Is allemaal niet waar joh .... ik weet dit omdat mensen uit schubbekutteveen aangeven geen last van buitenlanders te hebben. Je mag stadsproblemen niet landelijk makenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:34 schreef zoalshetis het volgende:
fijn om zonder tegenspraak je land kapot te zien gaan door linkse ratten.
Want? Vanaf 1960 t/m 2005 heeft Nederland alleen maar linkse regeringen gehad?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:34 schreef zoalshetis het volgende:
fijn om zonder tegenspraak je land kapot te zien gaan door linkse ratten.
De meer radicalere oplossing wat eigenlijk sommige mensen wel willen maar nog niet durven te zeggen, het zal iets met een muur en tegen en kogel van doen hebben.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef IHVK het volgende:
Gewoon allemaal uitzetten. Opgelost!
Tenminste dat is wat iedereen denkt toch? Of wat is een andere oplossing?
De mensen die hier al zitten moet je gewoon een waardig bestaan bieden, maar voor nieuwe immigranten mogen wat mij betreft toch wel strengere (financiële) voorschriften komen.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef IHVK het volgende:
Gewoon allemaal uitzetten. Opgelost!
Tenminste dat is wat iedereen denkt toch? Of wat is een andere oplossing?
Inderdaad. Al kun je er nog aan toevoegen dat Nederlandse hoogopgeleiden ook veel vaker dan gemiddeld naar het buitenland vertrekken. We importeren dus kansarmen en exporteren tegelijkertijd kansrijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:45 schreef Armageddon het volgende:
En daar is zo'n heel onderzoek voor nodig? Dat wisten we toch al?
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:07 schreef Nobu het volgende:
[..]
Inderdaad. Al kun je er nog aan toevoegen dat Nederlandse hoogopgeleiden ook veel vaker dan gemiddeld naar het buitenland vertrekken. We importeren dus kansarmen en exporteren tegelijkertijd kansrijken.
weer die eeuwige dooddoener van linkse ratten. kan je misschien ook aangeven waar de niet-linkse partijen voor deze wantoestand hebben gezorgd?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:58 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Want? Vanaf 1960 t/m 2005 heeft Nederland alleen maar linkse regeringen gehad?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_kabinetten_sinds_WO_II
Ik zie toch regelmatig de VVD terugkomen of zijn die ook links?
Lang leven oude fok topicsquote:Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weer die eeuwige dooddoener van linkse ratten. kan je misschien ook aangeven waar de niet-linkse partijen voor deze wantoestand hebben gezorgd?
quote:Op Parlement & Politiek wordt het kabinet Marijnen (1963-1965; KVP, VVD, ARP en CHU) genoemd als regering welke begon met het naar Nederland halen van gastarbeiders...
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Vanwege een te kort op de arbeidsmarkt worden buitenlandse werknemers geworven.
http://www.parlement.com/9291000/modules/g0ceig7s
het hierheen halen van gastarbeiders ja. het laten blijven is toch echt op conto van die linkse ratten als den uyl en andere landverraders. dus hou nou maar op met dom lullen en je schuld afschuiven.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lang leven oude fok topics![]()
[Centraal] Feiten, cijfers en statistieken
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het hierheen halen van gastarbeiders ja. het laten blijven is toch echt op conto van die linkse ratten als den uyl en andere landverraders. dus hou nou maar op met dom lullen en je schuld afschuiven.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het hierheen halen van gastarbeiders ja. het laten blijven is toch echt op conto van die linkse ratten als den uyl en andere landverraders. dus hou nou maar op met dom lullen en je schuld afschuiven.
Ongeveer geloof je?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ongeveer 10% van alle hoogopgeleiden geloof ik.
Ja, en als je een bron wilt stel ik voor dat je de documenten van de OESO over migratie gaat doorspitten.quote:
Graag een onderbouwing hiervan ipv te gooien met zulke termen. En dan mij met mijn 39 de schuld van de migratie golf in de schoenen te willen schuiven terwijl ik in de jaren 60 nog niet eens geboren was.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
Dit is recht door zeequote:
Ga je nu echt vragen of hij het zelf wil uitzoeken? Je weet toch ...in een discussie wordt gevraagd om cijfers wanneer er inhoudelijk verder niets meer uitkomt. Indirect geeft deze poster zijn ongelijk toe !quote:Op donderdag 1 april 2010 14:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ja, en als je een bron wilt stel ik voor dat je de documenten van de OESO over migratie gaat doorspitten.
Volgens mij is het nut van inburgeren de immigrant bekend maken met Nederland, iemand die in Utrecht gestudeerd en gepromoveerd is op notabene Nederlandse geschiedenis lijkt me niet de meest geschikte kandidaat voor een inburgeringscursus. Maarja hij heeft nu eenmaal een verblijfs en werkvergunning als conservator van ons Rijksmuseum dus aanpakken die uitvretersquote:
Ik heb dit rapport gevonden:quote:Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ga je nu echt vragen of hij het zelf wil uitzoeken? Je weet toch ...in een discussie wordt gevraagd om cijfers wanneer er inhoudelijk verder niets meer uitkomt. Indirect geeft deze poster zijn ongelijk toe !
Dat valt inderdaad erg mee, ik meende dat het aandeel hoogopgeleide immigranten ongeveer 4% was. Maar voor mijn bewering is de grafiek op pagina 10 eigenlijk interessanter.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:00 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ik heb dit rapport gevonden:
http://www.oecd.org/dataoecd/27/5/33868740.pdf
En als ik het grafiek op pag. 13 zie denk ik dat het met de "braindrain" wel meevalt. Of is er nog een ander rapport?
Door WIE en bij WELKE bedrijven zijn al die immigranten in de jaren 60 en 70 naar Nederland gehaald en te werk gesteld ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Bron: NRC...
Van de Beeks antwoorden komen hard aan. Sinds de jaren zeventig is er in Nederland nauwelijks onderzoek gedaan naar de economische effecten van immigratie, uit angst de xenofobe rechterzijde in de kaart te spelen. Door die omissie zijn harde waarheden niet aan het licht gekomen, zegt Van de Beek. Zo heeft het beleid van de jaren zestig om arbeidskrachten te werven buiten Europa de modernisering van de Nederlandse industrie nodeloos vertraagd. De herstructurering van de jaren tachtig maakte van veel immigranten uitkeringstrekkers. En de Nederlandse verzorgingsstaat trekt nog steeds vooral nieuwkomers die de economie meer kosten dan zij eraan bijdragen. ...
ik heb niet deze ervaring, nederland zijn juist te xenofielquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef Tahiti het volgende:
Veel hoogopgeleide mensen vanuit bijvoorbeeld Azie willen niet naar Nederland vanwege het zogenaamde lage salaris maar vanwege het xenofobe klimaat in Nederland. Het is bespottelijk dat we miljoenen uitgeven om mensen te laten studeren/promoveren hier in Nederland dan wel als post-doc hierheen te halen. En tegelijkertijd zeggen dat hun echtgenoot die 4 of 5 jaar hier totaal niet welkom zijn. Vind je het gek dat ze dit land links laten liggen?
Wat heeft je politieke kleur te maken met het gegeven dat je je te houden hebt aan internationale verdragen? Mensenrechten, ooit van gehoord? Daar hebben we de gezinsherenigingen aan te danken, niet aan het linkse beleid.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weer die eeuwige dooddoener van linkse ratten. kan je misschien ook aangeven waar de niet-linkse partijen voor deze wantoestand hebben gezorgd?
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:38 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat heeft je politieke kleur te maken met het gegeven dat je je te houden hebt aan internationale verdragen? Mensenrechten, ooit van gehoord? Daar hebben we de gezinsherenigingen aan te danken, niet aan het linkse beleid.
quote:Coen Teulings, directeur van het Centraal Planbureau, wil dat Nederland ‘creatief’ omgaat met internationale verdragen die ons land in de weg zitten bij het beperken van gezinsmigratie. ‘Juist veel laagopgeleiden komen bij gezinshereniging,’ zegt Teulings. ‘Ik weet niet waar dat juridisch in vastgebeiteld zit, maar daar moeten wij zo veel mogelijk paal en perk aan stellen. De meeste landen vinden om dat soort verdragen altijd redelijk creatieve oplossingen en ik denk dat wij dat ook moeten doen.’
quote:Fyi .. Drees had zijn hielen nog maar net gelicht en de werving begon, dat heeft geduurd tot Den Uyl er een eind aan maakte.
quote:De officiële werving van Marokkaanse gastarbeiders is echter al beëindigd in 1973. Op dat moment waren er zo’n 22.000 Marokkanen in Nederland. De meesten (tussen de 50 en 70 procent) van die eerste groep gastarbeiders waren op dat moment al teruggegaan of zouden dat nog doen, volgens cijfers van het CBS.
De grootste groep Marokkaanse immigranten die nu nog in Nederland woont, is van na de officiële werving van gastarbeiders. Eerst kwamen de gezinsherenigers, toen de gelukzoekers en de huwelijksmigranten.
Inmiddels wonen er 315.000 Marokkanen in Nederland,
Bron?quote:Dat hield de rechtse rakkers niet tegen dan maar illegalen te importeren om het werk te doen, en dat ging vrolijk verder tot Paars het aan heeft gepakt.
Appels, peren. Iets met gezinshereniging, zie boven.quote:En tja, hebben ze ervan geleerd, die rechtsen .. nee .. ze gaan rustig verder, deze keer met het importeren van Poolse werknemers, al voor ze bij de EU kwamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |