Wat heeft het knuffelen van bomen nou met immigratie te maken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:01 schreef Armageddon het volgende:
Waar zijn al die boomknuffelaars op het moment?
Zoals in het artikel gesteld: met dank aan mevr. Verdonk.quote:
We mogen er op wijzen, dat de rode rakkers in die jaren amper in de regering zaten. Ik zou tenminste Van Agt en Lubbers niet direct als rode rakkers bestempelen. En Kok heeft al snel zijn ideologische veren afgeschud..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
.
Precies, waar zijn de rode rakkers nu om deze man als een vieze vuile PVV'er te betitelen.
Ook mooi dat de rode rakkers dit soort onderzoeken niet hielden omdat het resultaat waarschijnlijk niet was waar zij op hoopten.
Ach, weer met feiten onderbouwd dat de paupers het land naar de kloten helpen!
jezus gast, wat een belabberde reply.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ga je nu echt vragen of hij het zelf wil uitzoeken? Je weet toch ...in een discussie wordt gevraagd om cijfers wanneer er inhoudelijk verder niets meer uitkomt. Indirect geeft deze poster zijn ongelijk toe !
Je hebt de OP niet gelezen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:00 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Precies, veel landen voeren een ´actief´ immigratiebeleid behalve Nederland. Nee we blijven lekker werken tot je 67e en wie weet hoe langer je nog moet werken.... mja zolang we de werkwillige immigranten maar buiten de grens houden.
dit is het meest vertekende beeld dat niet-nederlanders en zelfs linkse nederlanders kunnen hebben. elke gastarbeider heeft het zo slecht gehad dat hij nu een vet groot huis in marokko heeft. rot op met je imbeciele gelul.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je hebt de OP niet gelezen?
Volgens de OP waren de uitgenodigde immigranten wel werkwillig en waren bereid om vuil werk te doen waar Nederlanders hun neus voor ophaalden. Maar ze werden ontslagen toen de Nederlandse industrie bij nader inzien toch moest reorganiseren.
En je kunt van de Polen zeggen wat je wilt, maar ze werken een stuk harder dan autochtonen.
En wat is er eigenlijk mis met werken tot je 67e?
"Die gasten" kregen geen volledig ingericht huis, althans niet in mijn gemeente. Ze konden, net als alle onbemiddelde Nederlanders in de bijstand, een lening afsluiten bij de Gemeentebank, die ze dan in 3 jaar moesten aflossen. Wel betaalde de gemeente mee aan de aflossing. Niks bijzonder dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ze waren allemaal uitgeprocedeerd, dus illegaal. Dat ze niet willen vertrekken kan ik ze niet kwalijk nemen. Ik neem het de vorige regering kwalijk dat ze al die gasten als beloning een volledig ingericht huis geven. Wat verder Pim Fortuyn was hou ik me niet zo mee bezig.
jouw kennis is echt abominabel. je raaskalt steeds meer. en nederland wordt met de dag meer verkocht aan maxima's die roeptoeteren dat nederland geen cultuur kent. ik zou zeggen ga zo door, want het gaat ineens heel erg hard straks met blanke stadswachten. en dan niet janken, na de verkoop van ons land.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
"Die gasten" kregen geen volledig ingericht huis, althans niet in mijn gemeente. Ze konden, net als alle onbemiddelde Nederlanders in de bijstand, een lening afsluiten bij de Gemeentebank, die ze dan in 3 jaar moesten aflossen. Wel betaalde de gemeente mee aan de aflossing. Niks bijzonder dus.
Ik, als autochtone uitkeringstrekker, kreeg exact dezelfde behandeling.
metname pvda heeft in amsterdam achterlijk veel geld gekregen. en laat amsterdam nou toevallig pvda zijn...quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik heb gehoord dat elk land behoorlijk wat geld krijgt als ze mensen toelaten dus dat zal de reden dan wel weer zijn..
kunnen ze weer naar yabyum etc
Hoeveel?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
metname pvda heeft in amsterdam achterlijk veel geld gekregen. en laat amsterdam nou toevallig pvda zijn...
heel veel centjes. en dat geld is niet ten goede gekomen voor de mensen die dit land rijk hebben gemaakt en maken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hoeveel?
Weet je dat ook...tis wat hé?
We worden zo genaaid hier
Ja, ik vind dat ook altijd weer verbazingwekkend, zeker als je die lijst op de wikipedia bekijkt, het zou toch wel moeten opvallen eigenlijk .. oost-indisch blind misschien?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
We mogen er op wijzen, dat de rode rakkers in die jaren amper in de regering zaten. Ik zou tenminste Van Agt en Lubbers niet direct als rode rakkers bestempelen. En Kok heeft al snel zijn ideologische veren afgeschud..
quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook altijd weer verbazingwekkend, zeker als je die lijst op de wikipedia bekijkt, het zou toch wel moeten opvallen eigenlijk .. oost-indisch blind misschien?
Het is een en al CDA of voorlopers, en meestal nog de MP leveren ook. Van die 21 kabinetten die er zaten sinds de begin van de import (1958) waren er drie rood, en in totaal zat de PvdA 7 keer in de regering, het CDA, of zijn voorlopers KVP, ARP en CHU, die hebben sinds 1958 in 19 van de 21 kabinetten gezeten, en bij 18 ervan hebben zij de MP geleverd.
Maar ja, het zal wel niet aan de Christenen liggen die al die jaren hebben geregeerd, het ligt vast aan links ..
nogmaals. de linkse partijen hebben van gastarbeiders halve inwoners gemaakt. niet de midden en rechtse partijen, inclusief sp.quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook altijd weer verbazingwekkend, zeker als je die lijst op de wikipedia bekijkt, het zou toch wel moeten opvallen eigenlijk .. oost-indisch blind misschien?
Het is een en al CDA of voorlopers, en meestal nog de MP leveren ook. Van die 21 kabinetten die er zaten sinds de begin van de import (1958) waren er drie rood, en in totaal zat de PvdA 7 keer in de regering, het CDA, of zijn voorlopers KVP, ARP en CHU, die hebben sinds 1958 in 19 van de 21 kabinetten gezeten, en bij 18 ervan hebben zij de MP geleverd.
Maar ja, het zal wel niet aan de Christenen liggen die al die jaren hebben geregeerd, het ligt vast aan links ..
Mwah, ze kunnen wel meeliften op dat 'respect voor mijn geloof', dat hebben ze mooi wel even gezien .. of is dat boerenslimheid?quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
gelovigen getuigen niet vaak van een helder inzicht dat is helemaal waar!
Dank voor de nauwkeuriger onderbouwing!quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:19 schreef moussie het volgende:
[..]
klinkt eerder erg vaag en geloof is iets ontastbaars.quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:27 schreef moussie het volgende:
[..]
Mwah, ze kunnen wel meeliften op dat 'respect voor mijn geloof', dat hebben ze mooi wel even gezien .. of is dat boerenslimheid?
hou toch op gast. geef je verlies eens toe.quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dank voor de nauwkeuriger onderbouwing!
Maar het zal niet helpen, vrees ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |