quote:
Rode Kikker met witte strepen.quote:
De enige echte gifkikker dus...quote:
Is een gifkikker geen kikker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige echte gifkikker dus...
Stand # 1929
5 tomtomaat
1 Rucebo
6 BeamofLight
4 Madmaster
2 slaveloos
4 De_Hertog
1 Zeroku
1 ScottTracy
2 Burnett
2 tong80
2 Yankee
Bijnaquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:49 schreef Yankee het volgende:
walking stick?
Had hij 'amfibie', 'dier' en 'foto' ook goed moeten rekenen dan?quote:
Klopt. Maar het is sowieso geen boomkikker, dus mijn antwoord zit in ieder geval dichter bij de waarheid dan het antwoord dat nu goedgekeurd is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar dan had ik ook een plaatje van Kermit kunnen plaatsen...
Natuurlijk! Bij die foto van Isis was vrouw ook goed geweest, sinds wanneer doen we hier zo moeilijk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had hij 'amfibie', 'dier' en 'foto' ook goed moeten rekenen dan?
Nee, maar het foute antwoord ook niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had hij 'amfibie', 'dier' en 'foto' ook goed moeten rekenen dan?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, maar het foute antwoord ook niet.
Je keurt gewoon een fout antwoord goed. Dat mijn antwoord niet volledig is, prima, boeit mij niet. Maar dit slaat natuurlijk ook nergens op, zeker niet als je als een kleuter reageert met zo'n kutsmileyquote:
Waarom is het geen boomkikker? De meeste giftige soorten leven in bomen volgens mij. Het kan zijn dat deze dat niet is hoor, maar dan ben ik benieuwd wat het dan isquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is sowieso geen boomkikker
Ik bepaal zelf wel wat ik goed en niet goed keur, daar heb ik jouw wijsheid niet voor nodig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Je keurt gewoon een fout antwoord goed. Dat mijn antwoord niet volledig is, prima, boeit mij niet. Maar dit slaat natuurlijk ook nergens op, zeker niet als je als een kleuter reageert met zo'n kutsmiley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |