Ik zou toch wel alberto kijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Idd, anders zat ik gewoon in de huiskamer sociaal te doen.
Oh ja, lekker vrij op maandag (vrijdag ook trouwens).quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgende week Paaseditie trouwens
Fijn! Dan ben ik er volgende week..quote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo doe godverdomme eens normaal!!! Je verneukt mijn weekend als je volgende week niet komt!!
PSVquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef teamlead het volgende:
zoiets gebeurt nou nooit als psv weer eens gehuldigd wordt he?
Heerlijk een dag school en een dag stage thuis liggen niksenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, lekker vrij op maandag (vrijdag ook trouwens).
Ik nietquote:Op zondag 28 maart 2010 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou toch wel alberto kijken
Ik ben echt wel fan van albertoquote:
Hmm nee dat heerste nooit zo bij ons op schoolquote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel fan van albertoToen hij begon in 2006 ofzo toen hoorde je dr bij mij in de klas echt niet bij als je niet op donderdag UIN had gezien
Hopen dat mijn ouders niet willen dat ik meega naar onze standaard pasenkennissen die veganistisch en zoutloos kokenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Pasen is tof. Chocola en vrijheid, wat wil je nog meer.
Niemand in mijn klas kent albertoquote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel fan van albertoToen hij begon in 2006 ofzo toen hoorde je dr bij mij in de klas echt niet bij als je niet op donderdag UIN had gezien
Ik zou hoi zeggen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Weet je wat ik zou doen als ik alberto zag (in ieder geval proberen) . Als ik hem op straat zeg keihard zeggen : ALBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo
Ik deed VMBOquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hmm nee dat heerste nooit zo bij ons op school
Wij doen nooit wat met Pasen voor de rest.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hopen dat mijn ouders niet willen dat ik meega naar onze standaard pasenkennissen die veganistisch en zoutloos koken
wiequote:
Proberen foto's te maken natuurlijk om in dit topic te postenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zou hoi zeggen.
Als ik dat al durf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |