maar ze werken een stuk harder dan autochtonen.

En wat is er eigenlijk mis met werken tot je 67e?
dit is het meest vertekende beeld dat niet-nederlanders en zelfs linkse nederlanders kunnen hebben. elke gastarbeider heeft het zo slecht gehad dat hij nu een vet groot huis in marokko heeft. rot op met je imbeciele gelul.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 02-04-2010 00:57:43 ]
pi_79855890
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Ze waren allemaal uitgeprocedeerd, dus illegaal. Dat ze niet willen vertrekken kan ik ze niet kwalijk nemen. Ik neem het de vorige regering kwalijk dat ze al die gasten als beloning een volledig ingericht huis geven. Wat verder Pim Fortuyn was hou ik me niet zo mee bezig.
"Die gasten" kregen geen volledig ingericht huis, althans niet in mijn gemeente. Ze konden, net als alle onbemiddelde Nederlanders in de bijstand, een lening afsluiten bij de Gemeentebank, die ze dan in 3 jaar moesten aflossen. Wel betaalde de gemeente mee aan de aflossing. Niks bijzonder dus.
Ik, als autochtone uitkeringstrekker, kreeg exact dezelfde behandeling.
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:57:16 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79855972
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

"Die gasten" kregen geen volledig ingericht huis, althans niet in mijn gemeente. Ze konden, net als alle onbemiddelde Nederlanders in de bijstand, een lening afsluiten bij de Gemeentebank, die ze dan in 3 jaar moesten aflossen. Wel betaalde de gemeente mee aan de aflossing. Niks bijzonder dus.
Ik, als autochtone uitkeringstrekker, kreeg exact dezelfde behandeling.
jouw kennis is echt abominabel. je raaskalt steeds meer. en nederland wordt met de dag meer verkocht aan maxima's die roeptoeteren dat nederland geen cultuur kent. ik zou zeggen ga zo door, want het gaat ineens heel erg hard straks met blanke stadswachten. en dan niet janken, na de verkoop van ons land.
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:58:16 #90
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_79855990
Ik heb gehoord dat elk land behoorlijk wat geld krijgt als ze mensen toelaten dus dat zal de reden dan wel weer zijn..
kunnen ze weer naar yabyum etc
Snollebolt
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:59:07 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79856005
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik heb gehoord dat elk land behoorlijk wat geld krijgt als ze mensen toelaten dus dat zal de reden dan wel weer zijn..
kunnen ze weer naar yabyum etc
metname pvda heeft in amsterdam achterlijk veel geld gekregen. en laat amsterdam nou toevallig pvda zijn...

we worden gewoon verkocht door de pvda. met hun schone schijn en hun smerige populistische uitverkoop.
  vrijdag 2 april 2010 @ 01:00:09 #92
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_79856023
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

metname pvda heeft in amsterdam achterlijk veel geld gekregen. en laat amsterdam nou toevallig pvda zijn...
Hoeveel?
Weet je dat ook...tis wat hé?
We worden zo genaaid hier
Snollebolt
  vrijdag 2 april 2010 @ 01:02:09 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79856073
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Hoeveel?
Weet je dat ook...tis wat hé?
We worden zo genaaid hier
heel veel centjes. en dat geld is niet ten goede gekomen voor de mensen die dit land rijk hebben gemaakt en maken.

pvda wil stemmen! meer willen ze niet. ja, ze willen ook gewoon alles financieel in de soep laten lopen met het geld van hardwerkend nederland. lekker uitgeven van andermans geld en kaalplukken om maar allochtone stemmen te trekken. sinterklaas is er niets bij.
pi_79856452
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

We mogen er op wijzen, dat de rode rakkers in die jaren amper in de regering zaten. Ik zou tenminste Van Agt en Lubbers niet direct als rode rakkers bestempelen. En Kok heeft al snel zijn ideologische veren afgeschud..
Ja, ik vind dat ook altijd weer verbazingwekkend, zeker als je die lijst op de wikipedia bekijkt, het zou toch wel moeten opvallen eigenlijk .. oost-indisch blind misschien?
Het is een en al CDA of voorlopers, en meestal nog de MP leveren ook. Van die 21 kabinetten die er zaten sinds de begin van de import (1958) waren er drie rood, en in totaal zat de PvdA 7 keer in de regering, het CDA, of zijn voorlopers KVP, ARP en CHU, die hebben sinds 1958 in 19 van de 21 kabinetten gezeten, en bij 18 ervan hebben zij de MP geleverd.
Maar ja, het zal wel niet aan de Christenen liggen die al die jaren hebben geregeerd, het ligt vast aan links ..
pleased to meet you
  vrijdag 2 april 2010 @ 01:20:34 #95
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_79856484
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 01:19 schreef moussie het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat ook altijd weer verbazingwekkend, zeker als je die lijst op de wikipedia bekijkt, het zou toch wel moeten opvallen eigenlijk .. oost-indisch blind misschien?
Het is een en al CDA of voorlopers, en meestal nog de MP leveren ook. Van die 21 kabinetten die er zaten sinds de begin van de import (1958) waren er drie rood, en in totaal zat de PvdA 7 keer in de regering, het CDA, of zijn voorlopers KVP, ARP en CHU, die hebben sinds 1958 in 19 van de 21 kabinetten gezeten, en bij 18 ervan hebben zij de MP geleverd.
Maar ja, het zal wel niet aan de Christenen liggen die al die jaren hebben geregeerd, het ligt vast aan links ..
gelovigen getuigen niet vaak van een helder inzicht dat is helemaal waar!
Snollebolt
  vrijdag 2 april 2010 @ 01:24:43 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79856567
quote:

[..]

nogmaals. de linkse partijen hebben van gastarbeiders halve inwoners gemaakt. niet de midden en rechtse partijen, inclusief sp.

de massale immigratie van ooms, tantes, en mensen die behoorden tot de 8e tak van een familie is ook links. nog linkser is steeds tegemoetkomen aan huwelijken met neven en nichten uit het land van herkomst. dat OFFSPRING tuig zien we dus nu op straat. en bedankt! links!
pi_79856629
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 01:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

gelovigen getuigen niet vaak van een helder inzicht dat is helemaal waar!
Mwah, ze kunnen wel meeliften op dat 'respect voor mijn geloof', dat hebben ze mooi wel even gezien .. of is dat boerenslimheid?
pleased to meet you
pi_79856663
quote:

[..]

Dank voor de nauwkeuriger onderbouwing!
Maar het zal niet helpen, vrees ik.
  vrijdag 2 april 2010 @ 01:29:23 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79856677
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 01:27 schreef moussie het volgende:

[..]

Mwah, ze kunnen wel meeliften op dat 'respect voor mijn geloof', dat hebben ze mooi wel even gezien .. of is dat boerenslimheid?
klinkt eerder erg vaag en geloof is iets ontastbaars.
  vrijdag 2 april 2010 @ 01:29:47 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79856685
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 01:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dank voor de nauwkeuriger onderbouwing!
Maar het zal niet helpen, vrees ik.
hou toch op gast. geef je verlies eens toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')