Jazekerquote:
Precies, vandaar mijn antwoordquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:34 schreef ScottTracy het volgende:
Bij een quote is het in 90% van de gevallen Churchill
ik zal het onthouden.......quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:34 schreef ScottTracy het volgende:
Bij een quote is het in 90% van de gevallen Churchill
Ja, maar ik ken me geen andere stad indenken die op die riviernaam lijkt. Misschien is het zuidwesten of zo, weet niet precies waar het ligt tov de kustlijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:40 schreef ScottTracy het volgende:
Cork ligt toch in het zuiden?
Of Galway misschien?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:42 schreef De_Hertog het volgende:
Kerry kan ook nog wel en ligt op de goede plek maar dat is geen stad dacht ik
Corrib -> Galway? Nou ja, bij de Ieren weet je het nooit natuurlijkquote:
Dit had ik weggehaaldquote:
Nee, maar dat ligt wel aan de westkust en is een graafschap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Corrib -> Galway? Nou ja, bij de Ieren weet je het nooit natuurlijk
Gaillimh is ook de Ierse naam voor Galway, dus niet alleen voor de rivier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:45 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dit had ik weggehaald
"In het Iers is de naam voor de rivier 'Gaillimh', wat 'stenig' betekent."
Gibraltar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Waar staat deze naald (naam van de locatie)?
[ afbeelding ]
De uitspraak van Gaelic is lastig (meestal lijkt het nauwelijks op hoe je het schrijft), dat klopt. Zeker omdat er ook nog drie hoofddialecten zijn. Maar wel mooi!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fries ook, zolang ik het maar niet hoef te spreken...
Over een maandje gaan we daar weer eens heen...quote:
quote:
Toch iemand die ze nog kent. Hebben ze in België ook hits gescoord ja?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:43 schreef banaantjeEE het volgende:
maxx?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |