Hopen dat mijn ouders niet willen dat ik meega naar onze standaard pasenkennissen die veganistisch en zoutloos kokenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Pasen is tof. Chocola en vrijheid, wat wil je nog meer.
Niemand in mijn klas kent albertoquote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben echt wel fan van albertoToen hij begon in 2006 ofzo toen hoorde je dr bij mij in de klas echt niet bij als je niet op donderdag UIN had gezien
Ik zou hoi zeggen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Weet je wat ik zou doen als ik alberto zag (in ieder geval proberen) . Als ik hem op straat zeg keihard zeggen : ALBERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo
Ik deed VMBOquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hmm nee dat heerste nooit zo bij ons op school
Wij doen nooit wat met Pasen voor de rest.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hopen dat mijn ouders niet willen dat ik meega naar onze standaard pasenkennissen die veganistisch en zoutloos koken
wiequote:
Proberen foto's te maken natuurlijk om in dit topic te postenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zou hoi zeggen.
Als ik dat al durf.
Was ook lachen met die kankerschelder van netquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Niemand in mijn klas kent alberto
ze kijken wel wegmisbruikers als er een allochtoon inkomt, weet niet waarom![]()
Ja en dan door de zenuwen en klamme handen falenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Proberen foto's te maken natuurlijk om in dit topic te posten
Wat ga je doen?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week ben ik er bij Peter iig écht niet. Wegmisbruikers wel.
Jij altijd.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Zit je zo thuis te fokken. Gaat de bel. Loop je naar de deur doe je hem open . Staat alberto voor de deur met een bos bloemen en vraagt . Mag ik binnenkomen?
Wat geef je dan als antwoord?
Ja!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Zit je zo thuis te fokken. Gaat de bel. Loop je naar de deur doe je hem open . Staat alberto voor de deur met een bos bloemen en vraagt . Mag ik binnenkomen?
it wasn't me...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef Stephan1237 het volgende:
We moeten eigenlijk eens kijken hoe we de alberto confrontatie gaan doen, als we met zn allen naar z'n kantoor gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja en dan door de zenuwen en klamme handen falen
worked everytime so farquote:
Gaat hij een uur lopen lullen over iemandquote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nou niet leuk aan
Alles. Peter.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nou niet leuk aan
Een spannend waargebeurt misdaadverhaal + confrontatiequote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gaat hij een uur lopen lullen over iemand
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gaat hij een uur lopen lullen over iemandwat hij in oude afleveringen voor succes heeft geboekt
over 40 jaarquote:
Ik krijg altijd honger op de verkeerde tijden met die zomertijd.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:46 schreef teamlead het volgende:
ik heb daar ook altijd een dikke week last vanKutzomertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |