quote:is een baai tussen de Canadese provincies New Brunswick en Nova Scotia, ook grenzend aan een stukje van de Amerikaanse staat Maine, aan de Atlantische kust van Noord-Amerika. De
staat bekend als de plaats met het grootste getijdenverschil ter wereld, met 16 meter verschil tussen hoog- en laagwater.
Stel maar een nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:35 schreef tomtomaat het volgende:
Is het de bedoeling dat ik een nieuwe vraag stel of laten we de kaakklem staan?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef BeamofLight het volgende:
Het is toch niet Rick fucking Ashley hè
half goed, je hebt Arnhem genoemd...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:10 schreef tomtomaat het volgende:
biltstraat neude vreeburg ketestraat velperplein en steenstraat?
dat zijn ze!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:13 schreef tomtomaat het volgende:
houtstraat barteljorisstraat en zijlweg?
Stand # 1929quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:50 schreef BeamofLight het volgende:
Andorra La Vella?
Hertog: scheelt hemelsbreed niet veel met Arosa!quote:
Dat was het, maar ik wil graag weten wie daar weggeblazen is. Het incident veroorzaakte destijds grote opschudding in Italie.quote:
Een of andere hoge rechter waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dat was het, maar ik wil graag weten wie daar weggeblazen is. Het incident veroorzaakte destijds grote opschudding in Italie.
Ook dat is juist. Niemand die de naam van deze man kent?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een of andere hoge rechter waarschijnlijk
Giovanni Falcone inderdaadquote:
inderdaadquote:
Slamballquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ghehe, basketballers ooit gezien met een helm?
Houston Oilers...quote:
Columbus, New England en Washington waren de anderequote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:02 schreef Zeroku het volgende:
Chicago, Toronto, New York, Kansas en Philadelphia
Stand # 1929quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:12 schreef De_Hertog het volgende:
Revolver - the beatles
Ah, ik dacht #7quote:
Nope, maar als je de acteurs uit de film kent en de hint leest is hij niet al te moeilijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:53 schreef Burnett het volgende:
zittie in de film?
Stand # 1929quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:01 schreef Burnett het volgende:
jim belushi
Stand # 1929quote:
Heb het nagezocht en het is juist.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef tong80 het volgende:
The Kid
The Gold Rush
The Champion
A Dog's life
The Tramp
Waar wil je een vraag over ?quote:
PSV ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry was even wegquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Venetië
Nog niet zo gek dat ik daaraan dacht danquote:
Zal trouwens wel want daar ga jij binnenkort heen hequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nog niet zo gek dat ik daaraan dacht dan
Newcastle dan?
Shit, je hebt me door...quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal trouwens wel want daar ga jij binnenkort heen he
Nee, Les Beaux is een verlaten citadel op een rotspunt, ook interessant maar niet wat ik zocht. Deze stad ligt meer richting Spanje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:22 schreef MadMaster het volgende:
Die stad ten zuiden van Avignon, iets van Les Beau of zo?
Knap dat je dan Les Beaux wel kende, dat is een stuk minder bekend eigenlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Heb het niet zo op Fransoosen, dus ken die streek niet zo goed...
Stand # 1929quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:49 schreef Yankee het volgende:
carcassonne
quote:
Yankee +1quote:
quote:
Rode Kikker met witte strepen.quote:
De enige echte gifkikker dus...quote:
Is een gifkikker geen kikker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige echte gifkikker dus...
Stand # 1929
5 tomtomaat
1 Rucebo
6 BeamofLight
4 Madmaster
2 slaveloos
4 De_Hertog
1 Zeroku
1 ScottTracy
2 Burnett
2 tong80
2 Yankee
Bijnaquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:49 schreef Yankee het volgende:
walking stick?
Had hij 'amfibie', 'dier' en 'foto' ook goed moeten rekenen dan?quote:
Klopt. Maar het is sowieso geen boomkikker, dus mijn antwoord zit in ieder geval dichter bij de waarheid dan het antwoord dat nu goedgekeurd is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar dan had ik ook een plaatje van Kermit kunnen plaatsen...
Natuurlijk! Bij die foto van Isis was vrouw ook goed geweest, sinds wanneer doen we hier zo moeilijk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had hij 'amfibie', 'dier' en 'foto' ook goed moeten rekenen dan?
Nee, maar het foute antwoord ook niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had hij 'amfibie', 'dier' en 'foto' ook goed moeten rekenen dan?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, maar het foute antwoord ook niet.
Je keurt gewoon een fout antwoord goed. Dat mijn antwoord niet volledig is, prima, boeit mij niet. Maar dit slaat natuurlijk ook nergens op, zeker niet als je als een kleuter reageert met zo'n kutsmileyquote:
Waarom is het geen boomkikker? De meeste giftige soorten leven in bomen volgens mij. Het kan zijn dat deze dat niet is hoor, maar dan ben ik benieuwd wat het dan isquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is sowieso geen boomkikker
Ik bepaal zelf wel wat ik goed en niet goed keur, daar heb ik jouw wijsheid niet voor nodig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Je keurt gewoon een fout antwoord goed. Dat mijn antwoord niet volledig is, prima, boeit mij niet. Maar dit slaat natuurlijk ook nergens op, zeker niet als je als een kleuter reageert met zo'n kutsmiley
Zie hierboven. Het is een heel andere familie. Komt op hetzelfde neer als er een plaatje van een tijger wordt getoond, en vervolgens wordt het antwoord 'leeuw' goedgekeurd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom is het geen boomkikker? De meeste giftige soorten leven in bomen volgens mij. Het kan zijn dat deze dat niet is hoor, maar dan ben ik benieuwd wat het dan is
Kinderachtige reacties? Ik wijs je er gewoon op dat je een fout antwoord goedkeurt, en dat is dat kinderachtig? Gast,quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik goed en niet goed keur, daar heb ik jouw wijsheid niet voor nodig.
Kinderachtige reacties krijgen van mij een gelijke reactie retour...
Als je nou gewoon eens simpelweg goede antwoorden geeft, dan krijg je alle credits je verdiend.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Kinderachtige reacties? Ik wijs je er gewoon op dat je een fout antwoord goedkeurt, en dat is dat kinderachtig? Gast,999
Imho wel, aangezien het compleet wat anders is. Tomtomaat was de eerste die het goede antwoord gaf, die zou dan een punt moeten hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef MadMaster het volgende:
Het antwoord dat ik wilde horen was 'gifkikker'.
Laat De_Hertog dat nou precies in zijn antwoord noemen, zij het dan met de toevoeging 'boom'.
Moet ik dat dan fout rekenen?
Als je na mijn antwoord had gemeld dat je het specifieker wilde horen, dan had ik gelijk gifkikker gepostquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens simpelweg goede antwoorden geeft, dan krijg je alle credits je verdiend.
Toen was het punt al vergeven aan De_Hertog wegens voornoemde redenen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Imho wel, aangezien het compleet wat anders is. Tomtomaat was de eerste die het goede antwoord gaf, die zou dan een punt moeten hebben.
Dan moet je dat zeggen ipv vragen of dat niet ook een kikker isquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:00 schreef Bart het volgende:
En als je een onderbouwing wil, ook prima:
Boomkikkers behoren tot de Hylidae-familie, terwijl het plaatje in kwestie een driekleurige gifkikker is, die behoort tot de Dendrobatidae-familie (pijlgifkikkers).
Prima, als je dan dus vaker zulke dingen goedkeurt, vooral als ik degene ben die een compleet verkeerd antwoord geefquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was het punt al vergeven aan De_Hertog wegens voornoemde redenen.
Zijn we nu klaar met deze nutteloze discussie?
Natuurlijk was mijn antwoord te algemeen, dat snap ik. Ik zei het niet echt serieus omdat ik verwachtte dat MM een specifieke soortnaam wilde hebben; in dit geval dus de driekleurige gifkikker. Aangezien ik dat niet wist, riep ik maar gewoon kikker. Het verbaasde mij alleen dat een te algemeen antwoord niet goedgekeurd wordt, maar een specifieker doch fout antwoord wel. Dat MM gifkikker wilde horen, prima, want dat is het natuurlijk ook. Maar reken dan ook alleen gifkikker goed, en niet alles wat daarop lijkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen ipv vragen of dat niet ook een kikker isIk wist niet dat boomkikkers ook een aanduiding was voor een bepaalde soort, maar daar valt over te discussieren aangezien op de pagina van de pijlgifkikkers wordt gezegd dat deze ook in bomen leven. Maar jij kwam in eerste instantie met een antwoord waarvan jij denk ik ook wel weet dat het te algemeen was en daar reageerden we op. Toen zei je ineens dat het fout was maar dat kwam op deze manier een beetje uit het niets.
quote:
Ja, transliteratie van arabische karakters is niet altijd een exact ietsquote:
Snel en goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:23 schreef Yankee het volgende:
periode tussen twee pausen
Jazekerquote:
Precies, vandaar mijn antwoordquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:34 schreef ScottTracy het volgende:
Bij een quote is het in 90% van de gevallen Churchill
ik zal het onthouden.......quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:34 schreef ScottTracy het volgende:
Bij een quote is het in 90% van de gevallen Churchill
Ja, maar ik ken me geen andere stad indenken die op die riviernaam lijkt. Misschien is het zuidwesten of zo, weet niet precies waar het ligt tov de kustlijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:40 schreef ScottTracy het volgende:
Cork ligt toch in het zuiden?
Of Galway misschien?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:42 schreef De_Hertog het volgende:
Kerry kan ook nog wel en ligt op de goede plek maar dat is geen stad dacht ik
Corrib -> Galway? Nou ja, bij de Ieren weet je het nooit natuurlijkquote:
Dit had ik weggehaaldquote:
Nee, maar dat ligt wel aan de westkust en is een graafschap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Corrib -> Galway? Nou ja, bij de Ieren weet je het nooit natuurlijk
Gaillimh is ook de Ierse naam voor Galway, dus niet alleen voor de rivier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dit had ik weggehaald
"In het Iers is de naam voor de rivier 'Gaillimh', wat 'stenig' betekent."
Gibraltar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Waar staat deze naald (naam van de locatie)?
[ afbeelding ]
De uitspraak van Gaelic is lastig (meestal lijkt het nauwelijks op hoe je het schrijft), dat klopt. Zeker omdat er ook nog drie hoofddialecten zijn. Maar wel mooi!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fries ook, zolang ik het maar niet hoef te spreken...
Over een maandje gaan we daar weer eens heen...quote:
quote:
Toch iemand die ze nog kent. Hebben ze in België ook hits gescoord ja?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:43 schreef banaantjeEE het volgende:
maxx?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |