Dat heet coderen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Koelkastrubbers
En het feit dat niemand tijdtags op zijn doosjes zet ofzo
whehehe... gaat ze vast waarderen jaquote:Op zondag 28 maart 2010 22:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Op de huwelijksnacht gewoon sbs aanzetten jeweetz
Mietje, iedereen heeft een uur gemist hoor maar jij moet weer zeurenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja sorry..heb echt wat in te halen
Ik beloof niksquote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Idd echte bazen posten gewoon door ookal is peter op tv.
Wegmisbruikers zou ik ook nooit kijken zonder jullie hoor, je bent true SBS of je bent het niet!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Idd echte bazen posten gewoon door ookal is peter op tv.
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mietje, iedereen heeft een uur gemist hoor maar jij moet weer zeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Idd, anders zat ik gewoon in de huiskamer sociaal te doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wegmisbruikers zou ik ook nooit kijken zonder jullie hoor, je bent true SBS of je bent het niet!
Hallo doe godverdomme eens normaal!!! Je verneukt mijn weekend als je volgende week niet komt!!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik beloof niksDus misschien tot volgende week .. misschien kom ik pas weer terug wanneer Alberto (
) er is
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
SukkolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef teamlead het volgende:
zoiets gebeurt nou nooit als psv weer eens gehuldigd wordt he?
Ik zou toch wel alberto kijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Idd, anders zat ik gewoon in de huiskamer sociaal te doen.
Oh ja, lekker vrij op maandag (vrijdag ook trouwens).quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgende week Paaseditie trouwens
Fijn! Dan ben ik er volgende week..quote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo doe godverdomme eens normaal!!! Je verneukt mijn weekend als je volgende week niet komt!!
PSVquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef teamlead het volgende:
zoiets gebeurt nou nooit als psv weer eens gehuldigd wordt he?
Heerlijk een dag school en een dag stage thuis liggen niksenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, lekker vrij op maandag (vrijdag ook trouwens).
Ik nietquote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou toch wel alberto kijken
Ik ben echt wel fan van albertoquote:
Hmm nee dat heerste nooit zo bij ons op schoolquote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel fan van albertoToen hij begon in 2006 ofzo toen hoorde je dr bij mij in de klas echt niet bij als je niet op donderdag UIN had gezien
Hopen dat mijn ouders niet willen dat ik meega naar onze standaard pasenkennissen die veganistisch en zoutloos kokenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Pasen is tof. Chocola en vrijheid, wat wil je nog meer.
Niemand in mijn klas kent albertoquote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel fan van albertoToen hij begon in 2006 ofzo toen hoorde je dr bij mij in de klas echt niet bij als je niet op donderdag UIN had gezien
Ik zou hoi zeggen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Weet je wat ik zou doen als ik alberto zag (in ieder geval proberen) . Als ik hem op straat zeg keihard zeggen : ALBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo
Ik deed VMBOquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hmm nee dat heerste nooit zo bij ons op school
Wij doen nooit wat met Pasen voor de rest.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hopen dat mijn ouders niet willen dat ik meega naar onze standaard pasenkennissen die veganistisch en zoutloos koken
wiequote:
Proberen foto's te maken natuurlijk om in dit topic te postenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zou hoi zeggen.
Als ik dat al durf.
Was ook lachen met die kankerschelder van netquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Niemand in mijn klas kent alberto
ze kijken wel wegmisbruikers als er een allochtoon inkomt, weet niet waarom![]()
Ja en dan door de zenuwen en klamme handen falenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Proberen foto's te maken natuurlijk om in dit topic te posten
Wat ga je doen?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week ben ik er bij Peter iig écht niet. Wegmisbruikers wel.
Jij altijd.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Zit je zo thuis te fokken. Gaat de bel. Loop je naar de deur doe je hem open . Staat alberto voor de deur met een bos bloemen en vraagt . Mag ik binnenkomen?
Wat geef je dan als antwoord?
Ja!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Zit je zo thuis te fokken. Gaat de bel. Loop je naar de deur doe je hem open . Staat alberto voor de deur met een bos bloemen en vraagt . Mag ik binnenkomen?
it wasn't me...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef Stephan1237 het volgende:
We moeten eigenlijk eens kijken hoe we de alberto confrontatie gaan doen, als we met zn allen naar z'n kantoor gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja en dan door de zenuwen en klamme handen falen
worked everytime so farquote:
Gaat hij een uur lopen lullen over iemandquote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nou niet leuk aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |