quote:
Rinusquote:Op maandag 29 maart 2010 19:25 schreef Paul het volgende:
Dus de nieuwe Rinus komt vanavond bij fokradio?
GS springt wel in op de actualiteit, dus het is in zekere zin wel te vergelijken. De berichten van GS zijn echter van zulk laag niveau, dat het gewoon niet leuk is om te lezen.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Myraela het volgende:
Willen ze nou echt NOS-nieuws vergelijken met GeenStijl? Het is totaal ander nieuws, dat heeft niets met betrouwbaar te maken.
Ik moet altijd wel lagge om die berichtenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
GS springt wel in op de actualiteit, dus het is in zekere zin wel te vergelijken. De berichten van GS zijn echter van zulk laag niveau, dat het gewoon niet leuk is om te lezen.
Bij sommige berichten verschijnt er ook een glimlach op mijn gezicht, maar ik heb ook vaak genoeg zoiets van.... Waarom moet het op een dergelijke manier gebracht worden?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lagge om die berichten
Hey, je moet dit onderzoek afkraken. Niemand mag FOK! onderaan zetten. Mijn leven, wat doen ze.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
GS springt wel in op de actualiteit, dus het is in zekere zin wel te vergelijken. De berichten van GS zijn echter van zulk laag niveau, dat het gewoon niet leuk is om te lezen.
Misschien was FOK! onder de ondervraagde personen wel helemaal niet zo bekend. Zou ook kunnen hequote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hey, je moet dit onderzoek afkraken. Niemand mag FOK! onderaan zetten. Mijn leven, wat doen ze.
Ze zijn anti PVDA en PRO Wildersquote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Bij sommige berichten verschijnt er ook een glimlach op mijn gezicht, maar ik heb ook vaak genoeg zoiets van.... Waarom moet het op een dergelijke manier gebracht worden?Vooral als het een iets serieuzer onderwerp is.
Dat introdansjequote:
Kan je ff ergens anders over Rinus gaan baggeren?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef Ensaf het volgende:
4 minuten over 20.00 en nog steeds geen Rinus.
Ik begin me wat zorgen te maken.
Noem je wel mijn naam?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:02 schreef Djeez het volgende:
Oh kut, ik kom zo in de uitzending. Moet ik nog wel ff mijn haar kammen en mijn tanden poetsen. En mijn nageslacht moet nog ff voor pampus liggen
Ja, die van Marloes in de douche (ofzo)quote:
Dan geef ik je liever een ander duwtje hihiquote:Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
No worries. Als ik zo diep zink mag je me een duwtje voor de trein geven.
Metallica?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef Ensaf het volgende:
Ik weet nog wel een plaatje dat ik wil aanvragen!
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:13 schreef Paul het volgende:
Homo's flikker eens op met die kut paramore!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:13 schreef Paul het volgende:
Dan vraag je toch aan wat jij leuk vind (Spandau Ballet bv.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:13 schreef Paul het volgende:
Dat is al een stuk beter jaquote:Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan vraag je toch aan wat jij leuk vind (Spandau Ballet bv.)
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef Zeroku het volgende:
Air - All I Need 1
Paultjuh
Dit is inderdaad veel beter
Kloptquote:Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef Ensaf het volgende:
The Baseballs.
Leuk.
Maar het niveau van Rinus halen ze niet.
Het wordt tijd voor een postquotum voor jou.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan geef ik je liever een ander duwtje hihi
Agrees..quote:Op maandag 29 maart 2010 20:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een postquotum voor jou.
Die website doet het niet dus.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef Ensaf het volgende:
Een onderzoek dat http://www.googlenieuws.nl/ boven Fok set kan ik niet echt serieus nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |