quote:
Hierdoor blijven die kutsterretjes bestaan die Duffy's en Paramores, als mannen er ook al naar gaan luisterenquote:
Nee,geweldig is het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets een youtube link bij
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Ik zou haar echt kanker hard neuken gewoon, dat wel.
Is dat dat schreeuwende wijf? Blond ziet er namelijk echt lekker uit.. Zo dus niet he.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef wise het volgende:
2 a 3 aardige nummers. Maar vooral:
![]()
![]()
hayley williams
[ afbeelding ]
[ [url=
afbeelding]http://4.bp.blogspot.com/_HsqI6-NyPBM/SI8vHdZ98JI/AAAAAAAAAOQ/DjIlFN5l3F4/s400/Hayley_Williams2502.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Nummer is nu op KinkFM, niets mis mee, beetje poprocky, beter dan alles wat biejonsee uit dr strot braakt.
Ik wist wel dat je gay wasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Nummer is nu op KinkFM, niets mis mee, beetje poprocky, beter dan alles wat biejonsee uit dr strot braakt.
Ik weet iig zeker dat je de ambassadeur van de wansmaak bentquote:
Jij bewijst hiermee dat jij dat bentquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat je de ambassadeur van de wansmaak bent.
zoals ik al zei, jij luisterde toch naar boybands ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bewijst hiermee dat jij dat bent
Ik luister alleen maar kwaliteitsmuziek.
Frank Sinatra, Marvin Gaye, Sammy Davis Jr., Louis Armstrong, Michael Jackson, B.B. King, Bob Marley, dat soort spul?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bewijst hiermee dat jij dat bent
Ik luister alleen maar kwaliteitsmuziek.
hahaha hier is ie dan, FOK grootste homoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef Intrepidity het volgende:
Mensen die enige vorm van voorkeur anders dan hun eigen bestempelen als gay of op een andere manier tot inferieur verklarenZoek een leven ofzo.
En nee, ik ben geen paramore-fan. Dit is gewoon een kansloos topic, samen met al z'n soortgenoten.
Van geen naar één?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef Flurry het volgende:
Ik scoort significant meer chicks door te zeggen dat ik fan van Paramore ben
Jazz, Blues, Jean Michel Jarre, Acda en de Munnik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Frank Sinatra, Marvin Gaye, Sammy Davis Jr., Louis Armstrong, Michael Jackson, B.B. King, Bob Marley, dat soort spul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |